Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan murtunut, vihainen, sekaisin tästä kaikesta

Vierailija
07.06.2007 |

Selvisi että miehelläni on lapsi ja nainen toisella paikkakunnalla. Odotan erikoistamme ja menimme 3kk sitten naimisiin. Mies on viikot töissä kaukana ja viikonloput (joskus tulee jo keskiviikkona) kotona. Onkin ollut tuon toisen naisen luona viikot, heillä on kohta 4v lapsi. Miten selviän? Mies sanoi että haluaa olla kanssani mutta en voi olla hänen kanssaan, on kusettanut minua alusta saakka

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa, kun huhhuh! Miten sait selville? Miten pitkällä raskautta olet? Voimia ja jaksamista!!

Vierailija
2/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ JATKA SUHDETTA KOSKA ON VOINUT PITÄÄ KAHTA NAISTA YHTÄAIKAA JA OLETTE MENNEET SIINÄ AJASSA NAIMISIIN JA OLET RASKAANA JA MIETI MYÖS SEN TOISEN NAISEN KANNALTA NIILLÄ ON 4V LAPSI JA KUINKA KAUAN OVAT OLLEET MUUTEN YHDESSÄ!! MILLAINEN MIES VOI ELÄÄ NOIN!!! EI SE AINAKAA LOPU TUOSTA VAIN SIIS ELÄMÄ SEN TOISEN NAISEN KANSSA NIILLÄ ON KUMMINKIN JO ISO LAPSI!! LÄHDE ÄLÄKÄ PILAA OMAA ELÄMÄÄSI LÖYDÄT KYLLÄ VIELÄ LUOTETTAVAN MIEHEN RINNALLESI!! VOIMIA SINULLE!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On valehdellut minulle kokoajan, sitä vain mietin että mistä on rahaa saanut kokoajan. Mitä tekee oikeasti työkseen jos on varaa vielä hoitaa toistakin perhettä ja asuntoa. Palkka hänellä 3000e netto. En ole koskaan kerinnyt tapaamaan hänen vanhempiaan koska ovat kuulemma kuolleet, mietin että onko totta ollut tämäkään. Ystäviä olen nähnyt. Mutta tässäkin mietin että onko hänellä täällä eri ystävä

Vierailija
4/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole koskaan piilotellut puhelintaan tms. Eilen jätti puhelimen vahingossa kotiin kun lähti kauppaan, siihen tuli viesti. Pääsetkö maanantaiksi kotiin kun X: llä on neuvola. Soitin numeroon ja sanoin että on varmaan tullut väärään numeroon. Mutta eipäs ollutkaan, puhuimme pitkään tämän naisen kanssa ja menin ihan shokkiin kun kuulin että heillä on lapsi ja mies asuu viikot siellä.

Vierailija
5/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on tahollaan naimisissa ja nyt sitten hankkimassa uutta naista, tietysti salaa vaimoltaan...

Asia tuli tietooni vahingossa, enkä vaimoakaan tunne, niin en voi asiasta kertoa. Ja jos kertoisin asiasta, niin mieshän varmasti kieltäisi kaiken silloin, eikä minullakaan mitään todisteita ole.

Vierailija
6/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemme huomenna ja juttelemme asiat selviksi. Hän meni myös ihan shokkiin kun kuuli että odotan miehelle lasta ja olemme naimisissakin. Emme tosin kauaa enää. En voi olla hänen kanssaan enää tämän jälkeen.

Vierailija
7/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat kuolleet, etka tunne ystavia. Miten haat?

Vierailija
8/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän ainakin kaksi sellaista tapausta (hyviä ystäviäni), että heillä on muutaman vuoden ikäinen lapsi, johon lapsen isä ei pidä mitään yhteyttä. Liekö siis kertonut lapsesta edes " oikealle" perheelleen. Molemmissa tapauksissa isyys on vahvistettu dna-testeillä.

Toinen isukki on avoliitossa, kaksi jo kouluikäistä lasta. Syrjähypystä syntyi tämä ystäväni lapsi, ja miehen avovaimo taikka sukulaiset eivät siis tiedä lapsesta mitään. Isä kyllä maksaa elatusmaksut kiltisti.

Toinen isäpappa seurusteli ystäväni kanssa kun lapsi pantiin alulle, suhde kariutui pian sen jälkeen. Isä ei pidä lapseen mitään yhteyttä (eikä taida maksaa elareitakaan), ja tiedän että hän on tämän jälkeen solminut uuden liiton ja saanut siinä lapsenkin. Lieköhän uudelle vaimolle kerrottu " pikku yksityiskohtaa" esikoslapsesta...?

Hienoa olla isä! : /

Vierailija
9/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihan hirveästi ilahtuisi jos puolisoni kertoisi minulle, että hänellä on esim. syrjähypyn jäljiltä muutaman vuoden ikäinen lapsi, josta " ei ole tullut kertoneeksi" minulle... Eräänlaista kaksoiselämäähän sekin on, vaikkei yhtä " aktiivista" .

Ei taitaisi onnistua naiselta?

t: 11