Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pakanat kirkollisina pyhinä ja sunnuntaina töihin!
31.05.2007 |
Jos kerran näille vapaahöpöttelijöille ja muulle sakille ei kirkkohommelit nappaan, niin turha niitä " etujakaan" on monguta!
Kommentit (3)
Vierailija:
Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ammattiliittojen, jotka ovat tietty vasemmistoa ja moni vasemmistolainen on " pakana" joten jos kiittäisit ja kumartaisit kauniisti kun sulle muiden neuvottelemat edut kelpaa!
Alue: Aihe vapaa
Ai että jos ei ole uskovainen niin ei saa pitää vapaapäiviä? Onko vapaapäivä joku uskovaisten keksintö, johon vain heillä on oikeus?
Pitäiskö uskovaisilta kieltää sitten kaikki ei-uskovaisten keksimät jutut?