Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iskikö kukaan maajusseista?

Vierailija
31.05.2007 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos oisin tosimielellä, varmasti kesämökkimies olisi se jolle kirjoittaisin. Fyysinen ulkonäkö kuitenkin on yksi tärkeistä asioista mulle, joten plösöt ja epäsiistit kaverit ei nappaa.

Vierailija
2/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiistit.. Haha. Pitäiskö navetassa olla puku päällä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet eivät oikeen iskeneet.. se nuorin oli niin typerän oloinen.. no pikku poikhan se vasta on.. ja se taneli? eloveenatytön hakija oli mun mielestä just niinku edellisen risto.. hanna just sopis sen kainaloon ku risto anto pakit =)

Niin ja eikö viimevuonnakin esittelyssä ollut enemmän jusseja kun lopullisessa sarjassa? eli vaan eniten kirjeitä saaneet saavat morsmaikut kotioon..

Vierailija
4/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 eniten vastausta saanutta pääsee itse ohjelmaan. :)

Vierailija
5/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mieleen eniten. Symppiksen oloinen ; )

Vierailija
6/25 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Omani on itsestään fyysisesti huoltapitävä,hyvän näköinen, fiksu, akatteeminen kaupunkilainen. Hän pitää minusta erittäin hyvää huolta, eikä ikimaailmassa kutsuisi minua emännäksi!!!

Vierailija
7/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako se pieni vasikkakaan saada kasvaa isoksi sen hoidossa.

Vierailija
8/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

se viimeinen nainen oli niin hauskan ja rempseän oloinen, että jos olisin 40+ mies niin heti lähtis kynä kirjoittaan =)

Vierailija
9/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osuneet lainkaan oikeaan :)

Mutta se eka oli paras.

Vierailija
10/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovia kokenut jo nuorella iällä.

Se Teija tuntui myös todella mukavalta ja iloiselta naiselta. :)

Vierailija
11/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni ohi vai?

Vierailija
12/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhunut miehistä yhtään mitään eikä toimittajakaan sanonut mitään...

Vierailija
13/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meni ohi vai?

Vierailija
14/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä iski se Toma. Ei sillä, että tarvetta olisi miehelle, mutta symppiksen oloinen tyyppi, ja vähän erilainen maajussi. Perusmaajussit (niinkuin se pohojalaanen nuori jätkä ja elovenatyttöä kaipaava) juoksis pölypilvi perässään mua karkuun. :)

Vierailija
15/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä lapsuudella osansa poikasen outouteen, mutta ei sillä hyvä tule heilumaan joka sen pojan miehekseen aikois ottaa...

Musta ihanimmat oli se 40v, epäilen tän kauden suosikkijussiksi muutenkin, ainut oikean ikäinen ja mukavan rauhallisen ja hauskan oloinen ihminen :)

Taneli tulee saamaan niinpaljon vastauksia, koska moni naikkonen haluaa edustamaan ympäri maailmaa :) Mutten mies oli jotenkin typerän oloinen, ja en usko että haluaa ketään kandidaateista rahojaan kärkkymään ;)

Tuomas oli teennäisen oloinen, vähätteli ohjelmaa koska jollain tapaa pitää itseään parempana " mutta kunhan kokeili mukaan lähtemistä" ;)

Sami tulee kanssa olemaan aika saalis,

noista jatkoon menee Jouni (mukava 40v), Sami (komea mökkifirman omistaja), Taneli (ei edes maanviljelijä lainkaan, edustaa menestyvää firmaansa ympäri maailmaa), Teija (rempseä nätti ja avoin) ja se pitkäletti koska jotkut vaan tykkää sen tyyppisistä miehistä paljonkin.

Vierailija
16/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen nuori kundi oli myös minun mielestäni jotenkin sählärin oloinen, kiinnitin huomiota tosi likaisiin lehmiin niin kuin joku muukin.

Vierailija
17/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän ja se Toma saavat aika paljon kirjeitä. Teija vaikutti mukavan rempseältä, taitaisi vaatia aika topakan isännänkin vain. Se nelikymppinen perunanviljelijä vaikutti liian tosikolta, mutta saanee paljon kirjeitä jo ikänsä puolesta. Outoa, että hieman vanhempia miehiä ei ollut tuon enempää?

Vierailija
18/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä niitä vanhempia miehiä ei ollut siksi, että he ovat jo laittaneet pellot pakettiin ja elukat makkaraksi. Nuoremmilla varmaan riittää vielä usko niihin hommiin. Vanhemmat saattavat myös olla jo (sairas)eläkkeellä eli eivät periaatteessa ole enää maajusseja.

Anteeksi ot, mutta tuli vain mieleen.

Vierailija
19/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ainakin oli ihan ok. Kunnollinen ja huumorintajuinen.

Vierailija
20/25 |
01.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikooko joku av-mamma rohkaistua laittamaan postia kenellekään?:)

-33