Elätkö unelmaelämääsi?
Miten on? Jos kyllä, mitä se sisältää?
Ja jätetään kaikki asiattomuudet ja pervoudet pois
Kommentit (42)
Jäin työttömäksi 4/25 huonosta työpaikasta yyteissä ja olen ollut sen jälkeen varmaan onnellisempi kuin koskaan, enkä edes halua enää töihin. Ehdin onneksi ennen tätä pelata korttini sen verran hyvin, että pärjään ok näinkin, eikä ainakaan rahan takia tarvitse pakottaa itseän töihin.
N54 sinkku, lapset jo aikuisia
Vierailija kirjoitti:
Jäin työttömäksi 4/25 huonosta työpaikasta yyteissä ja olen ollut sen jälkeen varmaan onnellisempi kuin koskaan, enkä edes halua enää töihin. Ehdin onneksi ennen tätä pelata korttini sen verran hyvin, että pärjään ok näinkin, eikä ainakaan rahan takia tarvitse pakottaa itseän töihin.
Tästäkin voimme todeta, että elämä on hyvää ihan missä tahansa elämäntilanteessa kunhan on riittävästi rahaa. Mikään ei ankeuta elämää yhtä paljon kuin köyhyys.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen ollut kolme vuotta eläkkeellä ja elämä on yhtä syömistä, löhöämistä ja nukkumista. Suurin "urakka" on käydä kaksi kertaa viikossa täydentämässä ruokavarastoja. Muuten aika menee nettiä selatessa, kirjoja ja lehtiä lukiessa sekä musiikkia kuunnellessa. M67
Liikunta?
Se ei ole mahdollista.
Sellaista määrää luonnotilaista metsää ja korpea eläimineen joiden määrää "mä tiedän parhaiten ja päätän itte" -äijät ei yritä kontrolloida ei Suomessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän aina unelmaelämääni tilanteesta riippumatta. Asenne ratkaisee.
Noin voi ajatella vain ihminen, jolla on suhteellisen helppo elämä. Asenne ei todellakaan aina ratkaise.
Ei todellakaan pidä paikkaansa. Eri
Vierailija kirjoitti:
En. Pakkoliitto.
Miten Suomessa voi olla pakkoliitto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästäkin voimme todeta, että elämä on hyvää ihan missä tahansa elämäntilanteessa kunhan on riittävästi rahaa. Mikään ei ankeuta elämää yhtä paljon kuin köyhyys.
Yksinäisyys sekä kivut ja sairaudet ankeuttavat.
Aika lailla kyllä. Asun maaseudulla rakkaassa paikassa, teen 100 % etätyötä ja matkustellaan lomat. Lapset on aikuisia ja pärjäävät hyvin, heitä tapaamme parin kuukauden välein. Vain oma sairaus rajoittaa elämää, mutta senkin kanssa pärjää 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen ollut kolme vuotta eläkkeellä ja elämä on yhtä syömistä, löhöämistä ja nukkumista. Suurin "urakka" on käydä kaksi kertaa viikossa täydentämässä ruokavarastoja. Muuten aika menee nettiä selatessa, kirjoja ja lehtiä lukiessa sekä musiikkia kuunnellessa. M67
Comfyä. Muista myös jumpata välillä vähän ja syö kevyemmin nyt kun ei ole enää ruumiin rasitteita.
En, mulla on tosi paha akne / rosacea ja vaikuttaa niin paljon, että elämä oikeastaan "tauolla" tän takia ja paha masennus tullut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän aina unelmaelämääni tilanteesta riippumatta. Asenne ratkaisee.
Noin voi ajatella vain ihminen, jolla on suhteellisen helppo elämä. Asenne ei todellakaan aina ratkaise.
Eihän se ihan aina ratkaise, mutta usein kyllä. Ja se, että sitkeästi nousee sieltä vaikeuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika passiivista, mutta jos se on sun juttu niin ok.
Jos on tehnyt pitkään vaikka fyysistä työtä niin aika ymmärrettävää että haluaa lepäillä. Itsekin kun lopetin urheilun niin en suostunut tekemään edes kyykkyä moneen vuoteen, mistään turhista kävelylenkeistä puhumattakaan. Ei se hermotus kuitenkaan mihinkään katoa, sitten kun muutaman vuoden päästä taas aktivoituu itselle sopivissa määrin niin jatketaan aika läheltä sitä mihin on jäänyt, ei joudu aloittamaan ihan alusta.
Eipä pysty kun terveys meni kymmenen vuotta sitten. Nilkutan hautaa kohti päivä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä hyvän kuuloinen tilanne, että maalliset velvoitteet on suoritettu ja voi keskittyä vain elämän ihmettelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja elämme unelmaelämää. Töissä saa nauttia älykkäiden ja sivistyneiden ihmisten seurasta ja hyvä palkka takaa sen, että tylsät asiat kuten iso osa kotitöistä saa ulkoistettua. Lisäksi raha riittää matkusteluun, harrastuksiin ja yleisesti elämästä nauttimiseen.
Kun olisinkin noin hyväosainen.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mahdollista.
Sellaista määrää luonnotilaista metsää ja korpea eläimineen joiden määrää "mä tiedän parhaiten ja päätän itte" -äijät ei yritä kontrolloida ei Suomessa ole.
No lähde siperiaan. Et kerro kenellekään ja elät kuin eläin niin et joudu tekemisiin mihinkään "äijiin".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja elämme unelmaelämää. Töissä saa nauttia älykkäiden ja sivistyneiden ihmisten seurasta ja hyvä palkka takaa sen, että tylsät asiat kuten iso osa kotitöistä saa ulkoistettua. Lisäksi raha riittää matkusteluun, harrastuksiin ja yleisesti elämästä nauttimiseen.
Kun olisinkin noin hyväosainen.
Minusta on kiva että kaikki elävät unelmiaan, mutta sen valossa mitä minä akateemikkoja tunnen niin tuo kuulostaa lähinnä kauhulta heidän persooniensa vuoksi. Lisäksi lapseton parisuhde - eli käytännössä joku ikuisen, hedelmättömän masturboinnin suhde? Hedelmällisenä naisena? Ei kiitos.
Ihmiset ovat erilaisia ja heillä on eri prioriteetit. Itse arvostan esim. yksityisyyttä (ei siivoojia) ja sitä, että tiedän tarkasti ruokani raaka-aineet (en tykkää syödä siksi ulkona tai noutoruokaa vaikka olisi varaakin). Tieteeseen en usko, kyseessä on teollisuuden propaganda ja valtatrendi - ja silloin jos ei usko sisältöön niin ei sitä peliä oikein voi edes pelata, vaikka peleissä noin muuten pärjäisikin.
Oma elämäni on ekonomisesti vaatimatonta, mutta olen jotenkin ihmeen kaupalla onnistunut jalostamaan sen erittäin puhtaaksi ja kauniiksi, niin pitkälle että joudun tätä kauneutta jo itse tuottamaan sen sijaan että voisin sitä jostakin hankkia. Tämä on itselleni luksusta ja koen olevani en vain urani vaan koko maailman huipulla. Aika aikansa kutakin, mitä sitten tapahtuu jää nähtäväksi, mutta nyt on hyvä näin.
Kylie Minogue