Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ateistit on paniikissa. Nooan arkki on 100% vahvistettu, kun tiedemiehet ovat tehneet valtavan löydön

Kommentit (824)

Vierailija
821/824 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskoo Nooan arkkiin jsa sen löytämiseen, uskoo ihan mitä tahansa muutakin. Valitettavasti heitäkin on keskuudessamme.

Heitä kutsutaan idiooteiksi.

Moni haukkuu ja nimittelee, koska sydän on ilkeyttä täynnä ja voi kokea olevansa itse enemmän muita mollaamalla. 

Jumala on rakkaus, rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi <3

Vierailija
822/824 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt. 

Jos olisi lukenut että"Alieneiden alus löytyi 100% varmasti"niin suurin osa olisi vakuutellut että"minä tiesin", ei olisi ollut skeptisyyttä läheskään näin paljoa. Vaikka Nooan arkista voi lukea tuhansia vuosia vanhoista kirjoituksista ei sitä suostuta uskomaan. Ihmismieli on kyll merkillinen. Tiesittekö muuten että Raamatussa mainitaan dinosaurukset ja lohikäärme? Ne lapsuuden satukirjat ja niiden otukset monetkin perustuvat entisajan tosiasioihin.

Jeesus tulee pian tuntui sinusta miltä tuntui.

Siunausta!

Ei mainita mitään dinosauruksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/824 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on netin kautta turkkilainen tyttöystävä. Tosi karvainen sellainen ja ajattelin että kun opin turkin kieltä, niin se on moro. Muutan Turkkiin ja menen naimisiin tämän ihanan ladyn kanssa. Tulen perustamaan huvipuiston tuon Nooan arkin kohdalle ja se restauroidaan entiselleen. 

Sinne tulee kaikki siistit laitteet ja kristityt pääsevät huvittelemaan Nooan Arkkiin. Eikö ole hieno visio?

Visiosi on toki erittäin toteuttamiskelpoinen, mutta miten tyttöystäväsi karvaisuus liittyy tähän hankkeeseesi?

Vierailija
824/824 |
30.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos uskoo Nooan arkkiin jsa sen löytämiseen, uskoo ihan mitä tahansa muutakin. Valitettavasti heitäkin on keskuudessamme.

Heitä kutsutaan idiooteiksi.

Moni haukkuu ja nimittelee, koska sydän on ilkeyttä täynnä ja voi kokea olevansa itse enemmän muita mollaamalla. 

Jumala on rakkaus, rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi <3

Tätähän lähimmäisen rakkauttahan Päivi ja kumppanit toteuttaa suorastaan loistavasti vai mitä?