Kuinka säälittävä tapaus olen miehenä?
Elämässä olen menestynyt ihan kelvollisesti, hyvä työpaikka teollisuusalan hommissa insinöörinä.
Terveyttä riittää, harrastuksia jne.
Mutta sitten se traagisin puoli: olen 40 vee, poikuus on tallella, en ole koskaan käynyt treffeillä eikä minulal ole ollut koskaan intiimiä edes kosketusta toisen ihmisen kanssa. Ei miehen eikä naisen.
Jotkut ihmettelevät miksi elelen yksikseni, mutta en jaksa aina alkaa selittelemään.
Kärsin jonkinasteisesta jännityksestä, mitä tulee vähänkänä intiimimpään tilanteeseen. Työelämäsä pärjään ja osaan täällä sukkuloida, pelata toimistopolitiikkaa, organisaatiopolitiikkaa jne.
Joskus on joku saattanut iskeä minuun silmänsä, mutta eipä näistä mitään tule jännitystilani vuoksi.
Jotkut ikäisistäni saattavat olla jo about isovaareja, minulla sellainen on täysin vieras ajatus.
Joillakin nepsyillä, autisteilla yms. miehilläkin on usein nainen.
En tiedä millainen nainen minun tapauksessani auttaisi.
Kommentit (23)
Kirjoituksesi perusteella olet karmiva hyypiö.
Vierailija kirjoitti:
Lähde joskus tilanteeseen mukaan, kun saat enemmän kokemusta se jännityskin alkaa kadota.
Meille luusereille pitäisi olla jotkut omat tapahtumat ja tilaisuudet.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde joskus tilanteeseen mukaan, kun saat enemmän kokemusta se jännityskin alkaa kadota.
ap
Ihmisten karjamarkkinat Tindet, Treffit jne..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihmisten karjamarkkinat Tindet, Treffit jne..
Eikai rumat miehet Tinderissä pärjää. Pitäisi olal se alusvaatemalli.
ap
40-vuotiaita isovaareja? Eli kolme sukupolvea miehiä putkeen olisi tullut isiksi n. 13-vuotiaina? Kiinnostaisi kuulla, missä päin Suomea tämmöinen kultti vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotiaita isovaareja? Eli kolme sukupolvea miehiä putkeen olisi tullut isiksi n. 13-vuotiaina? Kiinnostaisi kuulla, missä päin Suomea tämmöinen kultti vaikuttaa.
Noh ehkä puhekielessä tuo ymmärretään väärin, mutta tarkoitin että joku voi olla pappa siis. Yksi lapsi tehty 20-vuotiaana ja tämä lapsi saa oman lapsen myös 20-vuotiaana.
Rohkaise lähestymään ihmisiä, meille jokaiselle on sopiva ajatusten ja elämän, läheisyyyden jakaja.
Ala neulomaan, lähde neulekerhoihin, naiset opastavat mielellään ja samalla tutustuu. Näitä on lankakaupoissa ja kahviloissa. Kaikki kansalaisopiston kässäkurssit on täynnä naisia, ujojakin. Tansseissa on myös pula miehistä.
Tekemisen ohella on helpompi tutustua.
Tsemppiä!
Varmaan perinteinen tapa ois kännissä lähteä touhuumaan. Joku ehkä jopa maksullisiin, mikä ei tietenkään ole vaihtoehto jos on normaali moraali ja arvostaa muita ihmisiä...
Mutta itse sanoisin, että koeta rehellisyyden kanssa lähestyä, jos löydät lempeän ihmisen tuo jännitys voisi raueta tai asiat edetä siitä huolimatta
Musta tuntuu että sä jotenkin arvotat itsesi liikaa sen kautta, että onnistutko naisten kanssa. On ihan okei olla epävarma ja mokailla joskus, varsinkin kun ei ole kokemusta. Monelle naiselle se voi myös olla ihan suloista. Siis jos et tee siitä suurta numeoa. Voithan sä jossain sopivassa kohtaa treffejä sanoa että sulla ei oo paljoa kokemusta. Ja that's it. Jos nainen säikähtää jo sitä niin se ei ole sulle oikea ihminen. Sitten vaan uutta matoa koukkuun. N
Siedätyshoitoa suosittelen. Uskalla kohdata pelkosi. Valitse fiksuja ihmisiä, huomaat jo täällä millaisista kannattaa pysyä kaukana, heillä ei ole mitään hyvää tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoituksesi perusteella olet karmiva hyypiö.
