Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naisvihamielistä jos miehenä pyytää tyttöystävää olematta yläosattomissa rannalla?

Vierailija
27.09.2026 |

Joo tiedän ettei voi pakottaa enkä yritäkään mutta minusta on tosi kiusallista ja vähän häpeällistä kun tyttöystävä on yläosattomissa etelän matkoilla. Tuntuu oudolle ku vieraat miehet vapaasti näkevät hänen rintansa.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiiä onko mussa jotain vikaa? Kun en tunne, että toi haittaisi minua? Tyttöystävät ei oo sitä tehneet koska heitä on haitannut. Joten tottakai saavat pitää uikkarit yllään halutessaan. 

Mutta miksi mua haittaisi miehen katse, jos nainen on jo Valinnut Minut?  Toki jos pahantahtoisia katseita alkaa tulla, niin se saattaisi häiritä. Mutta mekanismi olisi silloin aivan erilainen. 

M45

Vierailija
162/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta typerää on asiasta sanoa. Riitahan tosta tulee ja ei varmaan ole sen arvoista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteles, vieraat miehet näkevät myös hänen kasvonsa. Ehkä joku huivi olisi kiva?

Vierailija
164/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisvihamielistä jos pyydät.

On naisvihamielistä jos et pyydä.

Vierailija
165/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Minulle on ihan sama jos vaimoni haluaa olla yläosattomissa rannalla. 

Vierailija
166/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nainen  ymmärtää, että rinnat ovat naisen tunne-elämän etäispääte (tämän sanoi yksi viisas mies), ja siksi niiden katseellakin hyväily kuuluu vain rakastetulle.

Muovitäytteiset rinnat eivät toimi samalla tavalla.

Vierailija
167/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pienet uikkarit ja jätän aina mulkun roikkumaan lahkeesta niin että siitä näkyy paljaana muutama sentti. Vaimoa hävettää :D

Vierailija
168/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terkkuja etelänlomalta! Olen ollut yläosissa ja ilman. Ei ole mieheni asia eikä ole siihen koskaan vuosikymmenten aikana siihen mitään sanonut, on tarpeeksi viisas ja tietää, että kyse on minun valinnasta. 

Huvittaa nää puritaanit, jotka alapeukuttaa naisen oikeudelle tehdä itse valinta. 

Jos on sinkku, keneltä pitää kysyä? Isältä? Veljeltä? Jos ei ole kumpaakaan, naapurin sedältä? 

Vierailija
169/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On oikein pyytää että ei paljasta rintoja.

Ja on oikein kieltäytyä täyttämästä pyyntöä.

Parisuhteessa pitää huomioida myös puoliso. Mä en ollut sinkkunakaan rinnat paljaana rannalla.

Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä sinä olit tai et ollut. 

Parisuhteessa pitää huomioida myös puoliso!

Niin pitääkin. Mutta tämä ei ole sellainen asia. Minun mielestäni. Yhtä absurdia, kuin jos mieheni vaatisi minua olemaan yläosattomissa rannalla, koska muutkin naiset ovat. Tässä minun tahtoni menee toisen tahdon yli. 

Vierailija
170/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan ole miehen asia määrätä, mutta on naisen asia vetää seksuaalisuutensa ilmaisemisen rajat, varsinkin jos mies on vieressä. 

Rinnat on erogeenisiä alueita, erityisen herkkiä siis iholtaan; kosketus tuntuu paremmalta kuin vaikkapa käsivarren iholla. Vain jotkut aseksuaalit voivat väittää, että ne ovat neutraalit, koska he eivät aisti seksuaalista energiaa normaalisti.

Naisen erogeenisilla alueilla on luonnollista vetovoimaa miehen silmissä. Mutta kun mies niitä paljastettuja erogeenisia alueita hieman silmäilee, alkaa hirveä huuto kuolaamisesta. 

t. nainen 52 v

Vierailija
171/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on epäsuhdasta kahden ihmisen välillä ja tulee esiin varmasti muissakin yhteyksissä. Tämäkin on yllättävän arvo- ja moraalikonservatiivisesti latautunut kysymys mikä kielii perustavanlaatuisista asenne-eroista varmasti monessa muussakin asiassa. Ymmärrän kyllä kumpaakin osapuolta asiassa (olen nainen).

Vierailija
172/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan koe sitä minkäänsortin vihaksi, ettei aviomieheni halua minun olevan yläosattomissa yleisellä rannalla. 

Toki silti minun päätöshän se on, ja varmaan siitä sitten tulisi ongelma, jos näin välttämättä haluaisin tehdä. Mielestenä kyse on kuitenkin jostain muusta, kuin naisvihamielisyydestä.

Vierailija
173/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun tyttöystävän pitäisi kuunnella toisen toiveita.. jos ei niin on aika itsekeskeinen. Ei kaikkea tarvi hyväksyä vaan sen takia että ne rinnat nyt sattuu olemaan sun tyttöystävän omat. Sama ku toinen haluais pettää ja toisen pitää vaan hyväksyä se vaikka kuinka satuttais

Vierailija
174/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävä haluaa jakaa intiimisyyttään kaikille halukkaille silmille, sun on ehkä etsittävä uusi tyttöystävä. 

Paljon paljasta pintaa katsojille tarjoavat naisten iho ei ole seksuaaliselle kosketukselle niin herkkä kuin niiden, jotka eivät sitä tee. Koska katsekin on koskettamista, ja paljastavasti pukeutuvien naisten herkät tunnealueet ovat katseiden kohteena jatkuvasti. Siitä syntyy emotionaalista "tunnottomuutta". Myöskään miehet ei jaksa koko ajan reagoida naisten seksuaalisin signaaleihin. Sillä signaaleja ne ovat, vaikka nainen ei sitä edes tajuaisi. Toimii liskoaivojen tasolla sekä naiset että miehet silloin.

Vierailija
175/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen ihminen päättää itse miten pukeutuu. Et omista tyttöystäväsi rintoja. Kasva aikuiseksi.

Saako mies käydä nudistirannalla nakuilemassa?

Vierailija
176/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mikä estää pyytämästä.

Vierailija
177/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuutonta. Nainen ei kunnioita sinua tai välitä toiveistasi. Vaikuttaa eron paikalta. Melkein sama kuin nainen joutuisi kerjäämään miestä olemaan kulkematta munasillaan ihmisten ilmoilla. Kielii isommista ongelmista.

Vierailija
178/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jota rakastaisin, kertoisi että hänellä tulee jollakin tavalla epämukava olo, niin harkitsisin kyllä yläosan käyttöä. 

Toki riippuu syystä. Sitähän ap ei avaa tässä. 

En halua, että muut näkevät tyttöystäväni rintoja. Onko tarpeeksi hyvä syy?

Ap

Miksi hän haluaa rintojaan muille miehille esitellä. Aurinko ja rintasyöpäriski on olemassa.

Vierailija
179/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voit kertoa miltä susta tuntuu mutta jos hän haluaa olla yläosattomissa niin eipä sille mitään voi.

Jos yhtään sinua ajattelee niin tekee jonkun kompromissin.

Toinen rinta paljaana ja toinen peitossa?

Vierailija
180/197 |
28.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin vaimoltani että voinko mennä pelaan tyttöystävälleni GTA 6 kun se tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan