Wille Rydman meni naimisiin
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Naisella tyhjä ilme kuvissa. Ei hymyile aidosti.
On varmaan pakotteu naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedoilu on parasta :D
T:Persutpojat ylilaudalta :D
Teidän lemmikit sitä harrastavat usean vaimon voimin.
"Se on median ajojahtia."
-Sheikki Laakso (PS)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näyttää siltä kun south Parkin tekijät olis piirtänyt sen
😂
Batman ja Ryydman... silinteri päähän, niin näyttää pitemmältä, mut nainen vieläkin pidempi... heh... oikeesti, ei oo todellista, toi hattu on muuten liian iso...
Silmillähän se on. Korvat vähän hidastaa niin ei ihan ruma pärstä peity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemisro aivan pyörryksissä vihasta. Kunpa olisivat myöskin Aishan ikäisistä musuvaimoista Suomessa ja Lähi-Idässä.
"Kato orava!"
Jaksaispa persut nähdä yhtä ison metelin kun pedari palkittiin ministeriksi. ERI ASIA.
Tämän kirjoittajalla ei taida ymmärrys riittää tajuamaan, että hänen mauton solvauksensa on oikeasti kunnianloukkaus, joka täyttää rikoksen tunnusmerkit. IP-osoite on selvitettävissä.
Ettei olis moskovalaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemisro aivan pyörryksissä vihasta. Kunpa olisivat myöskin Aishan ikäisistä musuvaimoista Suomessa ja Lähi-Idässä.
"Kato orava!"
Jaksaispa persut nähdä yhtä ison metelin kun pedari palkittiin ministeriksi. ERI ASIA.
Tämän kirjoittajalla ei taida ymmärrys riittää tajuamaan, että hänen mauton solvauksensa on oikeasti kunnianloukkaus, joka täyttää rikoksen tunnusmerkit. IP-osoite on selvitettävissä.
Onko rankkaa olla aina uhri? Jopa sillo ku Rydman ahdistelee lapsia niin sinä olet uhri. Tarvitko empatiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs palstalla on ihania ja hyväsydämisiä kirjoittajia. Hyvä Suomi.
Kyllä se on onnellinen mies joka tältä palstalta nappaa lämminsydämisen ja laatunaisen. Harmi että olen jo varattu, tietysti eihän minulla näin tasokkaisiin naisiin olisikaan mahkuja
Persuille ei kelpaa naiset joille pedarointi on ongelma. En tiiä millä Wille on ton taljan lahjonut itselleen.
Näkeehän tuon että ei ihan täysillä käy.
"Ettei olis moskovalaisia?"
Alapeukusta päätellen ilmiantoi itsensä.
Vaimo on ainakin SJP näkönen!! 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
"Ettei olis moskovalaisia?"
Alapeukusta päätellen ilmiantoi itsensä.
Putin rahoittaa äärioikeistoa ympäri maailmaa ja sen tietää täällä kaikki. Sumuta ny pedarin puolesta vähä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiraukat :( Jos siis nysä itää...
Kylläpä olette ilkeitä ihmisiä. Häntä ei ole tuomittu mistään. Miehet ovat kautta aikain flirttailleet naisille, osa on varmasti mennyt siinä liian pitkälle, mutta eiköhän naiset osaa napakasti sanoa, että ei kiinnosta.
Osa nuorista naisista tykkää härnätä varsinkin julkkiksia. En tietenkään puolusta rais kaajia, tai muuta ällöttävää tehnyttä, mutta tässä ei ollut kyse mistään tällaisesta.
Onnittelut Rydmanille ja vaimolle!
Vierailija kirjoitti:
”Yhtenä iltana, jolloin olin 16–17-vuotias, Wille pyysi minut kotiinsa illallisen jälkeen. (Salattu osa). En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.”
”Kun olin tuon 16 täyttänyt ja olimme hänen kotonaan illallisen jälkeen, hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleensa minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”
TEHDÄÄN KAVERISTA MINISTERI! 😍 T:persut
16-vuotias on suojaiän ylittänyt ja saa tehdä kehollaan mitä haluaa, ei niin, että mitään edes tapahtui. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kato orava!"
