Wille Rydman meni naimisiin
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!
Sitähän nää katkerat palstamammat yrittivät sanoa.
Onniteletko aina pedareita? Vai onko nyt kiva poikkeus?
Kerro sinä, kun vassarina tunnet varmaankin hyvin Turun ex-pormestariehdokkaan.
En onnittele pedareita. Oli puolue mikä tahansa.
Persuille se ei näytä olevan ongelma. Sheikkikin sano et pedofiliatuomiot on median ajojahtia niin persujen kanta ei jää epäselväksi.
Eikös se vassarilogiikan mukaan mene niin, että kun yksi on jotain niin kaikki ovat? Eli olet niin kuin Turun ex-pormestariehdokas? Eikö asia olekin niin?
Ei.
Just sanoin että persujen logiikalla se menee noin. Jos pedarointi tuomiot on median ajojahtia kun lapsia pökkii persu niin se on sit varmaan sama jos kuka tahansa muu tekee samaa.
Vai onko se ERI ASIA? Kiemurtele vähä lisää, trolli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassun näköistä kun pygmillä on kahdenkymmenen sentin korkuinen silinterihattu eikä silti yllä vaimonsa mittaan.
Vaimolla korkokengät. Se on aina jännä miten miehen pituuden pilkkaaminen on ihan normaalia, mutta ryhävalaan painon kommentointi on pahasta
Jos Willeä pilkataan pelkästään pituudesta niin se on onnekas.
Sitä tässä vähän ajoin takaa. Kaikkien kohujen jälkeen ensimmäiseksi pituus otetaan maalitauluksi.
Eihän se pituus ole ensimmäinen maalitaulu tässä, eikä se myöskään ole läheskään Willen suurin synti tai puute.
Jos lukee ensimmäisiä kommentteja niin on. Sitähän tässä ekana haukuttiin. Jos se ei olisi niin miksi se otettiin ekana puheeksi
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemisro aivan pyörryksissä vihasta. Kunpa olisivat myöskin Aishan ikäisistä musuvaimoista Suomessa ja Lähi-Idässä.
Noi on median ajojahtia.
T:Sheikki Laakso ja muut persut
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemisro aivan pyörryksissä vihasta. Kunpa olisivat myöskin Aishan ikäisistä musuvaimoista Suomessa ja Lähi-Idässä.
"Kato orava!"
Jaksaispa persut nähdä yhtä ison metelin kun pedari palkittiin ministeriksi. ERI ASIA.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin vanha vaimo?
Willellä porttikielto lähialueen kouluihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!
Sitähän nää katkerat palstamammat yrittivät sanoa.
Onniteletko aina pedareita? Vai onko nyt kiva poikkeus?
Kerro sinä, kun vassarina tunnet varmaankin hyvin Turun ex-pormestariehdokkaan.
En onnittele pedareita. Oli puolue mikä tahansa.
Persuille se ei näytä olevan ongelma. Sheikkikin sano et pedofiliatuomiot on median ajojahtia niin persujen kanta ei jää epäselväksi.
Eikös se vassarilogiikan mukaan mene niin, että kun yksi on jotain niin kaikki ovat? Eli olet niin kuin Turun ex-pormestariehdokas? Eikö asia olekin niin?
Ei.
Just sanoin että persujen logiikalla se menee noin. Jos pedarointi tuomiot on median ajojahtia kun lapsia pökkii persu niin se on sit varmaan sama jos kuka tahansa muu tekee samaa.
Vai onko se ERI ASIA? Kiemurtele vähä lisää, trolli!
Olet vassaripsykoosissasi harhateilla, mutta kaikkea hyvää sinulle nyt ja jatkossa. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs palstalla on ihania ja hyväsydämisiä kirjoittajia. Hyvä Suomi.
Kyllä se on onnellinen mies joka tältä palstalta nappaa lämminsydämisen ja laatunaisen. Harmi että olen jo varattu, tietysti eihän minulla näin tasokkaisiin naisiin olisikaan mahkuja
Persuille ei kelpaa naiset joille pedarointi on ongelma. En tiiä millä Wille on ton taljan lahjonut itselleen.
Olenko niin sanonut? Mielipiteensä voi ilmaista myös asiallisemmin.
Kyöpelinvuoren kaikki katkeroituneet noita-akat ovat kokoontuneet tähän ala-arvoiseen nälvimisketjuun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi on median ajojahtia.
T:Sheikki Laakso ja muut persut
?
Vierailija kirjoitti:
Kyöpelinvuoren kaikki katkeroituneet noita-akat ovat kokoontuneet tähän ala-arvoiseen nälvimisketjuun..
Nimimerkki Riikka on kyllä jossain muualla sluibaamassa töistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee mieleen se tyyppi Liisa Ihmemaasta
Jospa on ihan tahallista, ettei enää yhdistettäisi vatsastapuhujan nukkeen.
Pedoilu on parasta :D
T:Persutpojat ylilaudalta :D
Vaimo on ihan samannäköinen kuin se eksä Amanda B jonka kanssa Rydmannilla oli jotain riitaa.
Harvinaisen muovisen oloinen pari.
Erikoista vihaa lyhyitä miehiä kohtaan. Aivan kuin heidän pitäisi kaikki kuolla.
”Yhtenä iltana, jolloin olin 16–17-vuotias, Wille pyysi minut kotiinsa illallisen jälkeen. (Salattu osa). En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.”
”Kun olin tuon 16 täyttänyt ja olimme hänen kotonaan illallisen jälkeen, hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleensa minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”
TEHDÄÄN KAVERISTA MINISTERI! 😍 T:persut
Yksi lapsi on jo.