Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elätkö unelmaelämääsi?

Vierailija
27.09.2026 |

Miten on? Jos kyllä, mitä se sisältää?

Ja jätetään kaikki asiattomuudet ja pervoudet pois

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen ollut kolme vuotta eläkkeellä ja elämä on yhtä syömistä, löhöämistä ja nukkumista. Suurin "urakka" on käydä kaksi kertaa viikossa täydentämässä ruokavarastoja. Muuten aika menee nettiä selatessa, kirjoja ja lehtiä lukiessa sekä musiikkia kuunnellessa. M67

Mites se kuntopuoli? Älä unohda liikkua.

Kuntopuoli hoituu noilla kauppareissuilla. Ne teen polkupyörällä ympäri vuoden ja kauppareissu on edestakaisin 18 kilometriä. Talvella lisäksi lumitöitä, kun on omakotitalo.

Vierailija
42/44 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänään miten onnelliselta tuntuu. Elän yksin useamman lapsen kanssa, kotona on aina hommaa ja perusteinikuvioita, niin kuin asiaan äitinä kuuluukin, ja joskus tämä aika enää muisto vaan ja taas on koti hiljainen. 

Käyn töissä mielekkäissä tehtävissä joiden kautta tulee koko ajan aivohaastetta ja erilaisia kollegoita. Ehdin nykyään jonkin verran myös harrastaa kun ei ole ihan pikkulapsia, joista olen yksin vastuussa. Sekin aika oli, nyt värikäs muisto enää. 

Olen hyvä säästämään ja suunnittelemaan niin voi elää ihan perustason elämää ja osaan nauttia ilmaisista huveista, ulkoilu jne. Kotiruoka on edullisinta ja sen tekeminen yhdessä vahvistaa perhesuhteita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäin työttömäksi 4/25 huonosta työpaikasta yyteissä ja olen ollut sen jälkeen varmaan onnellisempi kuin koskaan, enkä edes halua enää töihin. Ehdin onneksi ennen tätä pelata korttini sen verran hyvin, että pärjään ok näinkin, eikä ainakaan rahan takia tarvitse pakottaa itseän töihin. 

N54 sinkku, lapset jo aikuisia

Tästäkin voimme todeta, että elämä on hyvää ihan missä tahansa elämäntilanteessa kunhan on riittävästi rahaa. Mikään ei ankeuta elämää yhtä paljon kuin köyhyys.

Yksinäisyys sekä kivut ja sairaudet ankeuttavat.

Yksinäisyys ja sairauskin on paremmin kestettävissä, jos on rahaa. Kaikki on elämässä parempaa, jos on rahaa, jopa sairastaminen.

Vierailija
44/44 |
27.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja elämme unelmaelämää. Töissä saa nauttia älykkäiden ja sivistyneiden ihmisten seurasta ja hyvä palkka takaa sen, että tylsät asiat kuten iso osa kotitöistä saa ulkoistettua. Lisäksi raha riittää matkusteluun, harrastuksiin ja yleisesti elämästä nauttimiseen.

Kun olisinkin noin hyväosainen.

Niin no ei tämä tilanne meille tyhjästä ilmaantunut vaan olemme tehneet kovasti töitä hyvinvoinnin eteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi