Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (1057)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa sen päivän tapahtumat sellaisena kuin nainen ne kuvaili poliisille 2024. Koko homma oli teinisekoilua niin naisen kuin miestenkin osalta. Ja vielä sekavampaa, kun olivat sen päälle vetäneet viinaa ja huumeita.
Heti seuraavina päivinä nainen ei edes tiennyt mitä mieltä olisi koko jutusta. Vasta paljon myöhemmin tuli ajatus siitä että hänet raiskattiin.
Jos kaikki olisi mennyt täydellisesti joku nuori mies olisi pelastanut tämän naikkosen itseltään. Mutta nykyään naisia ei saa mennä pelastamaan, kun he ovat niin feministisiä että jos mies tulee sanomaan mitä heidän pitäisi tehdä nainen alkaa huutamaan että hän kyllä päättää ihan itse.
Jos toimiessasi joutuisit tuollaisen huutamisen kohteeksi niin jälkeenpäin edelleen tietäisit toimineesi oikein. Jos taas jättäisit kysymättä että oletko OK niin myöhemmin miettisit olisiko sittenkin pitänyt kysyä (jos siis sinulla on omatunto).
Itse mieluummin olen tyytyväinen itse oman moraalini mukaan tekemiini valintoihin silloinkin, kun niistä joku muu niistä pahoittaa mielensä.
Olen eri, mutta minusta vaatii kyllä aika moista ylimielisyyttä kävellä toisen ihmisen itsemääräämisoikeuden yli ja kokea silti tehneensä oikein.
Minä valitsen mieluummin sen, että toinen pahoittaa mielensä kuin sen, että lukiessani myöhemmin uutista tapahtuneesta rikoksesta tai onnettomuudesta tietäisin itse olleeni paikalla ja valinneeni olla yrittämättä auttaa. En esimerkiksi kunnioittaisi ihmisen tahtoa kävellä vilkkaasti liikennöidyn radan junakiskoilla ja jäädä junan alle vaan soittaisin 112.
Ryhmäseksi on kuitenkin vähän eri asia kuin itsemurhayritys.
Ja ihan mielenkiinnosta, suhtautuisitko samalla tavalla ryhmäseksisessioon lähtevään mieheen? Häntäkin pitää estää vaikka väkipakolla, koska kyllä sinä nyt tiedät paremmin kuin hän miten hänen kuuluu elää? Jos suhtautuminen olisi miehen tapauksessa erilainen, niin miksi?
Minusta tämän tapauksen ympärillä pyörii suojeluksi naamioituna jotain hyvin synkkää. Piilotettu ajatus, että nainen on fundamentaalisesti kyvyttömämpi tekemään päätöksiä kuin mies. Jos kasa huumehöyryisiä nuoria järjestää orgiat, niin automaattisesti nainen on uhri ja miehet rikollisia, vaikka ainakin 2 miehistä on todistetusti ollut vielä huonommassa hapessa kuin nainen ja ainakin yksi sammui kesken aktin.
Tämähän puhehan sataa ihan suoraan niiden kaikkein vaarallisimpien naistenvihaajien laariin. Niiden, joiden mielestä naisia ei saisi päästää tekemään itseään koskevia valintoja, koska he eivät siihen todistetusti pysty, ja heidät pitäisi palauttaa miesten omaisuudeksi ja lukita häkkiin. Ehkä se on osalla teistä perimmäisenä tarkoituksenakin. Tällaisen alistamisfantasian naamiointi suojelemiseksi on kuitenkin lähinnä oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin lukemassa sen päivän tapahtumat sellaisena kuin nainen ne kuvaili poliisille 2024. Koko homma oli teinisekoilua niin naisen kuin miestenkin osalta. Ja vielä sekavampaa, kun olivat sen päälle vetäneet viinaa ja huumeita.
Heti seuraavina päivinä nainen ei edes tiennyt mitä mieltä olisi koko jutusta. Vasta paljon myöhemmin tuli ajatus siitä että hänet raiskattiin.
Jos kaikki olisi mennyt täydellisesti joku nuori mies olisi pelastanut tämän naikkosen itseltään. Mutta nykyään naisia ei saa mennä pelastamaan, kun he ovat niin feministisiä että jos mies tulee sanomaan mitä heidän pitäisi tehdä nainen alkaa huutamaan että hän kyllä päättää ihan itse.
Jos toimiessasi joutuisit tuollaisen huutamisen kohteeksi niin jälkeenpäin edelleen tietäisit toimineesi oikein. Jos taas jättäisit kysymättä että oletko OK niin myöhemmin miettisit olisiko sittenkin pitänyt kysyä (jos siis sinulla on omatunto).
Itse mieluummin olen tyytyväinen itse oman moraalini mukaan tekemiini valintoihin silloinkin, kun niistä joku muu niistä pahoittaa mielensä.
Olen eri, mutta minusta vaatii kyllä aika moista ylimielisyyttä kävellä toisen ihmisen itsemääräämisoikeuden yli ja kokea silti tehneensä oikein.
Minä valitsen mieluummin sen, että toinen pahoittaa mielensä kuin sen, että lukiessani myöhemmin uutista tapahtuneesta rikoksesta tai onnettomuudesta tietäisin itse olleeni paikalla ja valinneeni olla yrittämättä auttaa. En esimerkiksi kunnioittaisi ihmisen tahtoa kävellä vilkkaasti liikennöidyn radan junakiskoilla ja jäädä junan alle vaan soittaisin 112.
Ryhmäseksi on kuitenkin vähän eri asia kuin itsemurhayritys.
Ja ihan mielenkiinnosta, suhtautuisitko samalla tavalla ryhmäseksisessioon lähtevään mieheen? Häntäkin pitää estää vaikka väkipakolla, koska kyllä sinä nyt tiedät paremmin kuin hän miten hänen kuuluu elää? Jos suhtautuminen olisi miehen tapauksessa erilainen, niin miksi?
Minusta tämän tapauksen ympärillä pyörii suojeluksi naamioituna jotain hyvin synkkää. Piilotettu ajatus, että nainen on fundamentaalisesti kyvyttömämpi tekemään päätöksiä kuin mies. Jos kasa huumehöyryisiä nuoria järjestää orgiat, niin automaattisesti nainen on uhri ja miehet rikollisia, vaikka ainakin 2 miehistä on todistetusti ollut vielä huonommassa hapessa kuin nainen ja ainakin yksi sammui kesken aktin.
Tämähän puhehan sataa ihan suoraan niiden kaikkein vaarallisimpien naistenvihaajien laariin. Niiden, joiden mielestä naisia ei saisi päästää tekemään itseään koskevia valintoja, koska he eivät siihen todistetusti pysty, ja heidät pitäisi palauttaa miesten omaisuudeksi ja lukita häkkiin. Ehkä se on osalla teistä perimmäisenä tarkoituksenakin. Tällaisen alistamisfantasian naamiointi suojelemiseksi on kuitenkin lähinnä oksettavaa.
Oliko todella kyseessä järjestetyt orgiat, joiden järjestelyjä suunnitteli myös nainen, selvänä, ennen tapahtumia? Antoi luvan, että kutsukaa vain enemmän miehiä mukaan? Älä suotta teeskentele puolustelevasi naisten oikeuksia, myötähäpeää aiheuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu miesvihalanka.
”lanka”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu miesvihalanka.
”lanka”
jonne asialla. ulilaudalla keskusteluketju on lanka.
Miten te pikkupölöt haluaisitte, että teihin suhtaudutaan? Yritys provota on niin ponteva, että olisi kiva jotenkin ilahduttaa. Olisiko "voi kauhea" tai "olet tosi väärässä, kuinka kehtaat" hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me miehet rakastetaan lutkkkia mutta tämä tapaus on kyllä oksettava.
Kaikki miehet on lutikkeja.
Tämä tapahtui USA:ssa. Aika vaikea on suojella täältä pohjolan perukoilta. Tosin en muutenkaan halua puuttua nykynaisten kotkotuksiin, feministeinä hoitanette asiat itse paremmin kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me miehet rakastetaan lutkkkia mutta tämä tapaus on kyllä oksettava.
Kaikki miehet on lutikkeja.
Niin?
-sama
Vierailija kirjoitti:
Miten te pikkupölöt haluaisitte, että teihin suhtaudutaan? Yritys provota on niin ponteva, että olisi kiva jotenkin ilahduttaa. Olisiko "voi kauhea" tai "olet tosi väärässä, kuinka kehtaat" hyvä?
Nyt kyllä pahoitit jonkun mielen, kertakaikkiaan hyi!
Aloittelevaa kirjoittajaa pitäisi kannustaa eikä vähätellä hänen sydänverellään kellarin seinään raapustettuja riimejään.
M60+
Joka päivä tapahtuu Suomessa noin 20 seksirikosta, joista tehdään rikosilmoitus.
https://www.suomenmaa.fi/uutiset/poliisin-tietoon-tulleiden-seksuaaliri…
Vuonna 2023 oli Suomessa raiskauksista syytteissä olleita yhteensä 379 kpl.
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-raiskaustuomioissa-suuret-alueelliset…
Samana vuonna poliisin tietoon tuli raiskauksia 1500 kpl.
Tuosta voi päätellä että jokaisella raiskaajalla oli keskimäärin noin neljä uhria, kun yleisimmin raiskaaja on raiskatun tuttu ja siten nimi tulee poliisin tietoon.
USA:ssa yliopistoissa kuolee 1-5 opiskelijaa simputukseen/ vuosi. Se kuulostaa kamalalta.
Ilmiannettu misinformaatiosta.
Nainen halusi ryhmäseksuä.
Mielestäni tuossa tilassa olevaa henkilöä ei panna. Eli jonkun olisi hänet pitänyt pelastaa vaikka itseltään. Jos se siltä jonkun mielestä tuntui. En usko, että täällä kovin moni kommentoija olisi ollut jonossa sammuneen tytön huoneeseen. Eden melkein sammuneen, joka ei mistään tajua mitään.
Vierailija kirjoitti:
USA:ssa yliopistoissa kuolee 1-5 opiskelijaa simputukseen/ vuosi. Se kuulostaa kamalalta.
Kuvaa yliopistotouhua.
Tähän pystyy vain MIES joukko.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu misinformaatiosta.
Nainen halusi ryhmäseksuä.
Jos halusi kahden kanssa ja sitten ne kaksi diilaan sen yleisesti kenelle haluaa. Se alkuasetelmako sen oikeuttaa? Vai minihame?
Ei mieheltään ole noin tyhmiä.
Tämäpä tämä.