Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (574)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisten kannattaisi sitten varmaan alkaa pitämään kaikkia miehiä rais kaajina ja olla menemättä tiloihin juopumaan/huumeilemaan missä on valtava määrä miehiä.
Naisten ei kuule tarvitse tehdä yhtään mitään, vaan persumiesten olisi vain lopetettava raiskailu.
"Naisten ei kuule tarvitse tehdä yhtään mitään, vaan vassumiesten olisi vain lopetettava raiskailu."
Korjasin tämän sulle, ole hyvä.
Totta, Halonen ja vasemmistolaiset päästivät vallassa ollessaan juurii köyhintä, kouluttamatonta vasemmistoväkeä afrikasta ja lähi-dästä.
Migrikin on yhä Halosen/Marinin miheityksen jäljiltä.
Miten tuo liittyy siihen ettå hyvin menestyneet valkoiset miehet on joukkoraiskanneet taas?
2 mustaihoista, 1 latino ja yksi kaukoitäläinen, vain kolme valkoista.
Mitä helvetin merkitystä etnisyydellä on tämän kaltaisessa rikoksessa? Sen uhrin kannalta ei mitään.
Koska olet jankannut, että tekijät valkoisia miehiä. Suurin osa on kuitenkin ei-valkoisia.
Värillä on väliä vain, jos tekijä on valkoinen, eikö niin?
Ei. Miksi et saatanan idiootti tajua vieläkään, että raiskauksessa on kyse raiskauksesta sinänsä. UHRILLE VÄRILLÄ EI OLE VÄLIÄ. CAPICHE?!?
Kyllä on. Jos raiskaaja on joku laiton ma-mu, niin koko raiskausta ei olisi edes tapahtunut, jos sitä ei olisi päästetty maahan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin ajatellut, että USAn yliopistot vaikenevat ja piilottavat tälläistä tapauksia. Olen sen verran kuulut tarinoita, kuinka tyttöä ei esim päästetä raiskaustutkimuksiin, vaan painostetaan suihkuun ja rauhoittumaan yms.
Jenkit esittävät olevansa länsimaiden esikuva, mutta todellisuudessa siellä on monet asiat päin persettä. Ainakin naisten- ja tyttöjen oikeudet ovat aivan kun joistain 1960-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTA-giQ8eMH1fQX5_s…
Tekijät: 2 mustaa, yksi latino ja yksi keltainen.
Cornell on liberaali yliopisto eli demokraattien kannattajia.
Missä näet mustia?
Keskimmäiset ylhäällä.
Käynti optikolla auttaa.
Nuo ovat mielestäsi mustia? Joo, käynti optikolla auttaa todellakin. Käy samalla kastroimassa itsesi.
Poistatit vastaukseni 🤣
Mustia ne ovat ja jollain kiintiöllä päässeet liberaaliin yliopistoon.
Olen nainen, joten kastrointi ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat johtuu naisten fetistisestä halusta saada vierasta väkeä maahan:
Muistan kun Halosen diktatuurin aikaan ulkoministeriö jakoi suuria summia rahaa: " diakonisisarien ja somaliheimopäälliköiden keskinäisen dialogin edistämiseen"
Tarja Halonen ja Suomen naiset ovat myös syyllisiä vääränlaiseen maahantuloon. Historiaa tutkineet ja lukeneet, jotkut jopa muistavat, tietävät kun Ahtisaari ja Halonen väittelivät maahantulosta. Ahtisaaren mielestä maahantulon pitää olla vain työperäistä. Halonen halusi maahantulon olevan "kelaperäistä".
Suomen naiset äänestivät Halosen pressaksi, v. 2000 ja siitä alkoi ongelmat.
Uskon myös, jos Ahtisaari olisi saanut jatkaa toisen kauden, meillä olisi tänään huomattavasti vähemmän ongelmia.
Ulkomaalaistaustaiset: Vuosina 2024–2026 julkaistujen Tilastokeskus tietojen mukaan noin kolmasosa (32–33,7 %) Suomen uudistetun seksuaalirikoslainsäädännön mukaisista raiskauksen tai törkeän raiskauksen epäillyistä on ulkomaalaistaustaisia. [1, 2]
Niin, täällähän tullaan vielä muita länsimaita vähän jäljessä.
Tälläkin palstalla mollataan miehiä aivan avoimesti, joten olen jo kauan sitten päättänyt, että suojelen vain omaa vaimoa ja tyttäriäni. Antaa voimaantuneiden hoitaa itse ongelmansa.
Kylläpä nyt harmittaa, kun tekijöistä 4/7 oli ei-valkoisia ja kyseessä oli liberaali yliopisto.
Semmoista se on, kun kannatetaan vapaata seksiä ja holtitonta huumeiden käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aikaisemmin ajatellut, että USAn yliopistot vaikenevat ja piilottavat tälläistä tapauksia. Olen sen verran kuulut tarinoita, kuinka tyttöä ei esim päästetä raiskaustutkimuksiin, vaan painostetaan suihkuun ja rauhoittumaan yms.
