Mä olen tienannut huutonetissä viimeisen kuukauden aikana noin 1300e!!
Kaikki mennyt halvalla hyvää periaatteella ja kauppa on käynyt.
Terkuin uusi myyjä. =)
Kommentit (7)
Lasten vaatteita ja kamoja, astioita, tavaroita, omia vaatteita, ja lasten hoitovälineitä ja tarvikkeita yms.
Nyt alkaa koti olla tyhjä ylimääräisestä.
ap
Lastenvaatteita vai antiikkia :)
Itse innostuin jossain vaiheessa ja olen tehnyt tosi hyviä ostoksia lasten merkkivaatteissa. Jossain vaiheessa myin pieneksi jääneitä, mutta koska se ei ole minulle bisness (eli en esim. osta alesta ja myy voitolla) niin toki käyttövaatteiden osalta homma jäi sinne 600 e paikkeilla. Ihan hyvä niin. Olin jäämäisilläni koukkuun ja Ranskan matkalla jopa mietin niin himoittujen Disney vaatteiden ostamista paikallisesta supermarketista -70% ja ELLE:n alennusmyynnistä ja myymistä isolla voitolla. Onneksi matkalaukku oli rajallinen ja mies piti hulluna :)
Nyt kun katsoo joitain ammattimyyjiä, varsinkin ulkosuomalaisia myymässä jenkkien halpista Tommy H:ta ja GAP:ia, hirveällä voitolla lähinnä säälittää. Ne hirveät maksuehdot ja muka tosi pro asenne :)
Jatkossa taidan vaan ostaa :)
Joku sanoi että parempi ettet mieti paljon niihin on mennyt rahaa hankittaessa... Nolo tunnustaa mut melkein kaiken olen saanut lapsiemme isovanhemmilta... =/ =D Siis ilmaiseksi, siksi myynkin halvalla.
ap
......Tätähän mieltä sitä aina ollaan äitiyspakkausvaatteistakin :-)
Mikä näissä ulkosuomalaisissa myyjissä niin kauhistuttaa? Itse olen tehnyt aivan mahtavia kauppoja heidän kanssaan, ts. saanut halvalla hyvää :) Mitä se haittaa, vaikka kyseiset merkit usa:ssa ovatkin halpoja? En ymmärrä. Mielelläni maksan uudesta Gapin t-paidasta jopa 15€ postikuluineen, kun täältä en saa sitä mistään ja tuiki tavalliset paidat anttilassa tai prismassa maksavat vähintään sen verran.
Olen myöskin ostanut lukemattomia Hilfigerin ja Ralph Laurenin paitoja muutamalla kympillä. Täältä en saisi mistään niitä yhtä edullisesti.
Jos joku haluaa ostaa Amerikan myyjiltä niin se sallittakoon hänelle.
Oonkohan ostellut sulta.. =)