Elätkö unelmaelämääsi?
Miten on? Jos kyllä, mitä se sisältää?
Ja jätetään kaikki asiattomuudet ja pervoudet pois
Kommentit (42)
Elän aina unelmaelämääni tilanteesta riippumatta. Asenne ratkaisee.
Kyllä. Vapaana työvelvoitteista, terveys hyvä, asiat kiinnostaa ja innostaa. Varaa reissata ja elää tasokkaissa oloissa lämpöisissä maissa ja kesä Suomessa. Tämä hyvissä ajoin ennen eläkeikää. Kirsikkana kakussa elämänmittainen suhde hottis kumppaniin, jonka kanssa jaamme asiattomuudet ja pervoudet. Olisin k.pää jos en tajuaisi olevani harvinaislaatuinen onnenpekka.
Kyllä. Olen ollut kolme vuotta eläkkeellä ja elämä on yhtä syömistä, löhöämistä ja nukkumista. Suurin "urakka" on käydä kaksi kertaa viikossa täydentämässä ruokavarastoja. Muuten aika menee nettiä selatessa, kirjoja ja lehtiä lukiessa sekä musiikkia kuunnellessa. M67
Vierailija kirjoitti:
Noin voi ajatella vain ihminen, jolla on suhteellisen helppo elämä. Asenne ei todellakaan aina ratkaise.
Elän. Unelmat ovat muuttuneet vuosien varrella mutta nyt asiat ovat hyvin. Asun yksin ja on vapaus ja rentous. Oma asenne vaikuttaa myös.
Elän.
Tälläkin hetkellä vietän ihanaa sunnuntai-aamua kodissani etelä-Euroopassa. Juuri lähdössä hakemaan ystäväöni kierrokselle kylien tapahtumiin.
Olen jo uinut, paistanut lettuja aamiaiseksi ja nauttinut lämmöstä ja auringosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin voi ajatella vain ihminen, jolla on suhteellisen helppo elämä. Asenne ei todellakaan aina ratkaise.
Helposta tai vaikeasta elämästä osaa sanoa, mutta muutaman kerran lääkärit pelastaneet hengen eri sairauksien vuoksi. Ulosotossa on niin paljon velkaa etten pysty niitä itse koskaan maksamaan ja nytkin tilillä nolla euroa. Silti sanoisin, että elän unelmaelämää, koska mistään muusta en tiedäkään kuin siitä, että yleensäkään elän.
Olemme akateeminen vela-pariskunta erityisasiantuntijatehtävissä ja elämme unelmaelämää. Töissä saa nauttia älykkäiden ja sivistyneiden ihmisten seurasta ja hyvä palkka takaa sen, että tylsät asiat kuten iso osa kotitöistä saa ulkoistettua. Lisäksi raha riittää matkusteluun, harrastuksiin ja yleisesti elämästä nauttimiseen.
Mitä on unelmaelämä? Minulle se tarkoittaa juuri tällä hetkellä kivutonta olotilaa kahvista nauttien ja urheilua seuraten. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa.
Miksi edes kysyt kun suljet vastaukset pois
Monella lailla, toivuin syövästä, jota ei voi lääkkeillä parantaa elinsiirron avulla, olen edelleen remissiossa. Selvisin endometrioosista ja aivoaneurysmasta leikkauksilla, murtunut selkärankani parani. Löysin vuosien sairausloman jälkeen uuden työn, kivoja työkavereita, hyvät työtilat, työpaikka on lähellä. Voin kävellä töihin, mikä on ylellistä. Pystyn taas liikkumaan. Sain peruukin peittämään elinsiirron vuoksi saamani kilpirauhasen vajaatoiminnan aiheuttamaa alopeciaa.
Pystyn huolehtimaan omista asioistani, en seonnut sairauksien vuoksi.
Ikä ja tausta muuttivat käsitystä hyvästä elämästä. :D
Kyllä. Vaihteeksi onnellisena sinkkuna, vapaa työvelvoitteista ja vapaa olemaan poissa Suomesta.
N55
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen ollut kolme vuotta eläkkeellä ja elämä on yhtä syömistä, löhöämistä ja nukkumista. Suurin "urakka" on käydä kaksi kertaa viikossa täydentämässä ruokavarastoja. Muuten aika menee nettiä selatessa, kirjoja ja lehtiä lukiessa sekä musiikkia kuunnellessa. M67
Mites se kuntopuoli? Älä unohda liikkua.
Elin unelmaelämääni, sitten kaikki muuttui, kun tuli työttömyys. Unelmaelämääni kuului että pystyi maksamaan laskunsa, käymään kaupassa, harrastamaan, kuluttamaan, matkustamaan ja käymään lääkärissä sekä saamaan hoitoa. Nyt vaan joka päivä joutuu laskemaan mihin rahat riittävät ja mitä yritän seuraavaksi myydä.
Elän. Nukun, syön ja harrastan. On perhe, koti. Lemmikkejä.
Vierailija kirjoitti:
No aika passiivista, mutta jos se on sun juttu niin ok.
Kyllä elän. Eläkkeellä mieheni kanssa velattomana. Maaseudun rauhassa on ihanaa.
En todellakaan. Tämä on todella kaukana unelmasta vaikka tietysti voisi mennä huonomminkin.