Miltä susta tuntuis jos tuntematon mies yhtäkkiä kassajonossa kehuu sua kauniiks?
Mulle tapahtui tällänen hyvin yllättävä tilanne.
Tuli hieman kiusallinen fiilis ja ensimmäinen ajatus oli, mitähän kassatäti siinä ajatteli.
Onneksi ei ollut muita asiakkaita.
Kommentit (64)
Aika monesti on kehuttu komeaksi nuoreksi mieheksi vastaavassa tilanteessa. Hymyillyt ja poistunut paikalta. Nuori. M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inhoan flirttailua vieraalta ihmiseltä arkitilanteessa. Joku baari on eri juttu.
Nuorempana miehet kaikkea juttelivat ja yrittivät töissä, kun tulivat korjaamaan jotain. Ällöä. Halusin olla vain rauhassa omissa töissä.
Yrittävät? Mitä ne yrittävät jos kehuvat vaikka sun ulkonäköä tai tyyliä?
Yrittivät vihjailla seksuaalisia asioita. Pitikö vielä piirtää.
Sua olisi niin kivata härnätä livenä. Aivan karmeeta ett joku oikeasti kuvittelee ett hänen pöksyihin haluta joka kerta ku hänelle puhutaan kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt rehellisesti ett onko nää kaikki mukamas hauska vastaukset ahdisteluista ym pelkkää trollia vai onko oikeasti naisia jotka eivät pitäisi kohteliaisuuksista? Olen töissä ydinkeskustassa ja meillä noin 50 naista ja vain muutama mies. Me naiset tuuletellaan viikoittain ku joku on saanut lounaan aikaan kohteliaisuuden ulkonäöstä, vaatteista ym. Sehän tosi kivaa ja tulee hyvä mieli jopa työkaverin puolesta. Ikäjakauma 30-63v
Ettäkö herrat helsingin lounaallakin tsiikailee naiset ja pisteyttää ulkonäön? Ja kivaa olla esine?
Mutta tapahtuuhan tätä toisinkinpäin. Mikä oletus taas on että vain miehet katsovat naisia ja sanovat naisille? Kyllä minä olen huomannut usein että minua katsotaan. Lähes jokainen kauppareissu, on sanottu että tuo komea mies. Minusta se on yllättävää koska olen vain tavallinen hukkapätkä. Mies
Just tämän takia, kun moni ei tiedä kivan jutustelun ja päällekäyvän seksuaalisen vihjailun eroa. Pitääkö taas olla uusi muoti-me too, että naisetkaan älyävät taas tämän eron?