Miltä susta tuntuis jos tuntematon mies yhtäkkiä kassajonossa kehuu sua kauniiks?
Mulle tapahtui tällänen hyvin yllättävä tilanne.
Tuli hieman kiusallinen fiilis ja ensimmäinen ajatus oli, mitähän kassatäti siinä ajatteli.
Onneksi ei ollut muita asiakkaita.
Kommentit (64)
Mulle itselleni on käynyt noin muutamaan otteeseen ja olen kiittänyt kohteliaasti:)
Soittaisin poliisit. Eikö äitisi opettanut sinua puolustautumaan seksuaaliselta hyväksikäytöltä?
Vierailija kirjoitti:
Että se on humalassa.
Ei suomalainen mies muuten.
No onko ihme ettei uskalleta sanoa kohteliaisuuksia, kun näitä kommentteja lukee?
Menin hämilleni koska olin Suomessa olin tottunut etten ole yhtään kaunis. Outo tunne että jopa jossain tilaisuudessa joku tuli jopa erikseen kertomaan että olen hyvin kaunis. Hyvin hämmentävää.
Tulee mieleen että on jotenki höveli ja yksinkertainen tyyppi. Yleensä kauniit naiset saa kuulla tuota samaa joka tuutissa ja 'itsestäänselvyyden' sanominen ei ole mitenkään sanomisen arvoinen juttu. Sama kuin sanoisi vaikka että hieno auto ferrarin omistajalle.
Avaisin kassalinjalla juuri ostamani piimäpurkin ja heittäisin piimät naamalle!
Kyselet ihan väärältä palstalta. Ei näille möhköfanteille kukaan tuollaisia menisi valehtelemaan edes kännissä.
mun isäntä kerran totesi tauluteeveestä noin ja katseli sitä eri kulmista. Totesi haluavansa samalaisen. En tiedä mitä tauluteevee oli mieltä. Nehän on nykyään älyteeveitä?
Ottiko itseensä tai oliko mielissään, kun meidän isäntä on aika topakka sälli ikäisekseen. Piukat farmarit jalassa ja paita syvällä housuissa kuitenkin muodostaen vyön yläpuolelle pussimaisen ilmatilan.
Vierailija kirjoitti:
Avaisin kassalinjalla juuri ostamani piimäpurkin ja heittäisin piimät naamalle!
Minä kaataisin piimät paljaille rinnoilleni ja kiittäisin kauniiksi kehumisesta.
N27
En pidä siitä että ulkonäköä kommentoidaan millään tavalla. Olin sit ruma tai kaunis jonkun mielestä, niin voi pitää mielipiteensä omana tietonaan. Ap