Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Syyttäjän mukaan edes nainen itse ei väittänyt häntä pakotetun mihinkään vastoin tahtoaan. Eli mikä ihmeen raiskaus tuo nyt sitten on?
Oli huumattu tarkoituksella tiedottomaan tilaan. Se on raiskaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi näistä on näemmä saanut juuri potkut nykyisistä töistä. Ja tietenkin se on maga-porukan mielestä sen naisen syytä.
Toisaalta, yksi työllistyi poliisiksi.
Eiköhän se kans saa kohta potkut. Toisaalta onhan niillä raiskaaja myös presidenttinä.
jaa no mitäs tässä pitäis tehdä kun porukka jenkeissä riehui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
South Parkin yksi kirjoittaja ja satiirikko on Toby Morton on julkaissut tästä nettisivut, joissa hän perkaa tätä tapahtumaa ja vastuuta pakoilleita, sekä asioita peiteltyjä tahoja. Conrvallin yliopiston toimesta häntä on pyydetty lopettamaan, mutta on sen sijaan julkaissut nämä keskustelut osana tätä kampanjaansa.
Järkeville miehille on alkanut tulemaan oikeasti halu erottua tästä porukasta, mutta heitä on todella vähän.
Meitä on uhdottoman suuri osa, älä luovu toivosta.
Mut ei näköjään osata kirjottaa. Ehkä pienempi paha ku rskaaminen.
Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä eivätkä tarvitse mitään puuttumisia tekemisiinsä
Tuo taitaa olla yleistä noissa veljeskunnissa, että koulu suojelee tekijöitä viimeiseen asti, sillä noiden raiskaajien rikkaat perheet rahoittavat koulun toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat vahvoja ja itsenäisiä eivätkä tarvitse mitään puuttumisia tekemisiinsä
Tuossa vain miehet olivat tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Pidetään Suomi suomalaisena, joten arvostan sun kommenttia! Älä äänestä prsuja ens vaaleissa!
Suomalaiset miehet onkin sikoja !!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.
Sanotko näin myös jos todistat kaverisi tekevän tai aikovan tehdä pahaa naisille?
En ihmettelisi, olethan vaan mukava perusmies.
En minä ole vastuussa muiden tekemisistä ja valinnoista. Turha rääkkyä minulle siitä mitä joku jenkkiläisten sakki teki. Eikä tapana ole hengailla Rapettajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Öö, vaikka keskustella siitä että mikä teissä miehissä on vikana kun hyväksytte naisten pahoinpitelyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas. Ehkä joku marginaalinen osa miehistä ei tuomitsisi tuota.
Olen seurannut nettikeskustelua asian tiimoilta. Niitä miehiä, jotka naureskelevat ja vähättelevät asiaa on kuvottavan paljon.
Ihan itse nainen tuonne kännissä meni ja käytti lisäksi huumeita vapaaehtoisesti. Miesten syytähän tuo tietenkin oli, nainen täysin viaton.
Miehet. Raiskasi. Naisen.
Se on ihan sama vaikka nainen olisi ollut alasti siellä ja ihan sama missä aineissa tai selvinpäin.
Ei ole naisen vika ettei miehet osaa hillitä alkukantaisuuttaan.
Tällä roskakommentilla olet osa ongelmaa.
Onko sulla vaikeuksia ymmärtää lukemaasi? Tuossa jutussahan kerrotaan miksi syyttäjä ei nostanut syytettä. Mutta totta kai sinä tiedät tapauksesta ja lainsäädännöstä enemmän kuin koulutettu syyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.
Sanotko näin myös jos todistat kaverisi tekevän tai aikovan tehdä pahaa naisille?
En ihmettelisi, olethan vaan mukava perusmies.En minä ole vastuussa muiden tekemisistä ja valinnoista. Turha rääkkyä minulle siitä mitä joku jenkkiläisten sakki teki. Eikä tapana ole hengailla Rapettajien kanssa.
Vastaa kysymykseen: jos tulisi omalle kohdalle sama tilanne, puuttuisitko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa vain miehet olivat tekemässä.
No tää. Suomalaisessa naisesta on surullisen paljon kritisoitavaa ("botox ", "lapsivihamielisyys" yms.), mut tässä ei ole mitään seliteltävää.
Missäs oli se naisten kyvykkyys vetää miehiä pataan tuosta vain? Ai se olikin voimaantumisfantasia? Selvähän se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, vaikka keskustella siitä että mikä teissä miehissä on vikana kun hyväksytte naisten pahoinpitelyt?
Öö, ei kukaan jaksa käydä mitään keskustelua tuollaisen yleistyksen tekijän kanssa.
Puhuttaisiinko ihmisistä.
50 ihmistä seurasi kun 7 ihmistä raoskasi yhtä ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs oli se naisten kyvykkyys vetää miehiä pataan tuosta vain? Ai se olikin voimaantumisfantasia? Selvähän se.
Siinä meillä taas naisten suojelija. Ei ihme että olet yksinäinen.
Vierailija kirjoitti:
Puhuttaisiinko ihmisistä.
50 ihmistä seurasi kun 7 ihmistä raoskasi yhtä ihmistä.
Miksi ei saa sanoa totuutta että miehet raiskasi naisen? Onko totuus jotenkin noloa?
Toisaalta, yksi työllistyi poliisiksi.