Lapset ulkona shortseissa 16 asteen lämpötilassa!!!!!!
En ymmärrä, miksi laitettu pihalle shortseissa. Ei vielä ole kesä.
Kommentit (67)
Olin itsekkin pentuna. Silloin kun on vielä elämäniloa ja kaikesta pitää nauttia heti kun mahdollista.
Lapset on sitten ensi viikolla kipeänä.
Jos on lämmin ja tarkenee niin mitä se haittaa
Pitääkö siihen saada joku presidentin lupa vai milloin saa viettää kesää?
Mieheni lähti äsken mikroshortsessa ulos. Pitääkö olla huolissaan?
Vappuna kun oli +15 niin teinitytöt napa paljaana iltamyöhään. Varmaan vilustuivat. Maa on jäässä ja ulkona tuulee niin ei vielä ole kesäkelit!
No jotkut ei tarkene shortseissa vaikka on yli 20 astetta jos vähän tuulee. Kesä on asennekysymys. Ja ketä haittaa jos tenavat on ensi viikolla kipeenä?
Saksassa kun kävin lomalla tarkeni istua ulkona ravintolassa syömässä kun oli nollakeli. Yksikään suomalainen ei tarkene nollakeleillä terassille. Pelkäätte plus-asteita.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni lähti äsken mikroshortsessa ulos. Pitääkö olla huolissaan?
Onko Windows 95 man miehesi?
Vierailija kirjoitti:
Ei +15 asteessa voi vilustua
Maa jäässä. Jos joku nauttii nuhasta ja kuumeesta niin antaa mennä.
Aurinko on tosi lämmin ja tänään paistaa täydeltä taivaalta, miksi pitäisi pukea enemmän kuin tarvitsee.
No voi kauheaa, liikkua vipeltävät niin kuumahan siinä tulee. Kävin viime syksynä lyhyissä shortseissa pyörälenkeillä vielä kun oli 10 asteen lämpötiloja, ei palellut.
Vierailija kirjoitti:
Olin itsekkin pentuna. Silloin kun on vielä elämäniloa ja kaikesta pitää nauttia heti kun mahdollista.
Missä vanhempasi olivat?
Mä olin äsken ilman paitaa pihallani. Tunsin enemmän kärähtäväni kuin paleltuvani.
Ennen kuin kuvittelette paljaita tissejäni niin tiedoksenne, että olen mies.
Nyt on se hetki, kun on viipotettava shortseissa, kunhan ei jäädä yöksi ulos. Tänne Uudellemaalle on nimittäin ennusteltu ainakin kahdeksi viikoksi miinusmerkkisiä yölämpötiloja. Yksikin miinusaste riittää.
Kattelin samaa kun kävin kaupass, lapset t-paidoissa ja sortseissa kun vanhukset oli toppatakeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei +15 asteessa voi vilustua
Maa jäässä. Jos joku nauttii nuhasta ja kuumeesta niin antaa mennä.
Ei kylmä aiheuta tauteja. Virus ei tule tyhjästä.
t. avantouimari
Stana, nännit tuala pihalla jäätyy, kova on nöpötys vastaatulijoilla.
W t