Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: mitä hauskaa elämässä edessä kun lapset on tehty?

Vierailija
01.06.2007 |

ankealta näyttää kun ei ole enää mitään isoja asioita edessä, on perhe, talo, työpaikka... kertokaa mitä hyvää on vielä odotettavissa ja onko mikään yhtä suurta ja mahtavaa kuin elämän " ruuhkavuodet" ?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On maksettu koti, käyty ulkomaan komennuksella kahdesti, ostettu kesämökki ja pari autoa. Matkailtu.

Meni itse asiassa monta vuotta, kun haikailin jotain - uutta taloa, edes jotain muutosta elämääni. Se oli rankkaa aikaa, kun oli 14v. elänyt vuosittaisten myllerrysten (raskauksien, syntymien, muuttojen, uran vaihdoksien yms) keskellä.

Nyt vihdoin osaan nauttia tästä ajasta. Lapset ovat 11v. 7v. ja 5v. Alkavat hyvin paljon olla omatoimisia ja perushoidon määrä vähene vuosi vuodelta. Silti uusia mielenkiintoisia elämänvaiheita heidän kanssaan tulee vastaan vielä 10-15v ajan! Ja sen jälkeen sitten heidän siivilleen nousun seuraaminen, lapsenlapset jne. Mutta ne ovat vielä kaukana.

Voin paremmin harrastaa, tai olla tekemättä mitään. Voin suunnittella ja panostaa helpommin uraani. Nauttia siitä jo maksetusta kodista ja pistää vaikka sisustuksen uusiksi, jos haluan - tai rempata jonkin kolkan. Voin nauttia kesäpaikastamme. On varaa matkailla, nyt vielä lasten kanssa ja se on meidän perillisistä erityisen kivaa.

Nyt on se carpe diem -aika, jolloin on pysähdyttävä nauttimaan siitä kaikesta, mikä on noiden 14v. aikana rakennettu!

Vierailija
22/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli vaikka lapset on hankittu, koulutus ja työpaikka, niin odotan aikaa, että lapset hieman isompia. Silloin olisi tarkoitus muuttaa miehen kotimaahan (toiselle puolelle maailmaa) asumaan ja rakentaa siellä jotain elämää. Vaikka elämä varmaan olisi ihan antoisaa, niin minä ainakin kaipaan jo jotain uutta elämääni - tuntuisi todella kamalalta ajatella, että pitäisi loppuelämä tehdä samaa työtä, asua samassa talossa, katsella samoja kaupankassojen naamoja jne. Ja kyllä, kaipaan uusia elämyksiä =)

Lapset on iso juttu elämässäni, mutta kaipaan muutakin elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraillaan niiden kodeissa, ja pienempien kanssa eletään vielä tavallista perhe-elämään, kaikki on niille uutta ja ihmeellistä, miehen kanssa on tuttu ja turvallinen olo, asunto on maailman ihanin, ja työssä on oma itsensä, tietää vahvuutensa, ja antaa muidenkin loistaa. Olen 50 v kahden alle kouluikäisenkin äiti, ja olen mielestäni elänyt viimeiset 20 v. elämäni parasta aikaa. Omat vanhempani ovat hyvissä voimissa, ja varakkaita, heistä ei ole huolta. Eli ei se hauskuus elämästä mihinkään " lopu" , vaikka vuosia karttuu.

Vierailija
24/24 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä senkin jälkeen kun lapset on tehty=D.

Hauskaa riittää vielä vuosikymmeniksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi