Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään

Vierailija
30.09.2026 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…

Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….

Vituttaa.

Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.

MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?

Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys on inhottavaa ja eitoivottavaa, lisäksi puuttuminen olisi orjalaivojen terva eli suomen siirtomaatienestit suomen orjateollisuus ja rasismi. Somaliorjat rakensi suomen. Miesten kuuluu astua syrjöön ja antaa tilaa naisille, me emme saa näkyä eikä kuulua. Puuttuminen olisi patriarkaalista naissortoa rasismin ohella.

MItä ihmettä sopertelet? Hommafoorumi on tuolla päin --------------->

Vierailija
82/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään."

Uutisen perusteella aika vaikea sanoa mitä tuossa Snapchatissä on sanottu ja moniko viestin nähnyt on tiedostanut kyseessä olevan rikoksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun olisi pitänyt ostaa lentoliput amerikkaan ja lähteä puolustamaan tätä naista?

Vierailija
84/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuosta, ei kai joku odota että suomessa joku tämmöiseen puuttuisi ? 

Vierailija
85/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttäjän mukaan edes nainen itse ei väittänyt häntä pakotetun mihinkään vastoin tahtoaan. Eli mikä ihmeen raiskaus tuo nyt sitten on?

Oli huumattu tarkoituksella tiedottomaan tilaan. Se on raiskaus. 

Ei ollut tiedottomassa tilassa poliisin tutkimuksien mukaan. Eikä ollut huumattu väkisin vaan ihan vapaaehtoisesti oli omien sanojensa perusteella huumeita nauttinut. Yrittäisitte nyt edes pysyä tosiasioissa kuten jutun syyttäjäkin pysyi eikä nostanut siksi syytteitä.

Kehenkään ei saa kajota eikä tätä ra--ta, vaikka tämä olisi vapaaehtoisesti vaikka juonut itsensä tiedottomaan tilaan, ymmärrä nyt hyvä ihminen, tai et ole hyvä ihminen.  Tai ymmärrä lainsäädäntöämme. 

Mitäs jos sinä koittaisit ymmärtää, että poliisin tutkimusten ja syyttäjän tekemän päätöksen mukaan kysymys ei ollut raiskauksesta. Sitä en osaa sanoa, olisiko syytekynnys ylittynyt Suomessa.

Vierailija
86/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.

Sanotko näin myös jos todistat kaverisi tekevän tai aikovan tehdä pahaa naisille?

En ihmettelisi, olethan vaan mukava perusmies.

En minä ole vastuussa muiden tekemisistä ja valinnoista. Turha rääkkyä minulle siitä mitä joku jenkkiläisten sakki teki. Eikä tapana ole hengailla Rapettajien kanssa. 

Ja kuitenkin sinäkin kirjoittelet päivät pitkät siitä mitä joku muu teki.

Vierailija
87/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.

Sanotko näin myös jos todistat kaverisi tekevän tai aikovan tehdä pahaa naisille?

En ihmettelisi, olethan vaan mukava perusmies.

En minä ole vastuussa muiden tekemisistä ja valinnoista. Turha rääkkyä minulle siitä mitä joku jenkkiläisten sakki teki. Eikä tapana ole hengailla Rapettajien kanssa. 

Ja kuitenkin sinäkin kirjoittelet päivät pitkät siitä mitä joku muu teki.

Kuinka niin?

Vierailija
88/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat itse halunneet, että miehet eivät puutu heidän tekemisiinsä. On toki yritetty sanoa, että ei pidä yksin lähteä epäilyttäviin tilanteisiin, mutta näin ei kuulemma saa sanoa ja naisilla on oikeus mennä mihin lystää. Mitäpä tuohon nyt voisi sanoa? 

Ikävä juttu tietysti.

Vierailija
89/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikko on valhe, tapahtuma on uudelleen tutkinnassa, vaikka jo tiedetään todistettavasti että nainen meni rakastelemaaan miesten kanssa näiden kerhotaloon oman päätöksensä ajamana.

Omalta osaltani vastaan avaajan miesvihasyytökseen että en mene muun naisen kuin oman kinkkuni avuksi missään tilanteessa, siis poistun vähin äänin, koska siinä on suuri vaara apua tarjoavallakin saada #metoo syyte, kuten on käynyt suomesssa, esimerkiksi: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1d76be28-9bb6-45d9-8c70-a8bb77bc51c5

Lue muitakin uutisia tapauksesta. Nainen huumattiin puolustuskyvyttömään tilaan ja sen jälkeen häntä naitiin 7 tuntia. Se on raiskaamista.

Vierailija
90/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli minun olisi pitänyt ostaa lentoliput amerikkaan ja lähteä puolustamaan tätä naista?

Ei sehän vasta väärin olisi, olisi juttu lehdessä äärioikeistolaisesta miehestä joka syyllistyi rasistiseen pahoinpitelyyn. 

Vierailija
91/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloita sillä että puutut naisvihaan ihan vaikka täällä kotisuomessa. Ole ensin vaikka vähättelemättä tapausta tuolla saivartelulla.

Vierailija
92/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö karhu pelastanutkaan naista?

Vierailija
93/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilältä vetoomus suomalaisille: ”Omankädenoikeuden käyttö on oikeusvaltiossa rikos, kuten myös vihapuheen viljeleminen”

Vierailija
94/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaaehtoista kimppakivaahan tuo nainen oli hakemassa. Miksi kenenkään olisi pitänyt tuohon puuttua?

Siltähän tuo vaikuttaa. Linkin mukaan nainen kertoo kokeneensa painostusta huumaavan aineen käytttämiseen, muttei väitä että kukaan olisi pakottanut häntä edes siihen, seksistä puhumattakaan. Ainakaan linkissä ei kerrottu mitään sellaista, jonka perusteella kyse olisi Suomen lainsäädännön mukaisesta raiskauksesta. Jenkkien lainsäädännöstä en tiedä, joten siihen on mahdoton ottaa kantaa.

Vierailija
95/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia.

Vierailija
96/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat itse halunneet, että miehet eivät puutu heidän tekemisiinsä. On toki yritetty sanoa, että ei pidä yksin lähteä epäilyttäviin tilanteisiin, mutta näin ei kuulemma saa sanoa ja naisilla on oikeus mennä mihin lystää. Mitäpä tuohon nyt voisi sanoa? 

Ikävä juttu tietysti.

Okei, sanotaan että 7 ihmistä raiskasi ihmisen. Olisitko nyt valmiimpi tuomitsemaan teon?

Vierailija
97/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syyttäjän mukaan edes nainen itse ei väittänyt häntä pakotetun mihinkään vastoin tahtoaan. Eli mikä ihmeen raiskaus tuo nyt sitten on?

Oli huumattu tarkoituksella tiedottomaan tilaan. Se on raiskaus. 

Ei ollut tiedottomassa tilassa poliisin tutkimuksien mukaan. Eikä ollut huumattu väkisin vaan ihan vapaaehtoisesti oli omien sanojensa perusteella huumeita nauttinut. Yrittäisitte nyt edes pysyä tosiasioissa kuten jutun syyttäjäkin pysyi eikä nostanut siksi syytteitä.

Kehenkään ei saa kajota eikä tätä ra--ta, vaikka tämä olisi vapaaehtoisesti vaikka juonut itsensä tiedottomaan tilaan, ymmärrä nyt hyvä ihminen, tai et ole hyvä ihminen.  Tai ymmärrä lainsäädäntöämme. 

Tuossa tapauksessa olemme siis lyhyen jutun varassa. Mutta siitäkin käy ilmi, että syyttäjä "luotti"  "poliisin"  tutkintaan ja poliisi taas oli "yliopistopoliisi", mikä lieneekään. Jenkeissähän ihan normipoliisin koulutus on vain kuukausia, tuolla varmaan takana vielä vähemmän mitään koulutusta. Syyttäjä on nyt päätynyt arvioimaan asiaa uudestaan ja hyvä  niin. 

Tämäpä juuri. Jos "esitutkinta" on jutussa tehty huonosti, niin kuin ilmeisesti on, niin silloinhan syyttäjän alkuperäinen päätös on perustunut puutteelliseen informaatioon. Enkä lainkaan ihmettele, että näin on. Jenkeissä "yliopistopoliisiksi" voi päästä todella heppoisin meriitein, esimerkiksi, jos on toiminut vapaaehtoisena järjestyksenvalvojana tms. 

Vierailija
98/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloita sillä että puutut naisvihaan ihan vaikka täällä kotisuomessa. Ole ensin vaikka vähättelemättä tapausta tuolla saivartelulla.

No tässä ketjussa on nyt kyllä näkynyt lähinnä sitä miesvihaa.

Vierailija
99/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu tietysti.

Okei, sanotaan että 7 ihmistä raiskasi ihmisen. Olisitko nyt valmiimpi tuomitsemaan teon?

Mitä mielestäsi tarkoittaa "Ikävä juttu" -kommentti?

Vierailija
100/188 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö karhu pelastanutkaan naista?

Eli kun nainen pelkää miehiä (syystä) ja sanoo valitsevansa mielummin karhun, on vain oikein että nainen kokee pahoinpitelyä kuin kostona?

Te miehet ette ole vielä tarpeeksi yksinäisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi