Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaapa mulle diagnoosi:

Vierailija
08.06.2007 |

Pelkään koko ajan, että sairastun. Mietin melkein jatkuvasti että mitä ihmiset minusta ajattelevat ja mitä minusta puhutaan seläntakana. Työn jälki on ollut huonoa, koska en pysty kunnolla keskittymään. Olen palannut hiljattain töihin hoitovapaalta. Ajatukset tuntuu pyörivän koko ajan jossan muussa kuin työssä.



Jos olen ihmisten kanssa tekemisissä, niin alan sen jälkeen vatvoa, että mitä sanoin ja missä mahdollisesti mokasin itseni. Sitten alan häpeämään itseni.



Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
2/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa voit päteä - joku missä olet luontaisesti hyvä - ja ammenna siitä voimaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiljaa itsekseni omista tekemisistäni, ihan tavallisistakin asioista. Kuvittelen jopa pitkiä keskusteluja joissa ihmiset kehuvat mua.



Tasottaa ylikriittistä osaa minussa.

Vierailija
4/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisellä on hyvä itsetunto poissulkeeko se sen, että työkaverit eivät puhu sellaisesta pahaa selän takana?

Vierailija
5/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastumista ja selän takana puhumista. joo, voihan molemmat tapahtua mutta on se kurjaa jos pelkästään niiden pelkäämsieen menee paljon voimia.

Vierailija
6/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Jos ihmisellä on hyvä itsetunto poissulkeeko se sen, että työkaverit eivät puhu sellaisesta pahaa selän takana?

Ei tietenkään sulje, aina löytyy ihmisä, jotka rakastavat arvostella ja juoruilla muiden asioista.

Mutta hyvällä itsetunnolla varustettu pystyy jättämään suurimman osan paskapuheesta omaan arvoonsa. Ja puolustautumaan ja antamaan takaisin tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tajuan kuinka tyhmiä olen laukonut ääneen. Mun täytyis vaan osata pitää suuni kiinni, niin ei tarvitsisi ainakaan tätä asiaa jälkikäteen hävetä.

Vierailija
8/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin lie kadonnut, kun en löydä. Siinä olisi ollut vinkkejä ap:llekin, vähän samankuuloisesta asiasta kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan inhimillistä huomata, että on mokannut.



Itselle sattuu ja tapahtuu jatkuvasti. Paskaa tulee niskaan ja tiedän, etten ole edes pidetty ihminen. Olen ajatellut sen niin, ettei kaikista vaan voi pitää ja minä nyt vaan olen sellainen. Tiedän kuitenkin itse, että kun näkisi sen vaivan, että kaivaisi pintaa syvemmältä, niin yllättyisi positiivisesti :). Olen oikeasti lämmin ihminen, kylmän kuoreni takana.



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi