Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävän mielestä on normaalia syödä herkkuja joka viikonloppu

Vierailija
02.10.2026 |

Seurustelua kohta vuosi. Hänen (N24) mielestä on normaalia, että viikonloppuna syödään joka päivä sipsejä, irtokarkkeja, jäätelöä jne. napa pinkeänä. Hän on urheilullinen ja arkisin syö terveellisesti, joten on VIELÄ ihan normaalipainoinen (ei nyt mikään täysin litteämahainen ja hoikka kuitenkaan). Hieman kuitenkin kyseenalaistan hänen suhdettaan ruokaan ja herkkuihin. Itse olen kasvanut niin, että ehkä kerran kuussa on ollut karkkipäivä. Varmasti kun ikää tulee niin alkaa tuosta turpoamaan. Miten nostan asian esille?

M31

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otit noin paljon nuoremman naisen? Anna hänen mennä jonkun itseään nuoremman tai samanikäisen kanssa yksiin, nauttivat sipseistään rauhassa. Sinä sen sijaan olet jo setä-iässä, muutama vuosi ja olet varhaiskeski-ikäinen. Ala katsella itsesi ikäistä seuraa.

Vierailija
22/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii? Keski-verto suomalainen nainen Wolttaa, syö irttareita ja sipsejä ja juo pari pulloa viiniä sarjamaratoneja katsellen aina viikonloppuisin. Arkena menee sit pari energiajuomaa/pvä ja purkki niksapussei päivässä. Semmosta se on. 

Ite lähtisin esim. Suomessa asuvien ranskalaisten tapahtumiin mukaan. Ranskalainen nainen on äärimmäisen harvoin kännissä, vaikka viiniä juokin. Saattaa polttaa "hermosavukkeen" silloin tällöin, mutta nikotiinin käyttö jää siihen. Ei koskaan vedä irttareita vaan herkut on suklaata ja itse leivottuja leivoksia kohtuudella. Kokevat Wolttaamisen käsittämättömänä ja einesruokia eivät syö koskaan, vaan ruokailu on yhteinen yhtenäisyyttä luova rentoutumishetki, ja ruoanlaitto jokaisella ranskattarella keskiverto kokin luokkaa. Eivät myöskään omien kokemusten mukaan kärsi itsetunto-ongelmista sängyssä ja lapset ovat heille valtava ilon ja onnen lähde. 

Ootko ees käynyt Ranskassa vai katsonut vain jotain Emily in Parisia? 🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä kuntoilla ja elää terveellisesti viikolla, jos viikonloppuna aikoo mässäillä mielin määrin. Siinä menee se hyvä työ ihan hukkaan. Tuossa iässä aineenvaihdunta on vielä nopeaa eikä ne kalorit välttämättä makkaroiksi jää, mutta epäterveellistä se on silti. Tämän sanottuani sanon myös että aikuinen syököön miten tahtoo. Ei ole kovin freshiä kumppanina kommentoida toisten syömisiä. Keskity omaan tekemiseen. Jos kumppanin syömiset on sulle perustavanlaatuinen ongelma, niin tee omat ratkaisusi ja etsi joku toinen jonka kanssa olette samalla aaltopituudella syömisten suhteen.

Vierailija
24/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keski-ikäiset miehet olette lihavia. 

Vierailija
25/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii? Keski-verto suomalainen nainen Wolttaa, syö irttareita ja sipsejä ja juo pari pulloa viiniä sarjamaratoneja katsellen aina viikonloppuisin. Arkena menee sit pari energiajuomaa/pvä ja purkki niksapussei päivässä. Semmosta se on. 

Ite lähtisin esim. Suomessa asuvien ranskalaisten tapahtumiin mukaan. Ranskalainen nainen on äärimmäisen harvoin kännissä, vaikka viiniä juokin. Saattaa polttaa "hermosavukkeen" silloin tällöin, mutta nikotiinin käyttö jää siihen. Ei koskaan vedä irttareita vaan herkut on suklaata ja itse leivottuja leivoksia kohtuudella. Kokevat Wolttaamisen käsittämättömänä ja einesruokia eivät syö koskaan, vaan ruokailu on yhteinen yhtenäisyyttä luova rentoutumishetki, ja ruoanlaitto jokaisella ranskattarella keskiverto kokin luokkaa. Eivät myöskään omien kokemusten mukaan kärsi itsetunto-ongelmista sängyssä ja lapset ovat heille valtava ilon ja onnen lähde. 

Ootko ees käynyt Ranskassa vai katsonut vain jotain Emily in Parisia? 🤣🤣

Joka maasta löytyy myös pohjasakkaa. Paljon on käyty Ranskassa. Puhuin keskiverto-suomalaisesta ja -ranskalaisesta naisesta, en ääripäistä, joita löytyy paljon joka maasta. 

Vierailija
26/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan viereen aina porkkanoita ja kukkakaalia ja dippailen niitä ite tekemääni sörsseliin. Kummasti kelpaa kumppanillekin, kun ovat käden ulottuvilla.

Vierailija
27/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa teillä ollut tiukkapipoista, että saa vain kerran kuussa syödä herkkuja. Jos naisystäväsi on normaalipainoinen niin älä häntä ala määräilemään. Eihän sinun ole pakko syödä niitä herkkuja jos et tahdo. Hän ilmeisesti liikkuu tarpeeksi kun on normaalipainoinen. Seurustelin itse aikoinaan miehen kanssa, joka oli todella kontrolloiva ja ärsyttävä ruuan suhteen. Olin normaalipainoinen ja hyväkuntoinen niin hän yritti pakottaa minut jollekkin fitness dieetille ja vahtia kaikkea mitä syön ja valittaa siitä. Raskasta olla sellaisen kanssa. Kolikolla on aina kaksi puolta. Jos tuo toimii hänelle niin miksi hänen pitää alkaa noudattaa sinun lapsuuden kodin sääntöjä, olette aikuisia ettekä asu enää sinun vanhempiesi ikeen alla. 

Vierailija
28/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan viereen aina porkkanoita ja kukkakaalia ja dippailen niitä ite tekemääni sörsseliin. Kummasti kelpaa kumppanillekin, kun ovat käden ulottuvilla.

Veikkaan, et todellisuudessa otat vieressä istuvalta lähinnä suihin. 

Vierailija
29/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koko vuoden ollut samanlainen kusipää? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen.

Vierailija
30/30 |
02.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta asia esille ihan suoraan. Ja tyttöystävä nostaa sinut sitten pihalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän