yllätin pojan puuhissa
meninpä sitten vaihtamaan pojan (15) huoneeseen lakanoita olettamuksena että hän on harkoissa,no eipä ollut vaan kuulokkeet päässä koneella "puuhissa"..niin nolo tilanne puolin ja toisin :/
pitäiskö tästä keskustella vai olla kuin mitään ei olis tapahtunu?
Kommentit (34)
sanot, että "sori, ei ollu tarkotus" ja se siitä. Pojalla meni varmaa runkkaushalut vähäks aikaa ku tulee mielikuva äitistä... :D
Et tosiaan keskustele asiasta enenmpää pojan kaa.
kertoo että se on luonnollista jne että kaikki sitä tekee eikä tarvi hävetä.
sanalla voi ottaa esiin vaikka ehkäisyjutut
kertoo että se on luonnollista jne että kaikki sitä tekee eikä tarvi hävetä.
sanalla voi ottaa esiin vaikka ehkäisyjutut
voiko enää häpeällisempää olla teini pojalle. Unohda koko asia ja anna olla.
sä vielä pahotella törppöyttäsi ettet koputtanut ja luulit ettei poika ole kotona. ei tarvii puhua mitään itse asiasta - varmaan vaan nolostuttaisi enemmän.
enään nykyaikana.
kyllähän tollasista asioista pitää voida puhua.
Hieman ihmettelen, ettet koputa vaikka olettaisitkin pojan olevan harkoissa. Never nou.
Suosittelisin menemään pojan luokse kahden kesken ja ensiksi pyytämään anteeksi sitä, että "ryntäsit" huoneeseen koputtamatta. Sen jälkeen voisit luvata, että tästä lähtien kunnioitat hänen yksityisyyttään koputtamalla aina, kun olet menossa hänen huoneeseen. Sen jälkeen suosittelisin juttelemaan aivan luonnollisesti, punastelematta ja kakistelematta, että se, mitä hän teki, oli aivan luonnollista. Jokainen ihminen tekee sitä ainakin jossain elämän vaiheessa ja sellainen on aivan sallittua. Voisit vaikka kertoa siitä, kuinka itse olet sitä tehnyt ja kuinka usein. Mitä suorempaan juttelet pojan kanssa ja mitä avoimemmin, sitä avoimemmat välit teille jää. Vältä kaikenlaista "kiusottelua" tyttöystävien tai "poikaystävien" suhteen, niin hän voi kertoa sinulle elämästään paljon enemmän kuin kuvittelit voivasi kuulla.
Muista kertoa pojalle ehkäisystä ja ostaa paketin, jota voitte käyttää yhdessä. Kunhan muistaa kertoa, jos sattuvat loppumaan.
Eräs ystävä opetti minulle avoimuutta seksin suhteen ja olen sen jälkeen oppinut hyvin paljon. Lainailen kirjastosta kirjoja aiheesta ja tiedän seksistä paljon enemmän, kuin moni kuvittelee tietävänsä.
Avoimuus ei satu se tekee siitä kivaa. Jos et keskustele asiasta, poikasi luulee tehneensä jotain todella hirveää, josta ei voi keskustella. Varmasti poikakin on nolo, mutta uskon hänen ymmärtävän, ettei sinun ole helppoa mennä juttelemaan hänen kanssaan. Ja tiedä vaikka voisit seuraavaksi synttärilahjaksi ostaa pojalle oman Fleshlightin tms.
Kyse on siitä, että äidin ei pitäisi asiasta puhua pojalle sen jälkeen, kun on yllättänyt poika paran runkkaamasta.
Luultavasti sain traumoja loppu elämäkseen jo muutenkin. Ainoa puhumista pahempi asia olisi, että äiti oli tirskahtanut nauruun pojan yllättäessään.
Ethän nauranut, ethän?
ääripää on se että pojasta voi tulla mf. (äidinnussija)
Anteeksipyyntö riittää. Meillä vähän vanhempi poika eikä tulisi mieleenkään kertoa omista tekemisistäni. Ei se kuulu lapselle! Kunhan jatkossa muistat koputtaa. Todennäköisesti poika kyllä tietää, että asia on luonnollinen ilman sinun vakuutteluitasikin.
ja meillä sitä ei katsottaisi hyvällä.
kyllä alkaisin selittelemään että käsiin kasvaa karvoja jne.
onneksi lapset vielä pieniä.
poika harrastaa itsensä tyydyttämistä kuin että harrastaisi irtosuhteita.
mitä pahaa on itsetyydytyksessä?
Kannattaisi puhua pojan kanssa siitä oliko hänellä himoja joukkue kavereita kohtaan ja ei siksi mennyt harkkoihin kun häpeää. Nämä ovat luonnollisia asioita. Stsemppiä!
Ole mieluummin, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Muistan kun joskus äitini oli mennyt sorkkimaan laatikkojani ja varmasti nähnyt kondomivarastoni (olin tuolloin ehkä 16). ONNEKSI ei puhunut mitään, se olisi ollut hyvin kiusallista. Poika kyllä tietää jo koulun perusteella, että asia on "luonnollista" ja "ok" mutta äidin ei sitä tarvitse erikseen huomautella. 15-vuotias osaa jo hoitaa masturbointinsa ihan itse ;)
ja tilaa myöhäiseksi joululahjaksi Jallu tms. :)
yllätettiin teinipoikana vastaavasti ja ei siitä nyt traumoja jäänny vaikka prkl kiusallista olikin heh.
vinkkinä et annat vaan asian olla
Todella perverssejä ja rajattomia ihmisiä, jos kertovat omista puuhistaan lapsiparalle. Henkistä hyväksikäyttöä. Antaisitte lapsillenne tilaa.
Jos tuo uskovainen ei ollut trolli, surullista sekin. Toinen ääripää.
Ei kai se, että on uskovainen tarkoita että pitää olla seinähullukin?
annat poikasi tumputella! Terve 15v vetää ainakin 3 kertaa päivässä. Enemmän jos ei olis pakko käydä koulussa ja syödä.
minäkin olen yllättänyt poikani useamman kerran tumputtelemasta :) ihan normaalia..joskus jopa autan häntä kun ei meinaa mällit aina lentää kunnolla
Ettei äiti pääse törttöileen koputtamatta ja lupaa saamattaan sisään.