Ulosotto vei 97 euroani veronpalautuksia!
Olisin NIIN tarvinnut sitä rahaa! No ollaan sitte rikkinäisillä sukilla ja kalsareilla loppuvuosi!
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miksihän? Epäreilua!
Oon työtön, mulla on sekä rikkinäiset kalsarit että sukat. Lisäksi vielä rikkinäiset housut ja puserot. Mitä ruikutat, kukaan ei ulosottoon turhaan joudu?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne tekee, ihan normikäytäntö.
Ei se ole oikein olisin tarttenu sitä summaa!
Ikävää, mutta niin kävi. Suomessa on harvinaisen ankara systeemi, miten velallisilta peritään rahaa. Valtiovallan pitäisi ehdottomasi tehdä asialle jotakin. Joiltakin peritään vuosikausia isoja summia kiskurikorkoja ja lisämaksuja, jos heille käynyt huonosti. Itse velka ei pienene. Se ei voi olla oikein. Ihminen ei pääse koskaan eroon veloista eikä pysty elämänä normaalia elämää.
Ihminen on sopeutuvainen eläin. Se mitä aikanaan ajatteli normaaliksi elämäksi on muuttunut nykyiseksi normaaliksi elämäksi; ja omalta kannalta täytyy myöntää, että paljon paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit aikanaan hoitanut raha-asiasi vastuullisesti, et olisi nyt valittamassa täällä, ja veronpalautuksesikin olisit saanut tilillesi. Velat, osamaksut ja laskut kuuluu maksaa, ei ne mitään ilmaista rahaa ole. Et toki menettänyt veronpalautustasi nytkään, se käytettiin velkojesi maksuun, eli olit itse käyttänyt ne rahat jo aikaa sitten.
Ne ovat VERONPALAUTUSTA, ymmärrätkö!
Se olet kyllä sinä joka et nyt asiaa ymmärrä. Ulosotto vie aina veronpalautukset kaikilta, ihan normikäytäntö. Tai siis ei ulosotto niitä vie, vaan ne menevät velkojesi maksuun.
Jotenkin alkaa tämä ketju tuntumaan jonkun työttömän rassukan trolliketjulta. Noh, jos kokee tämän eipäsjuupaksen hauskaksi ajanvietteeksi niin mikäs siinä, huvinsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit aikanaan hoitanut raha-asiasi vastuullisesti, et olisi nyt valittamassa täällä, ja veronpalautuksesikin olisit saanut tilillesi. Velat, osamaksut ja laskut kuuluu maksaa, ei ne mitään ilmaista rahaa ole. Et toki menettänyt veronpalautustasi nytkään, se käytettiin velkojesi maksuun, eli olit itse käyttänyt ne rahat jo aikaa sitten.
Osa ihmisistä on joutunut maksuvaikeuksiin ilman omaa syytä. He eivät ole eläneet holtittomasti tai matkustelleet etelään ja ostaneet turhia tavaroita. Vaikeita tilanteita on vain kasaantunut. On ollut huono onni ja lopuksi on joutunut "velkavankeuten". Jopa historiallisesta velkavankeudesta eli vankilasta pääsi jossain vaiheessa vapauteen. Nykyisin on vaikeuksissa loppuelämän. Siihen pitää saada joku helpotus niin, että velka oikeasti päättyy joku päivä.
Et sä työtön rassukka mitään sukkia ja kalsareita olisi niillä rahoilla ostanut, vaan pirkkakaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisistä on joutunut maksuvaikeuksiin ilman omaa syytä. He eivät ole eläneet holtittomasti tai matkustelleet etelään ja ostaneet turhia tavaroita. Vaikeita tilanteita on vain kasaantunut. On ollut huono onni ja lopuksi on joutunut "velkavankeuten". Jopa historiallisesta velkavankeudesta eli vankilasta pääsi jossain vaiheessa vapauteen. Nykyisin on vaikeuksissa loppuelämän. Siihen pitää saada joku helpotus niin, että velka oikeasti päättyy joku päivä.
Näinhän se on, mutta kun tämän sankarin kommentointia lukee, niin taatusti on ihan itse kuoppansa kaivanut.
Velat olisi syytä maksaa, mutta niistä perittävät korot olisi myös hyvä olla maltillisemmat kuin mitä nykyään on. Lisäksi kaiken maailman tilpehöörit lisäkuluineen, kun lasketaan päälle niin närästäähän se velallista. Ihmiset maksaisivat varmasti enemmän velkojansa, jos korot olisivat pienemmät ja lainaajat saisivat rahojaan paremmin takaisin. Nykyään mennään tällä systeemillä, joten jatketaan ihmettelyä, että miksi ihmiset eivät maksa velkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne tekee, ihan normikäytäntö.
Ei se ole oikein olisin tarttenu sitä summaa!
Kukapa ei tarvitsisi?
Vierailija kirjoitti:
Miksihän? Epäreilua!
Oma syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Onko näin idiootteja olemassa?
Ei ole. Joku trollaa. Eikö se nyt ole ihan itsestäänselvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva näiden ajojahdata tietämättä velkaantumisen syytä,yrittäjä saattanut joutua maksuvaikeuksiin,puoliso ottanut salaa toisen nimissä lainaa yms. Ja vaikka olisi omaa syytä niin ihmisten asenne on syvältä,täytyy sen maksuvelallisenkin ja ulosottolaisen elää jollakin,vain suomalainen on nii ilkeä että nauttii toisen kärsimyksestä. En ole itse ulosotossa enää mutta silloinkun olin oli ihmisten asenne pahempi kuin se jos kyseessä olisi ollut esim mrha tai pedofiilia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin idiootteja olemassa?
Ei ole. Joku trollaa. Eikö se nyt ole ihan itsestäänselvää?
Kyllä epätoivo on ilmeistä aloittajalla, olisihan trolli keksinyt fiksumpaa
Yllätys!
Jos ottaa velkaa, niin ne pitää maksaa tavalla tai toisella, kuka olis arvannut?
Vierailija kirjoitti:
Yllätys!
Jos ottaa velkaa, niin ne pitää maksaa tavalla tai toisella, kuka olis arvannut?
Käännä sinäkin "veistä" haavassa, ne ovat veronpalautusta olen maksanut veroa liikaa jos ketää ymmärtää muo
Ikävää, mutta niin kävi. Suomessa on harvinaisen ankara systeemi, miten velallisilta peritään rahaa. Valtiovallan pitäisi ehdottomasi tehdä asialle jotakin. Joiltakin peritään vuosikausia isoja summia kiskurikorkoja ja lisämaksuja, jos heille käynyt huonosti. Itse velka ei pienene. Se ei voi olla oikein. Ihminen ei pääse koskaan eroon veloista eikä pysty elämänä normaalia elämää.