duunari vastaa, kysy mitä vaan!
Kommentit (7)
mulla on pieni lapsi ja lukeminen aika heikkoa nykyään. viimeksi oon lukenut (osittain) merja kinnusen " luokiteltu sukupuoli" , ja myös osittain jotain ruotsalaisia tiskirättifeminismi-julkaisuja. luen enempi lehtiä just ajanpuutteen vuoksi.
niiden välissä sen verran avointa yliopistoo että tajusin olevani aika epä-akateeminen.
oon ns. käsityöläinen.
duunari
voin paljastaa että mun mies on myös ihan perus-duunari.
saa kysyä meidän tyhmyydestä ja junttiudesta ihan vapautuneesti, mä olen niin tyhmä ja juntti että vastaan rehellisesti :D
Mutta eikö olekkin vittumaista olla yhteiskunnan halveksittu??
T: 2 Duunari
tosin en ajattele työtä mitenkään sen filosofisemmin, mä vain nautin käytännön työn tekemisestä. mulla tyoimii pää jotenkin sillä tavalla että teoriapuolen asiat luiskahtaa pois mielestä saman tien kun en mielestäni niitä enää tarvitse (eli tentin tms. jälkeen) mutta käytännön asiat muistan ikuisesti. ja nautin hulluna kun saan kehittyä omassa työssäni taikka kehittää sen työn tekemistä niin että muillakin ois helpompaa. vaikka sitten vaan suunnitella uudestaan joidenkin ruuvien pakkaamisen tms.
ap duunari
viimeksi käytiin tampereen teatterissa miehen kanssa katsomassa " varasto" ( :D joka sopivasti käsitteli duunari-teemaa). käyn joskus jossain oopperassakin (viimeksi aida tampere-talossa) vaikka oikeesti en oo yhtään musikaalinen enkä vissiin ikinä opi että en tykkää oopperasta. vissiin tykkään katsella hienoja lavasteita.
lapsen nimi on helmi (miehen mummon nimi! mä en tajunnut että se oli muotia silloin 2 vuotta sitten kun se lapselle annettiin!).
ei oo känsiä mutta oikeaan isovarpaaseen on vissiin kehittymässä joku syylä tms. harmittaa, mulla on eläissäni ollut tasan yksi syylä joskus lapsena, ja nyt sitten pitää tulla toinen :/
duunari ap
Minkä?