Onko rankkaa olla aina uhri? Jopa sillo ku Rydman ahdistelee lapsia niin sinä olet uhri. Tarvitko empatiaa?
Paranoiaan löytyy nykyään jo tehokkaat lääkkeet. Kysy rohkeasti lääkäriltä.
Vierailija kirjoitti:
”Yhtenä iltana, jolloin olin 16–17-vuotias, Wille pyysi minut kotiinsa illallisen jälkeen. (Salattu osa). En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.”
”Kun olin tuon 16 täyttänyt ja olimme hänen kotonaan illallisen jälkeen, hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleensa minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”
Hyi helvetti mikä sika!
Vierailija kirjoitti:
”Olen tuntenut tämän kyseisen henkilön eli Wille Rydmanin vuodesta 2011 alkaen. Oletan siis, että hänestä on kyse. Olemme hetken aikaa seurustelleet, joitakin kuukausia, olen ollut siinä kohtaa 16-vuotias.”
Rydman ollut toho aikaan vähintään 25v!! 🤢
Nainen näyttää yhtä onnelluselta kuvissa kuin joku Melania Trump
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mikä sika!
Panin äskettäin 17-vuotiasta tyttöä. Itse olen 36-vuotias mies. Arvaa kaduttaako? Eipä lainkaan. Laillista ja suostumuksellista seksiä. Kivaa oli.
”Myöhemmin Rydman pyysi minua Kämppiin treffeille. Olin kertonut siitä yhdelle kaverilleni, joka oli ilmeisesti rahanhimoissaan soittanut asiasta Seiskalle. Siitä tuli iso sotku, kun Rydman väitti, että kyseessä eivät ole treffit. Mielestäni ne ovat treffit, jos kolmekymppinen mies vie 16-vuotiaan syömään Kämppiin. Meille tuli asiasta riita.”
”Rydmanin minuun kohdistama ahdistelu on ollut halailua, lääppimistä ja lähentelyä. Kysyttäessä tarkennan, että lääppimisellä ja lähentelyllä tarkoitan sitä, että joskus kosketus tuntuu ahdistavalta – kuten esimerkiksi, että hän tavatessamme ollessani 14-vuotias, heti ohjasi minua alaselästä koskemalla pöytään istumaan.”
”Tai että hän halaili minua todella paljon, esimerkiksi kerran kun olimme kaverini kanssa lähdössä kokoomusnuorten pikkujouluista pois, Rydman lähti kanssamme ”samaa matkaa”, vaikka oli kertomansa mukaan menossa eduskuntaan hakemaan tietokonettaan. Eduskunta oli täysin eri suunnassa kuin minne olimme menossa. Rydman onnistui halaamaan minua lyhyellä matkalla meitä saattaessaan yhteensä yhdeksän kertaa ennen kuin lähti eri suuntaan.”
SIIS HYI NYT HELVETTI IHAN OIKEESTI!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen tuntenut tämän kyseisen henkilön eli Wille Rydmanin vuodesta 2011 alkaen. Oletan siis, että hänestä on kyse. Olemme hetken aikaa seurustelleet, joitakin kuukausia, olen ollut siinä kohtaa 16-vuotias.”
Rydman ollut toho aikaan vähintään 25v!! 🤢
Eli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiraukat :( Jos siis nysä itää...
Kylläpä olette ilkeitä ihmisiä. Häntä ei ole tuomittu mistään. Miehet ovat kautta aikain flirttailleet naisille, osa on varmasti mennyt siinä liian pitkälle, mutta eiköhän naiset osaa napakasti sanoa, että ei kiinnosta.
Osa nuorista naisista tykkää härnätä varsinkin julkkiksia. En tietenkään puolusta rais kaajia, tai muuta ällöttävää tehnyttä, mutta tässä ei ollut kyse mistään tällaisesta.
Onnittelut Rydmanille ja vaimolle!
Juuri näin! Rydmania ei ole tuomittu mistään. Onnea Rydmanille ja vaimolle ja perheen vauvelille! Vihervasemmiston vihapuheesta ei pidä välittää