Taas se aika vuodesta kun into liikuntaan hiipuu
Viime syksynä sama homma😒 Kun tulee pimeää ja sateista ei huvita liikahtaa kotoa yhtään minnekään. No tänään sain onneksi itseni liikkeelle lenkille joten ei ihan vielä ole peli menetetty. Muilla samaa?
Kommentit (38)
Eipä se hiivu kun työnantaja maksaa siitä, että liikun tuolla tehtaan alueella sen 12000 askelta päivässä.
Mitä sade haittaa? Hapekasta ilmaa ja on hyvä juosta.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se hiivu kun työnantaja maksaa siitä, että liikun tuolla tehtaan alueella sen 12000 askelta päivässä.
Toi nyt on minimi mitä ihmisen pitäisi liikkua päivässä.
Aina löytyy joku selitys sille että on laiska.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on paras aika liikkua!!
Niin minustakin, ehdottomasti paras vuodenaika ulkoilla.
Mulla käy just päinvastoin. Kesällä on vastenmielistä liikkua, kun on muutenkin aina hiki pinnassa.
Syksy, talvi ja kevät taas vetävät lenkkeilemään.
Minulla taas into liikkua lisääntyy. Vähän väliä ravaan ruokapöydän ja jääkaapin väliä.
Minä liikun ympäri vuoden. Otsavalo, sadevaatteet 50€ ja menoksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä sinäkin laiskuri notkut ruudun ääressä arvostelemassa muita.
Ei huvita. Voi voi, ehkä sille omalle mielelle voisi tehdä jotain? Oletko aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkumassa? Häntä ei huvita ja hän ei sitten tee sitä mikä ei huvita, mitä se on? Sinä taas haukut minua ilman syytä.
Sama homma. Ei kuitenkaan vaikuta liikuntaani, kun liikun joko innokkaasti tai vastahakoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkumassa? Häntä ei huvita ja hän ei sitten tee sitä mikä ei huvita, mitä se on? Sinä taas haukut minua ilman syytä.
Arvostelemassa.
Nythän se vasta alkaakin kun pukeutumisella on voi vaikuttaa.
Nyt on tosin ennustettu poutaista ja aurinkoista jaksoa syyskuun lopulle ja lokakuun alkuun. Eikä lokakuun alussa ole kovin vielä kovin pimeääkään.
Kesä on lepokausi, kun on muutakin tekemistä ja nyt alkaa 9 kuukauden treenikausi.
Tämähän on paras aika ulkoilla 🍁🍂
Ulkona on kaunista ja raikasta. Kevyt takki riittää, on sopivan lämmintä. Ei ole liukastakaan, kuten talvella ja keväällä.
Mullw just päinvastoin. Nyt alkaa jo olla tarpeeksi viileää ja raikasta liikkua. Eikä ötököitä ja kaunis ruskakin. Kesäisin en oikeastaan liiku ollenkaan paitsi pakolliset hyötyliikkumiset ja nekin siihen kellonaikaan kun on vähiten kuuma.
Tämähän on paras aika liikkua!!