Kassajonossa vanhuksia moittivat
Ettekö te oikeesti osaa käyttää ip-kassoja? Niissä on yleensä aina vapaana niin lähikaupassa kuin isommissa pääte.
Kun minäkin yli 80 osaan niillä maksaa ja joskus käytänkin niitä.
Kommentit (67)
Mä käytän aina ip-kassoja, jos vain mahdollista. Jos maksan käteiskassalla, niin vanhukset eivät todellakaan häiritse. Mun mielestä ovat niin suloisia, jopa vähän kärttyisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt nää selittää käytöksensä noin. Mutta ans olla, kun kassalla maksaa mummo käteisellä poimien kukkarostaan tasarahan.
Nää on aina niitä tärkeimpiä ihmisiä.
Vielä hitaampia ovat he jotka YRITTÄVÄT maksaa puhelimella. Hirveetää räpläämistä, ei kun,ei kun, mikähän tähän nyt tuli.
Käyn kerran viikossa klo 7-8 kaupassa ja joka kerta se viivyttelijä on ollut puhelimella maksajia ja joka viikko kauppareissullani on tämmöinen maksaja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vanhukset ole pahimpia vaan autistit joiden on hitaasti ja yksitellen laitettava tavarat tietyssä järjestyksessä siihen hihnalle. Saatana menee hermot!!!
Mulla taas menee hermot niihin kärsimättömiin, jotka suunnilleen kuopivat maata, että saavat aloittaa tavaroittensa laittamisen hihnalle. Hirveällä kiireellä tekevät sen. Sen jälkeen kestää kauan, ennenkuin vuoronsa tulee, koska edelliset asiakkaat ovat siinä. Se kärsimätön liikehdintä, jos en ennen heitä apinan raivolla laita ostoksiani hihnalle, että HE pääsevät aloittamaan. Mikä näitä vaivaa? Poikkeuksetta jotain 50+ tätejä.
Onko se joku uusi kassa mihin tarvitaan ip-osoite?
Siinä ip kassalla jos tekee virheen, niin silloin paiskataan tyrmään. 5 stevaria hyppää päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ip-kassat ovat epäkäteviä isojen ostosten kanssa. Vanhukset voisivat käydä kaupassa arkipäivisin, kun veronmaksajat ovat töissä.
Vanhuksetko ei veroja maksa?!
Eläkkeen veroprosentti on suurempi kuin palkkaverotus🤣
Taas oli yksi asiantuntija asialla.
Vierailija kirjoitti:
Ip-kassat ovat epäkäteviä isojen ostosten kanssa. Vanhukset voisivat käydä kaupassa arkipäivisin, kun veronmaksajat ovat töissä.
Mitä vttua sä selität veronmaksajista. Meinaatsä, että vanhukset ei maksa veroja ja meinaatko että työssäkäyvät ovat kaikki samaan aikaa töissä ja samaan aikaan kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vanhukset ole pahimpia vaan autistit joiden on hitaasti ja yksitellen laitettava tavarat tietyssä järjestyksessä siihen hihnalle. Saatana menee hermot!!!
Nämä vihaiset. Heidän ei pitäisi tulla kauppaan sitä vihaa purkamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni ruokieni kotiinkuljetuksen verkkokauppaostoksistani, ei tarvitse olla kenenkään tönittävänä tai tölvittävänä, varsinkin juhlapyhien alla ruuhkissa ihmiset todella töykeitä.
Täällä oli k-ruokassa. Ehkä koko ketjussa, yli 100 euron ostokset ilman kuljetusmaksua. Tilaan aina joskus isot ja painavat kotiin. Mummo.
-ruokassa????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhukset ei saa häiritä työssäkäyviä arkena.
Eiköhän vanhat käykin arkena, tottuneet siihen.
Mutta aina ovat tiellä.
Miksi tunget väkisin kauppaan samaan aikaan kun vanhukset?
Käy nuorten aikaan...
Kun menee prismaan 9 - 11 välillä siellä on vanhat pariskunnat yhdessä ostoksilla. Ehkä vielä 13 maissa mutta sitte jo asettuvat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ip kassalla jos tekee virheen, niin silloin paiskataan tyrmään. 5 stevaria hyppää päälle.
Höpsistä vaan kuule. Olen asioinut jo kauan itsepalvelukassoilla, eikä koskaan ole stevarit hypänneet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan mielelläni ruokieni kotiinkuljetuksen verkkokauppaostoksistani, ei tarvitse olla kenenkään tönittävänä tai tölvittävänä, varsinkin juhlapyhien alla ruuhkissa ihmiset todella töykeitä.
Täällä oli k-ruokassa. Ehkä koko ketjussa, yli 100 euron ostokset ilman kuljetusmaksua. Tilaan aina joskus isot ja painavat kotiin. Mummo.
-ruokassa????????
Eikö erisnimet taivu noin? Ruoka on ruuassa oli mausteita, kärpänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä vaan kuule. Olen asioinut jo kauan itsepalvelukassoilla, eikä koskaan ole stevarit hypänneet päälle.
Et oo tehnyt virhettä. Yks lapsi joutui tyrmään lidlin kaupassa kun muovipussin hinta ei ollut loppusummassa.
Eläkeläiset joutaisivat palvelutaloon jotta laitoshuoltajilla ja lähihoitajille olisi töitä.
Älkää menkö kauppaan kauheessa kiireessä. Mua itseäni naurattaa aina puuhkuttavat hätähousut, jotka saattaa jopa vaihtaa paikkaa kun tarkkailevat miten nopeasti jonot etenevät.
Itseltä juuri joku etummainen pyysi anteeksi, että kesti (oli joku selvitettävä asia) ja sanoin, ettei haittaa yhtään. Oli ensimmäinen hetki koko päivänä, kun ei tarvinnut tehdä mitään muuta kuin seistä paikallaan. Polvet lukkiutui ja nukuin seisaaltani kuin heponen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ei oo voimaa kipata koko kärryä kerralla hihnalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän aina ip-kassoja, jos vain mahdollista. Jos maksan käteiskassalla, niin vanhukset eivät todellakaan häiritse. Mun mielestä ovat niin suloisia, jopa vähän kärttyisetkin.
Olitko se sinä, ihana nuorukainen kassajonossa💁Jätin täyden kärryn jonoon ja kipasin viereisestä lehtihyllystä lehden, olit siinä jonossa pari ostosta kädessäsi ja halusit päästää minut kärrynu kera, vaikka kehotin sinua menemään.
Teit päivästäni kauniin
N74v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan punalaputettuja tuotteita 485 illalla ja tupakkaa, isot ostokset kerralla, helpompikin käydä normi kassalla..
485 illalla? Että mitä?
Tuli vahingossa numerot.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä muka laitat ne tavarat hinalle, jos et yksitellen? Kaadat vain korin siihen? Ei siihen mene yhtään sen kauempaa kun ihan normaalisti laittaa maitopurkit ekana ja salaatit viimeisenä.
Miksi tunget väkisin kauppaan samaan aikaan kun vanhukset?
Käy nuorten aikaan...