Vuokralaiset HUOMIO!!!
Kun muutatte vuokra-asunnosta pois niin katkaiskaa sähköliittymä vasta sitten kun vuokranantaja antaa siihen luvan. Siihen voi mennä viikkoja, mutta vuokrantantaja määrää tässä asiassa. Hyväksyit sitä tai et.
- asuntosijoittaja
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pihalla kuin lumiukko. Jokainen tekee omalle sähkösopimukselleen mitä haluaa.
Ei vaan vuokranantaja määrää.
- ap
Hullulla määrää äänet päässä jauhamaan harhaista paskaa !
Olisikohan sinun siis aika hakeutua mielenterveyspalvelujen piiriin?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppa. Kun muutan siirtyy sähkösopimus mukana.
Et voi vaatia vaatimustasi, ellei sinulla ole lain suomaa oikeutta kirjata sitä vuokrasopimukseen.
Sähköyhtiö ei katkaise sähköjä asukkaan vaihtuessa. Tyhjissäkin kämpissä on sähköt päällä. Se maksaako sen taloyhtiö vai osakas. On kirjattu omiin yhtiöpykäliinne.
Katkaisee, jos omistaja ei tee omaa sooimusta. Näin on ollut vuosikausia. Olen käynyt katsomassa kahta asuntoa joissa ei ollut sähköjä koska niistä oli jo edellinen lähtenyt pois, eikä kukaan ollut tehnyt sopimusta.
Juuri näin. Jos kukaan ei tee sähkösopimusta niin sitten asunnossa ei sähköjä ole. On hyvinkin yleistä, että kaukolämmitteisissä asunnoissa ei ole sähkösopimusta silloin kun niissä ei asu kukaan koska niihin ei yleensä tarvitse sitä ottaa sillä lämmitys toimii muutenkin. Sähkölämmitteisissä asunnoissa sähkösopimus pitää kuitenkin ehdottomasti olla, erityisesti talvella, vaikka niissä ei asuisi kukaan. On asunnon omistajan typeryyttä jos ei sellaista ota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pihalla kuin lumiukko. Jokainen tekee omalle sähkösopimukselleen mitä haluaa.
- ap
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
- ap
Heh! Onko sinulla noin paha olla?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
- ap
Heh! Onko sinulla noin paha olla?
- ap
Vierailija kirjoitti:
En näe noita sinun spämmäyksiäsi koska en ole hyväksynyt evästeitä. Voisitko kertoa ihan sanoin mikä sinua ahdistaa?
- ap
Vuokrasuhteen päättyessä vuokralaisen tulee irtisanoa oma sähkösopimuksensa loppumaan muuttopäivälle, jotta sähkölaskut eivät juokse turhaan.
Sähköliittymällä tarkoitetaan yleensä itse sähköverkkoon liittymistä (joka kuuluu tyypillisesti taloyhtiölle tai vuokranantajalle), kun taas vuokralainen tekee itse sähkösopimuksen (sähkönmyynti ja -siirto).
Toimi näin sähköjen kanssa muuttaessa:
Irtisano tai siirrä sopimus: Ota yhteyttä omaan sähköyhtiöösi ja ilmoita muuttosi sekä sopimuksen päättymispäivä. Toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen irtisanomisaika on kuluttajalle yleensä 14 vuorokautta, mutta muuttotilanteessa sen voi päättää muuttopäivänä.
Älä katkaise sähköjä pääkytkimestä: Asunnosta ei saa omin päin katkaista sähköjä päätaulusta tai päävirtakytkimestä, sillä se voi katkaista myös asunnon lämmityksen ja aiheuttaa vahinkoa kiinteistölle.
Vastuu sähköistä: Sähkösopimus tulee pitää voimassa sopimuksen loppuun asti. Jos uutta asukasta ei heti tule, vuokranantajan sopimus astuu voimaan tai sähköt voidaan katkaista verkkoyhtiön toimesta vasta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe noita sinun spämmäyksiäsi koska en ole hyväksynyt evästeitä. Voisitko kertoa ihan sanoin mikä sinua ahdistaa?
- ap
Huvipuistohullu kirjoitti:
Jaa, mä yleensä siirrän liittymän uuteen kämppään heti 😃
Siirrätkö sähköliittymän vai sähkösopimuksen? Tiedän vaan todeta todeksi tai epätodeksi.
Vedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt just ämmyli.MÖF MÖF MÖF🐶 🐶 .MÖF MÖF MÖF
🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju🐶 🐶 .MÖF MÖVedä lörtsyyzi nyt ju
ju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖju🐶 🐶 .MÖF MÖ
Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-aika,paitsi että 4vuotiaskin osaa paremmin sanoa että kakattaa Tuntuu kuin olisi loppumaton pikkulapsi-
Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?Tykkäätkö jauhenlihapernamuushisoselaatikosta?
Vuokraloisien ongelmia. Ei koske minua.
Vierailija kirjoitti:
Vuokraloisien ongelmia. Ei koske minua.
ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua. ongelmia. Ei koske minua.
Katkaisee, jos omistaja ei tee omaa sooimusta. Näin on ollut vuosikausia. Olen käynyt katsomassa kahta asuntoa joissa ei ollut sähköjä koska niistä oli jo edellinen lähtenyt pois, eikä kukaan ollut tehnyt sopimusta.