Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka säälittävä tapaus olen miehenä?

Vierailija
26.09.2026 |

Elämässä olen menestynyt ihan kelvollisesti, hyvä työpaikka teollisuusalan hommissa insinöörinä. 

Terveyttä riittää, harrastuksia jne.

Mutta sitten se traagisin puoli: olen 40 vee, poikuus on tallella, en ole koskaan käynyt treffeillä eikä minulal ole ollut koskaan intiimiä edes kosketusta toisen ihmisen kanssa. Ei miehen eikä naisen.

Jotkut ihmettelevät miksi elelen yksikseni, mutta en jaksa aina alkaa selittelemään.

Kärsin jonkinasteisesta jännityksestä, mitä tulee vähänkänä intiimimpään tilanteeseen. Työelämäsä pärjään ja osaan täällä sukkuloida, pelata toimistopolitiikkaa, organisaatiopolitiikkaa jne. 

Joskus on joku saattanut iskeä minuun silmänsä, mutta eipä näistä mitään tule jännitystilani vuoksi.

Jotkut ikäisistäni saattavat olla jo about isovaareja, minulla sellainen on täysin vieras ajatus.

Joillakin nepsyillä, autisteilla yms. miehilläkin on usein nainen.

En tiedä millainen nainen minun tapauksessani auttaisi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuitenkin, että sinulla on elämässä iso perusasia kunnossa: olet hyvässä työssä, joka ei kaikille ole itsestäänselvyys tänäpäivänä. Tuo poikuusasia ei ole ongelma, ellet tee siitä itse ongelmaa. Älä ajattele sitä itsesi surkeutena ja vertailuna muihin, vaan ajattele sitä edelleen työn alla olevana asiana, että se oikea osuu kohdallesi vielä joskus.

Vierailija
22/23 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde joskus tilanteeseen mukaan, kun saat enemmän kokemusta se jännityskin alkaa kadota.

Meille luusereille pitäisi olla jotkut omat tapahtumat ja tilaisuudet.

ap

Anna persettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että sä jotenkin arvotat itsesi liikaa sen kautta, että onnistutko naisten kanssa. On ihan okei olla epävarma ja mokailla joskus, varsinkin kun ei ole kokemusta. Monelle naiselle se voi myös olla ihan suloista. Siis jos et tee siitä suurta numeoa. Voithan sä jossain sopivassa kohtaa treffejä sanoa että sulla ei oo paljoa kokemusta. Ja that's it. Jos nainen säikähtää jo sitä niin se ei ole sulle oikea ihminen. Sitten vaan uutta matoa koukkuun. N

Ja naiset ovat kyllä pääsääntöisesti paljon enemmän empatiakykyisempiä. Jos mies mokailee, niin tuskinpa siellä naislauma räkättää selän takana ellei ole törppö, vaan enemmän sellaista analysointia taitaa olla. Eräällä työpaikalla oli enemmän naisia kuin miehiä ja kyllä siellä naiset selkeästi analysoivat miesten jokaisen rasahduksenkin. 

Enemmän toiset miehet laittavat näistä painetta epäonnistuneille miehille. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä