”Parodia on mahdotonta, sillä ne tekevät sen itse” eli otteita naisten seuranhakuteksteistä
Olen räväkkä, naiselliset muodot omaava nainen, enkä viihdy hissukan miehen kanssa.
Kommentit (9)
Yritätkö samalla vatkata munaa kovaksi?
Olen kypsä nainen. Haluan suhteen vakavaraiseen mieheen, jossa molemmilla on kuitenkin oma tilansa ja vapautensa.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vaan sanoa että osui ja upposi.
Olen menestynyt elämässäni ja toivon sinulta samaa. Suomeksi: 🤑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut vaan sanoa että osui ja upposi.
Mikä tässä osui ja upposi? Mä oon pariutunut ennen kuin nuo seuranhakupalvelut tulivat muotiin. Toki silloin oli deitti.net ja varmasti muitakin, mutta ei niiden käyttäminen mitenkään tavallista ollut.
En ymmärrä, mitä vikaa noissa on. Naisia on erilaisia, samoin elämäntilanteita ja millaista kumppania kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mitä vikaa noissa on. Naisia on erilaisia, samoin elämäntilanteita ja millaista kumppania kaipaa.
Oota mä suomennan mitä ap yrittää meille sanoa:
Olen räväkkä, naiselliset muodot omaava nainen, enkä viihdy hissukan miehen kanssa. -AP ON HISSUKKA
En halua takertujaa, etkä todellakaan löydä minusta sellaista. - APN EKSÄ JÄTTI SEN KOSKA AP TAKERTUI JA NYT SITÄ KIUKUTTAA
Olen kypsä nainen. Haluan suhteen vakavaraiseen mieheen, jossa molemmilla on kuitenkin oma tilansa ja vapautensa. -AP ETSII HYVÄKSIKÄYTETTÄVÄÄ TEINIÄ JA TÄMÄ ON SEN VASTAKOHTA. AP EI KESTÄ ETTÄ NAISELLA OLISI OMAA TEKEMISTÄ.
Olen menestynyt elämässäni ja toivon sinulta samaa. Suomeksi: 🤑 -AP ON KÖYHÄ JA SITÄ KETUTTAA KUN NAISILLA ON RAHAA
Vierailija kirjoitti:
Olen menestynyt elämässäni ja toivon sinulta samaa. Suomeksi: 🤑
Työssäkäyvänä naisena oletan että puolisolla on suunnilleen yhtä suuret tulot. Jokainen nainen joka on kerran kokeillut deittailla työtöntä miestä, osaa vaatia tätä. Kukaan ei jaksa sitä passiivisagressiivista valitusta miten tuhlaan omia rahojani omiin lounaisiin.
En halua takertujaa, etkä todellakaan löydä minusta sellaista.