Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa itsemaksava vuokralainen?

Vierailija
07.10.2026 |

Onko asumistuen hakeminen sallittua? En ihan nyt käsitä tuota termiä, kun mä ainakin maksan itse vuokrani omalta tililtäni vaikka kaikki mun rahat tulee tukina.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä tuo tarkoitaa, että ei haluta vuokralaiseksi niitä, joiden vuokran maksaa sossu. Mistäpä vuokranantaja tietäisi, että haenko asumistukea vai en. Töissä kuitenkin käyn.

Vierailija
42/42 |
07.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se sille vuokranantajalle kuuluu mistä ne rahat tulee :'D aika tyhmää ajaa maksavia asiakkaita pois, mutta jokainen toki tekee omat pisnespäätöksensä. Tässä ekonomiassa voi olla himpun vaikeaa löytää täysin itse maksavia vuokralaisia. Monesti vuokralla asutaan pakosta, kun on tilanne, ettei pysty ostamaan omaa kotia. Aika erikoinen liikeidea, että vuokraa vain niille, jotka voisi ostaa oman kodin 😂

Voisin ostaa oman kodin, mutta en halua. Vuokra-asuminen on huoletonta ja minulla on edullinen asunto huippupaikalla. 

Jokainen hoitaa ekonomiaansa haluamallaan tavalla. Tällainen vuokranantaja pääsee näkemään kuinka paljon tuollaisia täydellisiä vuokralaisia on olemassa 😄 jotka haluaa olla siinä kämpässä pitkään ja ei vaadi mitään remontteja tai muita niihin nuhjuisiin vuokraluukkuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi