Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ihan tavalliset illanistujaiset, mitä tarjolle?
31.05.2007 |
Mulla aina sama: kanasalaattia ja patonkia+joku levite, pasteijoita pakasteesta, kuivakakkua tai marjapiirakkaa, keksejä paria laatua.
Keksisikö joku jotain erilaista. Ei mitään yliampuvaa, koska kyseessä siis vaan hyvien kavereiden kyläily. Vaivaa ja rahaa ei saisi kulua mitään järjettömiä määriä.
Ei allergia-rajoitteita kellään,paitsi yksi porukasta raskaana.
Keksiskö joku uuden menun mulle? :)
Kommentit (3)
tätä olen monet kerran käyttänyt röyhkeästi hyväkseni
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
juustoa, suolaista piirakkaa, persikka rahkaa, suklaa muffinsseja. Ainakin helppoja ja nopeita tehdä.
Alue: Aihe vapaa
....tein viikonloppuna ja se oli tosi hyvää. Lisukkeeksi vaikka fetajuustosalaatti, nam.