Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä 7 vuotta, mies ei vieläkään "tiedä" haluaako naimisiin vai ei
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne haluakkaan, mutta akat vaatii. Sitten vaativat lapsia, talon, paremman auton. Kaikkea vaaditaan, mutta mitään ei anneta takaisin. Siinäpä se miehen elo sitten meneekin, kunnes on vanha kärttyisä käntty joka katuu katkerasti miksei ajatellut koskaan sitä mitä itse haluaa. Ai niin, akkojen kanssa ei jutella.
Puhutko isäsi suulla? Eihän hänkään sinua halunnut. Ihan väkisin joutui panemaan äitiäsi ja elättämään sinut. Ai niin, paitsi ettei elättänytkään. Tiedätkö edes onko hän isäsi? Auts.
Vierailija kirjoitti:
Haarat kiinni molemmilla kunnes kosinta kuuluu, toimi meillä ;)
24v naimissa eikä seksistä ikinä puutetta, koska seksi kuuluu avioliittoon
No nyt. Ei oo miehellä kovasti tavoitteita suhteen suhteen kun saa jo muutenkin kaiken jos liian hövelisti nainen aukoo jalkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi naimisiin mennä?
Villi veikkaus: siksi, että saa järjestää överiteatterihäät, joita edeltää muiden maksamat sikakalliit polttarit.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne haluakkaan, mutta akat vaatii. Sitten vaativat lapsia, talon, paremman auton. Kaikkea vaaditaan, mutta mitään ei anneta takaisin. Siinäpä se miehen elo sitten meneekin, kunnes on vanha kärttyisä käntty joka katuu katkerasti miksei ajatellut koskaan sitä mitä itse haluaa. Ai niin, akkojen kanssa ei jutella.
Ei jutella,ei...eikä tartte! Oon nykyään poikamies enkä halua enää elättää yhtään naista, oon kirjoittajan kanssa samaa mieltä että koko ajan ollaan vaatimassa mutta mitään ei anneta takaisin päin. Vain tyhmät miehet pyytää naista kanssaan naimisiin, yleensä "pyytäjä" on se nainen, kun tuo asia on sisään rakennettu heidän geeneihin, täytyy olla se taloudellinen turva... Yks kaveri aikoinaan sanoi että kun pappi sanoo aamen niin rakkaus lentää ikkunasta pihalle, ja niinhän siinä kävi! Sen jälkeen ei muijalle ollut mitään väliä, istu ja katto töllöstä kaikki hömppäsarjat ja viikonloppuisin uusintana. Ei kiinnostanut perhe, koti, lapset eikä ukko, paskasarjoja vaan, äitiyslomalla aamusta iltaan...
Ihan olennaista olisi tietää, miksi mies ei halua naimisiin. Ja ihan yhtä olennaista olisi tietää, miksi ap haluaa.
Molempiin on hyviä syitä ja huonoja syitä. Mutta ilman parempaa taustatietoa aloitus on hiukan kummallinen.
Joku sanoi täällä, että kiristää seksillä. Kiristämällä avioliittoon? En ole kauheampaa ajatusta kuullut.
Miehet kuolevat naisia aikaisemmin, joten ei mies mitään avioliitolla tee, koska ei tule kuitenkaan saamaan leskeneläkettä.
Vastaus: Ei halua. Odottelee, josko jotain parempaa tulisi vastaan. Älä haaskaa aikaasi.
Miehesi ei halua naimisiin kanssasi. Ilman kontekstia vaikea sanoa, miksi. Onko teillä isot tulo- ja varallisuuserot vai vilkuileeko vielä ympärilleen?
Olen ollut tyttöystävän kanssa nyt vähän yli 7 vuotta enkä mä kyllä oikein tiedä haluaisinko naimisiin.
