Miehet joukkoraiskasi naisen, 57 todistajaa ei tehnyt mitään
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yhdysvalloissa-kuohuu-tuntien-joukk…
Tämä juttu on aivan sairas. 7 miestä raiskasi huumattua naista 7 tuntia. Rangaistukset näille ihmisroskille olivat naurettavan pieniä, olemattomia. Onneksi tapaus on avattu uudelleen (kyllä, vasta nyt kun tapaus on saanut julkisuutta, muuten olisi jäänyt läpsäisyksi ranteelle)….
Vituttaa.
Mutta se mikä hirveän teon lisäksi kauhistuttaa on tuo että suunnitelmat väkivallasta jaettiin snapchatissa jossa 57 muuta miestä todisti nämä aikeet. Eikä kukaan sanonut mitään.
MIKSI ETTE MIEHET PUUTU toisten miesten tekemisiin? Miksi olette niin kipeitä saamaan toisten miesten hyväksyntää?
Missä on ne kuuluisat naisia ”suojelevat” miehet?
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Miehisyys on inhottavaa ja eitoivottavaa, lisäksi puuttuminen olisi orjalaivojen terva eli suomen siirtomaatienestit suomen orjateollisuus ja rasismi. Somaliorjat rakensi suomen. Miesten kuuluu astua syrjöön ja antaa tilaa naisille, me emme saa näkyä eikä kuulua. Puuttuminen olisi patriarkaalista naissortoa rasismin ohella.
Pystytkö nyt kuitenkin olemaan vai tarvitaanko ambulanssi alaovelle?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tekijät valkoisia vai mustia?
Valkoisena miehenä en jostain syystä osaa hävetä mustien miesten tekoja.
Mahtavaa. Ihon väri on sinulle tässä se ratkaiseva siinä oliko teko oikein vai väärin, niinkö?
Voin iloksesi kertoa, että pääosin näyttävät olevan valkoisia poikia. Joku aasialaisen näköinen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas. Ehkä joku marginaalinen osa miehistä ei tuomitsisi tuota.
Näinhän sitä luulisi, mutta kyseiset tekijät pääsivät kuin koiraveräjästä, heidän 50 kaveriaan suojeli heitä ja yliopiston (miespuoliset) johtajat jatkoivat suojelemista. Netissä uhri on saanut vihaa ja miestoimittaja myös yrittää selvittää hänen henkilöllisyytensä, jotta uhrin maalittaminen olisi helpompaa.
Se, että yksi mies (Toby Morton) on näkyvästi tuominnut teon ja useat miehet toimineet päin vastoin kielii ihan muuta kuin sitä, että useimmat miehet tuomitisivat tämän tapauksen. Hiljaisuus puhuu joskus enemmän kuin tuhat sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas. Ehkä joku marginaalinen osa miehistä ei tuomitsisi tuota.
Olen seurannut nettikeskustelua asian tiimoilta. Niitä miehiä, jotka naureskelevat ja vähättelevät asiaa on kuvottavan paljon.
Ihan itse nainen tuonne kännissä meni ja käytti lisäksi huumeita vapaaehtoisesti. Miesten syytähän tuo tietenkin oli, nainen täysin viaton.
Vierailija kirjoitti:
Vapaaehtoista kimppakivaahan tuo nainen oli hakemassa. Miksi kenenkään olisi pitänyt tuohon puuttua?
Vedä pää rusinaasi trolli.
Sanon tämän jälleen kerran että jos urospuolisilta eläimiltä voidaan leikata vehkeet pois että rauhoittuvat ja ovat paremmin hallittavissa, niin miksi tätä ei tehdä miesihmisille? Jotkut miehet on itsekin samaa mieltä kun syyllistyvät väkivaltaan ja rikoksiin hormonitoimintansa vuoksi. Jossain TV ohjelmassa käräyttivät pedoja ja yksi sanoi että hän ei pysty lopettamaan itse tätä, tarvitsee apua. Miksi tämä ei ole vaihtoehto? Naistenkin hormonitoimintaa hoidetaan lääkkeillä. Miksi miesten hormonitoiminta, mitä aktiivisempi sen parempi, ei ole hallittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
South Parkin yksi kirjoittaja ja satiirikko on Toby Morton on julkaissut tästä nettisivut, joissa hän perkaa tätä tapahtumaa ja vastuuta pakoilleita, sekä asioita peiteltyjä tahoja. Conrvallin yliopiston toimesta häntä on pyydetty lopettamaan, mutta on sen sijaan julkaissut nämä keskustelut osana tätä kampanjaansa.
