Mihin maahan haluaisit vielä matkustaa?
Itse haluaisin matkustaa Usaan ja Kanadaan. Kanadaan,koska olen asunut siellä.
Kommentit (37)
En oikein usko että minnekään, alkaa ikä olla jo korkea.
Uuteen Seelantiin, Australiaan, Malediiveille ja Singaporeen. En ole käynyt sillä puolella palloa niin jos olisi rahaa niin lähtisin vaikka jollekin kuukauden kiertomatkalle.
Siis sellaiseen, jossa en vielä ole käynyt? Ensi kesänä menemme Islantiin, jos tulivuori rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
En oikein usko että minnekään, alkaa ikä olla jo korkea.
Miten vanha olet?
Japaniin, se on pikkutytöstä asti kiehtonut minua ja olen siellä kerran elämäni aikana käynyt teininä, olisi ihanaa vielä joskus mennä mut raha, tai oikeastaan sen puute, on ongelmana.
En oikeastaan minnekään. Olen käynyt yli 30 maassa ja on tullu tunne, että olen nähnyt jo ihan tarpeeksi.
Costa Rica, joku safari Afrikassa, Australia, Singapore. Islannissa olen käynyt mutta haluaisimme miehen kanssa ajaa sen kokonaan ympäri.
Jotain lähimatkailu voisin miettiä, mutta en kaukomatkoille enää halua. Ei kiitos lentoa yli neljän tunnin.
Grönlantiin haluaisin. Olen käynyt 72 maassa, eikä ole tavoitteena käydä kaikissa. On paikkoja, joihin en halua, ja menemättä jättäminenkin on kannanotto.
Irlanti, Skotlanti, Välimeri, Kanaria, Usa? Pelkään Australiassa olevia hyönteisiä ja eläinlajeja. Israeliin ei uskalla?
Yli 40 maata nähty ja monissa näistä käyn edelleenkin mutta mikähän olisi käymätön maa mihin haluaisin??
Euroopassa Irlanti, muuten vaikka Japani.
Miten olisi Dominikaaninen tasavalta? Palmut huojuu, aurinko paistaa, tällä hetkellä 31 astetta lämmintä. Tuolta voi katsoa livenä.
Mulla ei ole erityisemmin matkustushaluja enää, mutta Tansanian safari on ollut haaveeni pitkään. Jos jonnekin uuteen pitäisi lähteä, niin sinne. Yhdistettynä Sansibariin.
Ranskan Riviera ja Jenkkien roadtrip on koettu jo useita kertoja, mutta näihin voisin palata aina vaan.
Mihinkään ei ole hirveää hinkua, mutta Norjaan menen varmasti vielä monta kertaa. Olen asunut useita vuosia parissa eri maassa ja matkustellut sieltä käsin vähän joka puolella ajan kanssa ja eri vuoden aikoina. Työmatkoilla olen joutunut käymään myös jonkun verran, mutta enää ei tarvitse.
En ole kuitenkaan mikään eri maiden keräilijä, se on mielestäni turhuutta, vaan tykkään syventyä tarkemmin esimerkiksi luontoon. Kaupunkilomat eivät ole enää minun juttuni ja rantalomillekaan en lähde. Isot tympeät hotellitkaan eivät ole minun juttuni, ne on niin nähty.
Olen viisikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Uuteen Seelantiin, Australiaan, Malediiveille ja Singaporeen. En ole käynyt sillä puolella palloa niin jos olisi rahaa niin lähtisin vaikka jollekin kuukauden kiertomatkalle.
ihana suunnitelma!
Käytännön vinkki. Aikaeron kannalta on helpompaa tehdä kiertomatkaa länttä kohti, silloin on aina aamulla virkeä, voi käydä aamulla aikaisin torilla ja lenkillä, ennen kuin kuumuus alkaa painaa. Mutta kun tuo alue nyt on idässä, niin tekisin niin, että ensin lento Singaporen kautta Uuteen Seelantiin, siellä ainakin viikko, ja pikku hiljaa takaisin kohti länttä. Kannattaa tsekata matkalla muitakin saaria.
En mihinkänä koska ilmastonmuutos. Vai onko se peruttu?
Olen käynyt Islannissa, mutta haluaisin sinne vielä.