Et ole taloudellisesti minun tyyppiäni
Naiset, muistakaa että se on normaalia, että sanotte miehille, etteivät he ole taloudellisesti sinun tyyppiäsi. Miehet kun eivät ole koskaan epäröineet arvostella naisia ulkonäön perusteella.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mua ei joku talous kiinnosta pätkääkään 😄
Näin juuri, ois kauheeta jos kumppani yhtäkkiä hylkäis kun taloudellinen tilanne muuttuis, ja no sit taas tilanne voikin muuttua päälaelleen esim. veikkausvoiton kautta (näin kävi itselleni)
Eli löisit hynttyyt yhteen elämän tapa työttömän kanssa, kun ei vaan huvita mennä töihin eikä oravanpyörä kiinnosta eikä kyky riitä asettumaan yhteiskunnan sääntöihin, jolla on ulosotossa kymppitonneja velkaa, esim rikesakkoja ja lainoja, kun oli vähän holtitonta menoa kaksisuuntaisen mielialahäiriön takia. Kuskaisit paikasta toiseen ja makselisit hänen elämänsä kulut ja lainanlyhennykset. Onnea sulle!
Juu ei tuollaisia mulle. Olen mieluumin vaikka yksin.
Periaatteessa, kaikki ihmiset on samanarvoisia itelleni, ennoo selvittänyt mitään varallisuuksia koskaan etukäteen.
Ei aloitus käsittelekkään ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Prsaukisesta äijästä on vain harmia. Kerjää, varastaa, on kuin huollettava penska.
Köyhä mies, joka ryyppä ja muuten tuhlaa rahansa, kierii veloissa ja muutenkin elämäntapatyötön on melkoinen red flag. Sen sijaan köyhä mies, joka on tarkka rahankäytöstään, koko ajan kehittää itseään, lukee kirjoja sijoittamisesta, harkitsee oman yrityksen perustamista ja muuta vastaavaa voi potentiaalisesti olla hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Gold digger lentää niskaperseotteella helposti ulos.
Minkälainen on suomalainen gold digger, vaatii miehen maksavan naisenkin noutopöydän ABC:llä?
Johan sulla pomppasi mielikuva aivan äärilaitaan.