Seitsemän vuoden jälkeen tietää kyllä haluaako naimisiin. Sinä haluat, mies ei. Vedä siitä omat johtopäätökset. Jos virallinen sitoutuminen on sinulle tärkeää, etsi mies joka on kanssasi samoilla linjoilla elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jutella,ei...eikä tartte! Oon nykyään poikamies enkä halua enää elättää yhtään naista, oon kirjoittajan kanssa samaa mieltä että koko ajan ollaan vaatimassa mutta mitään ei anneta takaisin päin. Vain tyhmät miehet pyytää naista kanssaan naimisiin, yleensä "pyytäjä" on se nainen, kun tuo asia on sisään rakennettu heidän geeneihin, täytyy olla se taloudellinen turva... Yks kaveri aikoinaan sanoi että kun pappi sanoo aamen niin rakkaus lentää ikkunasta pihalle, ja niinhän siinä kävi! Sen jälkeen ei muijalle ollut mitään väliä, istu ja katto töllöstä kaikki hömppäsarjat ja viikonloppuisin uusintana. Ei kiinnostanut perhe, koti, lapset eikä ukko, paskasarjoja vaan, äitiyslomalla aamusta iltaan...
Vanha mantra miehillä, kun pelätään että totuus kutistaisi pallit. Minä olen ollut varakkaampi ja kovatuloisempi kuin yksikään kumppaniehdokas tai kumppani, vaikka miehetkin ovat usein olleet isotuloisia. Jossain vaiheessa suurimmalla osalla alkaa aina lokkeilu tai lähinnä sen yrittäminen. Luullaan, että ostelen miesparoille huonekaluja tai maksan syömisiä. Mies odottaa lisäksi jatkuvia seksipalveluja, vaikka sillä seksin laadulla katselisin ennemmin maalin kuivumista. Pitäisi vielä olla terapeuttina, kun se exä oli niin kamala ja vielä äitinä, kun pitäisi taputtaa päähän ja sanoa, että hyvä poika. Sitten ollaan huuli lerpallaan, että enkö haluakaan naimisiin? Juu en, jos haluaisin toyboyn, se ei olisi suomalainen keski-ikäinen perusmies. Mutta en halua toyboyta, en huoli edes seurustelusuhteeseen suomalaista taaperon tasolla olevaa terapeuttia ja äitihahmoa lähinnä tarvitsee reppanaa.
Helmiltä vaikuttavat edellisetkin kommentoijat. Naisista puhutaan akkoina ja puhutaan muutenkin typerään sävyyn, mikä ilmeisesti kohottaa olematonta itsetuntoa. Saatte pitää pojat pennosenne, te ette ole taloudellinen turva kenellekään.
Haluaako mies siis vain seksiä ja lapsia, ja jättää sinut yksin kotiin lasten kanssa? Toki ennenvanhaan tämä oli normi, mutta ei vissiin nykyään..
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tulee varmaan uutena sellainen asia, että aina voi erota. Netistä löytyy ohjeet, varmaan miehetkin osaa toimia niiden perusteella.
Olet jo antanut miehelle kaiken, mitä se mies avioliitosta hyötyisi?
Ei ja olet tuhlannut aikaasi 7v. Nyt kamat kasaan ja elämää elämään. Mies jääkööt pohtimaan omaan asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä eilen kun tuli taas kutsukortti että kuinkahan moni mies ihan aidosti sydämestään edes haluaa ne perinteiset teatterit häitään varten vaikka naimisiin haluaisikin. Kyllä siinä yleensä hypätään täysin naisen halujen ja haaveiden mukaan.
Moni mies voisi ihan oma-aloitteisesti aukaista suunsa ja muotoilla lauseen "en halua niitä perinteisiä teatterihäitä". En usko, että se on vaikeaa.
Jaa. Nyt vasta 30 vuotta avoliitossa. Miksi pitäisi mennä naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi naimisiin mennä?
Miehet on melkeinpä samantien kosimassa kun se unelmien nainen osuu eteen.
Nämä eipäs juupas miehet eivät ole tosissaan, ne vaan odottaa että se oikea sattuisi kohdalle.
Entä suostumus, onko siitä puutetta?