Järkeville miehille on alkanut tulemaan oikeasti halu erottua tästä porukasta, mutta heitä on todella vähän.
Coronelin yliopisto.
Cornell
Naisen biologia kuitenkin tukee pitkäkestoista yhdyntää ja nainen voi tulla raskaaksi ainakin kahdelle miehelle yhtäaikaa. Mitä kukaan on tuomitsemaan luontoäidin suunnitelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut nettikeskustelua asian tiimoilta. Niitä miehiä, jotka naureskelevat ja vähättelevät asiaa on kuvottavan paljon.
Ihan itse nainen tuonne kännissä meni ja käytti lisäksi huumeita vapaaehtoisesti. Miesten syytähän tuo tietenkin oli, nainen täysin viaton.
Miehet. Raiskasi. Naisen.
Se on ihan sama vaikka nainen olisi ollut alasti siellä ja ihan sama missä aineissa tai selvinpäin.
Ei ole naisen vika ettei miehet osaa hillitä alkukantaisuuttaan.
Tällä roskakommentilla olet osa ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä sitten vaikka olisi? Kyllä pitäisi hälytyskellojen soida tuossa tilanteessa.
Yksi näistä on näemmä saanut juuri potkut nykyisistä töistä. Ja tietenkin se on maga-porukan mielestä sen naisen syytä.
Alapeukuttajat ovat raiskauksenhyväksyjiä ja/tai itse raiskaajia. Muuta selitystä ei ole.
Eihän kukaan mies ikinä tunne ketään tuollaista miestä, jos kysytään. Hyviä tyyppejä kaikki miehet, jotkut vain tehneet ajattelemattomuuttaan joitakin inhimillisiä virheitä.
Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.
Vierailija kirjoitti:
NE KILISTELI AVAIMIA!
-Maria Ohisalo
Persuille raiskaukset on vitsi, se on nähty niin monta kertaa.
Puhuvat rikastamisesta ja rakastamisesta, ja sitten tällaista sontaa 🤮
Syyttäjän mukaan edes nainen itse ei väittänyt häntä pakotetun mihinkään vastoin tahtoaan. Eli mikä ihmeen raiskaus tuo nyt sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään tekemistä minun kanssani. Shit happens.
Sanotko näin myös jos todistat kaverisi tekevän tai aikovan tehdä pahaa naisille?
En ihmettelisi, olethan vaan mukava perusmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehisyys on inhottavaa ja eitoivottavaa, lisäksi puuttuminen olisi orjalaivojen terva eli suomen siirtomaatienestit suomen orjateollisuus ja rasismi. Somaliorjat rakensi suomen. Miesten kuuluu astua syrjöön ja antaa tilaa naisille, me emme saa näkyä eikä kuulua. Puuttuminen olisi patriarkaalista naissortoa rasismin ohella.
Pystytkö nyt kuitenkin olemaan vai tarvitaanko ambulanssi alaovelle?
Poista feminismi ekana suomesta
Vierailija kirjoitti:
South Parkin yksi kirjoittaja ja satiirikko on Toby Morton on julkaissut tästä nettisivut, joissa hän perkaa tätä tapahtumaa ja vastuuta pakoilleita, sekä asioita peiteltyjä tahoja. Conrvallin yliopiston toimesta häntä on pyydetty lopettamaan, mutta on sen sijaan julkaissut nämä keskustelut osana tätä kampanjaansa.
Järkeville miehille on alkanut tulemaan oikeasti halu erottua tästä porukasta, mutta heitä on todella vähän.
Meitä on uhdottoman suuri osa, älä luovu toivosta.
Ota nenäliinapaketti valmiiksi, Googlaa tekijöiden kuvat ja ylläty että valkosia olivat.
Kuvottavaa että sekoitat rasimisi keppihevoseksi näin hirveään tekoon.
Mitä väliä edes olisi ihonvärillä tässä sairaassa tapauksessa?