Wille Rydman meni naimisiin
Kommentit (138)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihavasemisro aivan pyörryksissä vihasta. Kunpa olisivat myöskin Aishan ikäisistä musuvaimoista Suomessa ja Lähi-Idässä.
Tämä. Ylen esittämästä dokumentista Nesrinin ääni (edelleen Yle Areenassa?) ei vasemmistolla ollut mitään sanottavaa, poistattivat kaikki aloitukset. Nesrin on Suomessa asuva nuori irakilaisnainen jonka isä naittoi vanhemmalle miehelle Kreikassa Nesrinin ollessa 13 v. Hänet muilutettiin Suomeen jossa ymmärsi paeta pakkoavioliitosta mutta mies ilmeisesti kaappasi heidän lapsensa Irakiin. Nesrin kertoi miten Irakissa nainen ei ulkona katso eteensä vaan jalkoihinsa, niin pelottavia paikalliset miehet ovat. Vasta Suomessa suomalaisten miesten joukossa hän on ymmärtänyt että miehet voivat olla myös hyväntahtoisia.
persuilla on näkemisen lahja, heti on kyseessä vihvasemmisto jo on eri mieltä persuparkojen kanssa, mutta ketäpä se haittaa, kuka persuparkojen mielipiteistä piittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Yhtenä iltana, jolloin olin 16–17-vuotias, Wille pyysi minut kotiinsa illallisen jälkeen. (Salattu osa). En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.”
”Kun olin tuon 16 täyttänyt ja olimme hänen kotonaan illallisen jälkeen, hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleensa minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”
TEHDÄÄN KAVERISTA MINISTERI! 😍 T:persut
Hyi helvetti mikä sika!
Panin äskettäin 17-vuotiasta tyttöä. Itse olen 36-vuotias mies. Arvaa kaduttaako? Eipä lainkaan. Laillista ja suostumuksellista seksiä. Kivaa oli.
Normi persumeininkiä. Kai juotit tytön ensin sammuksiin, kuten tapana on.
”Otin häneen yhteyttä 17-vuotiaana Facebookissa. Hän on minua suurin piirtein kymmenen vuotta vanhempi. Tapasimme tuolloin Helsingissä ravintolassa. Hän tarjosi minulle kaksi lasia viiniä, vaikka tiesi minun silloin olevan alaikäinen. Menin vähän hämilleni joistain asioista. Hän kuitenkin käyttäytyi asiallisesti ja tapaamisesta jäi hyvä mieli.”
”Toisen kerran tapasimme lounaalla pari vuotta myöhemmin. Tapaamisesta jäi epämiellyttävä olo, sillä hän käyttäytyi monin paikoin töykeästi. Esimerkiksi hän sanoi, että (salattu osa). Hän myös kysyi mielestäni omituisia ja tungettelevia kysymyksiä. En olisi halunnut vastata niihin, mutta hän kysyi aina uudelleen, kunnes vastasin.”
Yritys on ollut kova... Ja on se toinen keissi missä juotti alaikäisiä omalla asunnollaan kun ne ei päässy baariin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Yhtenä iltana, jolloin olin 16–17-vuotias, Wille pyysi minut kotiinsa illallisen jälkeen. (Salattu osa). En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.”
”Kun olin tuon 16 täyttänyt ja olimme hänen kotonaan illallisen jälkeen, hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleensa minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14–15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan ”kuumana”, mikä tuntui Willestä ”kamalalta, koska olit niin nuori”, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.”
Hyi helvetti mikä sika!
Panin äskettäin 17-vuotiasta tyttöä. Itse olen 36-vuotias mies. Arvaa kaduttaako? Eipä lainkaan. Laillista ja suostumuksellista seksiä. Kivaa oli.
En ole persu. Mutta aikamoinen freudilainen lipsahdus kyllä tuo juttusi sammuneen rais kaamisesta. Onko tämä sitten sinun toimintatapasi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
”Olen tuntenut tämän kyseisen henkilön eli Wille Rydmanin vuodesta 2011 alkaen. Oletan siis, että hänestä on kyse. Olemme hetken aikaa seurustelleet, joitakin kuukausia, olen ollut siinä kohtaa 16-vuotias.”
Rydman ollut toho aikaan vähintään 25v!! 🤢
Ja entä sitten vaikka seksiä olisikin tapahtunut? Onko muka rikos? Eipä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näyttää siltä kun south Parkin tekijät olis piirtänyt sen
😂
Batman ja Ryydman... silinteri päähän, niin näyttää pitemmältä, mut nainen vieläkin pidempi... heh... oikeesti, ei oo todellista, toi hattu on muuten liian iso...
onneksi villellä on isot korvat, heh heh...muuta isoahan sillä ei ole....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsiraukat :( Jos siis nysä itää...
Kylläpä olette ilkeitä ihmisiä. Häntä ei ole tuomittu mistään. Miehet ovat kautta aikain flirttailleet naisille, osa on varmasti mennyt siinä liian pitkälle, mutta eiköhän naiset osaa napakasti sanoa, että ei kiinnosta.
Osa nuorista naisista tykkää härnätä varsinkin julkkiksia. En tietenkään puolusta rais kaajia, tai muuta ällöttävää tehnyttä, mutta tässä ei ollut kyse mistään tällaisesta.
Onnittelut Rydmanille ja vaimolle!
Juuri näin! Rydmania ei ole tuomittu mistään. Onnea Rydmanille ja vaimolle ja perheen vauvelille! Vihervasemmiston vihapuheesta ei pidä välittää
Ei ole tuomittu rikoksesta, mutta hyväksytkö hänen toimintansa alaikäisten lasten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimo näyttää siltä kun south Parkin tekijät olis piirtänyt sen
😂
Batman ja Ryydman... silinteri päähän, niin näyttää pitemmältä, mut nainen vieläkin pidempi... heh... oikeesti, ei oo todellista, toi hattu on muuten liian iso...
onneksi villellä on isot korvat, heh heh...muuta isoahan sillä ei ole....
Pueni muna, iso ego
Ei auta vaikka on silinteri päässä, silti on lyhyempi eukkoansa.
Rydman ei saisi tällaista vihaa niskaansa, jos ei olisi lyhyt. Ketjusta huomaa, että moni kiusaaja ei koskaan kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Rydman ei saisi tällaista vihaa niskaansa, jos ei olisi lyhyt. Ketjusta huomaa, että moni kiusaaja ei koskaan kasva aikuiseksi.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Moni pedari ei kasva ollenkaan. Sen näkee Rydmanista.
Ovatko jotku aikuiset ihmiset oikeasti osallistuneet tähän tilaisuuteen. Vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko jotku aikuiset ihmiset oikeasti osallistuneet tähän tilaisuuteen. Vapaaehtoisesti.
Näytti kuvissa ainakin se toinen Tikusta ja Takusta olleen vieraana.
https://scontent.fqlf1-2.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/825373758_14906533…
Häävieraat eivät näytä kovin iloisilta. Joillakin on ilme kuin hautajaisissa.
Wille ja Carita. Onkohan heillä ollut sellaiset tienviitat, jotka ohjaa juhlapaikalle ja joissa on hääparin nimikirjaimet?
Willellä on rotunainen, toisin kuin palstavalas.
Vierailija kirjoitti:
Wille ja Carita. Onkohan heillä ollut sellaiset tienviitat, jotka ohjaa juhlapaikalle ja joissa on hääparin nimikirjaimet?
😂😂😂