Jenkit esittävät olevansa länsimaiden esikuva, mutta todellisuudessa siellä on monet asiat päin persettä. Ainakin naisten- ja tyttöjen oikeudet ovat aivan kun joistain 1960-luvulta.
Monissa osavaltioissa raskauden keskeytys on laiton ja jos r*iskauksesta raskaaksi tullut nainen teettää abortin, hän joutuu vankilaan mutta r*iskaaja pääsee kuin koira veräjästä ja välttää tuomion. Miltä hemmetin keskiajalta siellä on lakipykälät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
USA:ssahan on aivan järjetön määrä sosiaalisia epäkohtia, eikä asiaa helpota lainkaan liipaisinherkkä ja rahanahne oikeusjärjestelmä. Siksi onkin sääli, että me paskomme kovaa vauhtia myös Eurooppaa Eurabiaksi ja yhtä pahaan jamaan hyvesignaloimisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäillyt raiskausrikokset Suomessa: Tilastokeskus julkaisi tilastodataa vuodelta 2025
Kansalaisuus Määrä
1. Irak 42
2. Eritrea 28
3. Afganistan 21
4. Syyria 16
5. Somalia 15
6. Iran 15
7. Viro 13
8. Turkki 11
9. Nepal 11
10. Kongo 9
Lähde: Tilastokeskus (Selvitettyihin rikoksiin syylliseksi epäillyt kansalaisuuden, hyvinvointialueen, asuinmaan, laskentatavan ja selvitysvuoden mukaan)
Viher-demari, hyysärinainen tuli ja alapeukutti. Alpeukutti siiis tietoa vastaan. Hyvä. Alkaa osua sinnekin ja se on tarkoitus.👍
Kaikkia tilastoja yhdistää yksi asia: miessukupuoli. Naiselle on ihan sama, minkä värinen mies hänen kimppuunsa käy. Se on aina mies. Mies on vaarallinen naiselle.
Vaikutat hieman yksinke*rtaiselta. Tässä haetaan taustaa, miksi raiskausmäärät kasvaa. Ja sinä yhä junnaat sen miesvih*asi kanssa.
sirpa ei vaan ymmärrä. sirpa vaan vihaa miehiä. (nimi muutettu)
Vierailija kirjoitti:
Tälläkin palstalla mollataan miehiä aivan avoimesti, joten olen jo kauan sitten päättänyt, että suojelen vain omaa vaimoa ja tyttäriäni. Antaa voimaantuneiden hoitaa itse ongelmansa.
Jonkunhan se täytyy pitää lähimmistänsä huolta kun järjestelmä ei siihen kykene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa osavaltioissa raskauden keskeytys on laiton ja jos r*iskauksesta raskaaksi tullut nainen teettää abortin, hän joutuu vankilaan mutta r*iskaaja pääsee kuin koira veräjästä ja välttää tuomion. Miltä hemmetin keskiajalta siellä on lakipykälät?
Äläpä vassari valehtele taas.
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on siis ihan ok, jos 50 miestä vain hyväksyy ja hymistelee kun läheistäsi raiskataan?
Tuomiona essee?
Hyvä rangaistus esim. miehen maahan hautaamisen jälkeen.
Kyllä se nyt vaan on niin, että mies on tässäkin tapauksessa uhri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun mielestä on siis ihan ok, jos 50 miestä vain hyväksyy ja hymistelee kun läheistäsi raiskataan?
Ymmärrän hänen kantansa.
Rangaistukset ovat lieviä ja useasta tekosesta saa ns. paljousalennusta, tai tekijä saa jäädä Suomeen teki sitten mitä hyvänsä. Ei siinä Matti Meikäläinen voi muuta kuin pitää huolta läheisistään ja omista asioistaan. Kun "oikeus" puhuu.
Hän ei lukemani perusteella sanonut, että on ok. Miksi laitat tekstejä hänen suuhunsa?
-eri
Yhdysvaltojen yliopistolla, joissa woken mukaan ei edes ole miehiä tai naisia, joita voisi raikata. Hurraa. Milloin saamme meillekin saman lainsäädännön. Ja samaan syssyyn sikiöistä potkupalloja. Uusi uljas maailma, jossa kukaan ei ole vastuullinen omiin tekemisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on niin, että mies on tässäkin tapauksessa uhri.
Tuollaista ei ole sanottu. Laitatko linkin tjsp.
Eikö tästä ole tutkinta aloitettu uudelleen? Tuomiot, mikäli tulevat, sitten aikanaan.
Sama tuntuu monelle naiselle, varsinkin jos kyseessä on oma sukulainen, tuttu tai poikaystävä. Olen seurannut vierestä kuinka mies puhuu alentavasti naisista oman vaimon seisovan vieressä. Vaimo siinä vaan hymyilee kun joku miehen maskotti.