Sinä olet typerys.
Vierailija kirjoitti:
Siedätyshoitoa suosittelen. Uskalla kohdata pelkosi. Valitse fiksuja ihmisiä, huomaat jo täällä millaisista kannattaa pysyä kaukana, heillä ei ole mitään hyvää tarjota.
On ollut useamman kerran käynyt niin, että joku nainen on viehättynyt ja iskenyt ns. silmänsä. Tiedättehän te sen, kun kohtaatte teitä miellyttävän oloisen miehen sopivassa omassa mielentilassa ja yritätte murtaaa ensin itse jäätä.
Minä olen pari kertaa juuri tämän jännityksen vuoksi varmaan torjunut, jälkeenpäin tajunnut, että olisiko sittenkin pitänyt jatkaa..., sitten tilanne meneekin ohi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan perinteinen tapa ois kännissä lähteä touhuumaan. Joku ehkä jopa maksullisiin, mikä ei tietenkään ole vaihtoehto jos on normaali moraali ja arvostaa muita ihmisiä...
Mutta itse sanoisin, että koeta rehellisyyden kanssa lähestyä, jos löydät lempeän ihmisen tuo jännitys voisi raueta tai asiat edetä siitä huolimatta
Maksullisella naisella käyminen olisi jotenki väärin...ei sieltä välttämättä saa emotionaalista läheisyyttä. Kesällä oli kyllä yksi naistuttavuus, jota halasinkin, mutta hänellä oli tuore ero ja aika huono elämäntilanne lasten sairauksien kanssa. Mutta se taas muistutti siitä läheisyyden puutteesta...
ap
Etsitkö vaimoa vai mikä on sinun toiveesi? Ei sitä tuossa iässä enää tarvitse olla mikään äänekäs rämäpää, että naiset kiinnostuu. Tasapainoinen työelämässä kiinni oleva luotettava tyyppi on aika ideaali. Toki suosittelen huolehtimaan terveydestä ja ulkonäöstä, ihan jo itsesikin takia, mutta ei se ole se ykkösjuttu. Harrastusten kautta voisit tavata jonkun, eli mene kokeilemaan jotain, mikä aidosti kiinnostaa itseäsi. Oli se sitten seinäkiipeily, sakki, ruoanlaittokurssi, tanssi, ihan mikä vaan. Siellä pääset tutustumaan muutenkin ihmisiin, joiden kanssa voi olla enemmänkin yhteisiä kiinnostuksen kohteita. Tärkeintä on, että se on jotain ihan aidosti itseäsi kiinnostavaa, koska muuten tulet tapaamaan naisia, jotka on luonteeltaan ihan erilaisia. Tuo jännitys katoaa mitä enemmän tutustut ihmisiin. Töissä on se juttu, että siellä et ole koskaan tavallaan oma itsesi, koska täytyy miettiä miten työkaverit ja esimies suhtautuu tekemisiisi ja sanomisiisi, eli vapaa-ajan harrastuksissa pääset olemaan rennommin oma itsesi, mikä taas auttaa itsevarmuuden kanssa.
Et ole säälittävä. Osaat kirjoittaa asiasta ilman, että syytät naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisella naisella käyminen olisi jotenki väärin...ei sieltä välttämättä saa emotionaalista läheisyyttä. Kesällä oli kyllä yksi naistuttavuus, jota halasinkin, mutta hänellä oli tuore ero ja aika huono elämäntilanne lasten sairauksien kanssa. Mutta se taas muistutti siitä läheisyyden puutteesta...
ap
On olemassa myös ammattilaishalaajia, joiden kanssa se ei ole mitään muuta kuin ihan vaan ystävällistä halailua. Siinä voit kertoa ihan suoraan toiselle, että kaipaat kosketusta, mutta voitte yhdessä miettiä miten pikkuhiljaa totutella siihen. Täysin eettistä ja aina vaan suositumpaa, kun yhteiskunta on nykyään niin tunnekylmä ja monet kaipaa läheisyyttä, jota eivät välttämättä saa edes parisuhteessa tai läheisissä ystävyyssuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Pitää uskaltaa kohdata pelkonsa.
Tsemppiä!
Mene vaikka urheiluhierojalle. Vaikka naiselle. Siis jos harrastat liikuntaa. Ei mitään seksiajatuksia. Vaan että joku koskettaa.