Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykynaisista ei löydy feminiinisiä piirteitä?

Vierailija
26.09.2026 |

Niitä ovat mielestäni mm. pehmeys, vastaanottavaisuus, leikkisyys, huolettomuus, tietynlainen kainous, luovuus. Feminiininen nainen ei myöskään koe tarvetta kontrolloida asioita tai pitää ohjia koko ajan omissa käsissään. 

Kommentit (90)

Vierailija
41/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset naiset ovat hyvin naisellisia meihin suomalaisiin verrattuna. Pitävät huolta itsestään ja pukeutuvat naisellisesti ja ovat kauniita. Kateeksi käy. Terv. Suomalainen maatuska.

Ja tosi laskelmoivia ja kovia vaatimattomiin suomalaisiin verrattuna. Kaipa se on keino pärjätä slaavimiesten kanssa.

Virolaiset miehet kohtelevat naisiaan kuin prinsessaa koska naiset panostavat miehiinsä. Suomalaiset miehet vaan vetää turpaan ja huorittelee!

Mielenkiintoista, musta virottaret ovat kyynisimpiä olentoja maan päällä. Ehkä se on sitten se prinsessakohrelu mikä tekee sellaiseksi. Toki täällä asuvia, en tiedä miestensä kansallisuutta.

Vierailija
42/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisellisia naisia ei ole riittävästi. Menevät kuumille kiville ja monet miehet joutuvat tyytymään kotihirmuihin.

Vastaavasti ne naiset saavat tyytyä tuollaisiin kitiseviin prinsessamiehiin. Vai luuletko että miehissä on joku suurempi osuus alfauroksia kuin naisissa niitä naisellisia? Puskapahetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sun tulee tarjota tila naisille jossa voivat olla tuossa feminiinisessä energiassa. Toisinsanoen sun tulee olla perheen pääelättäjä ja taada turvallinen elinympäristö naiselle jossa hän voi panostaa feminiiniseen puoleensa. Niin kauan kun naisilta vaaditaan 50% laskujen maksusta ja palkkatulosta perheen elättämiseen tätä tuskin näkyy. Nainen joutuu tällöin ottamaan maskuliinisen energiansa hallintaan ja sen roolin ja siitä irrottautuminen on sitten vaikeaa jollei nainen koe että mies pystyy kannattelemaan perhettä tai parisuhdetta sillä välin kun hän keskittyy olemaan pehmoinen ja vastaanottaja. 

Vierailija
44/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset naiset ovat hyvin naisellisia meihin suomalaisiin verrattuna. Pitävät huolta itsestään ja pukeutuvat naisellisesti ja ovat kauniita. Kateeksi käy. Terv. Suomalainen maatuska.

Ja tosi laskelmoivia ja kovia vaatimattomiin suomalaisiin verrattuna. Kaipa se on keino pärjätä slaavimiesten kanssa.

Siis luuletko sinä, että virolaiset ovat slaaveja?

Mentaliteetti. Sama melankolia on kyllä suomalaisillakin. Vertaapa ruotsalaisiin, fralleralleraa.

Vierailija
45/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy vaikka kuinka paljon ja olen juuri tuota mitä kuvasit. En tosin ole kovin helposti saatavilla, sillä arvostan miehessäkin niitä perinteisiä maskuliinisia piirteitä eli huolenpitoa, traditionaalisuutta, perhekeskeisyyttä ja myös pehmeyttä ja lempeyttä vaimoaan kohtaan.

Vierailija
46/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Suomesta löytyy vastaavia. Miksi kuitenkaan kenenkään pitäisi tälläytyä erikseen jos vaikka ruokakaupassa käy? Ei minua kiinnosta olla joka hetki muiden silmänruokana.

He ovat luonnostaan kauniita,ei tarvitse tälläytyä erikseen. Näkee kilometrin päästä jos on virolainen tai suomalainen,koskee myös miehiä.

Ihan yhtä lailla luonnostaan kauniita naisia ja komeita miehiä löytyy täältäkin, eikä suomalaista ja virolaista erota elleivät ala puhua. Mutta jos olet eri mieltä niin pysy Virossa, niin ei tarvitse suomalaisia haukkua. Jos taas et voi olla Virossa niin huono juttu sinulle.

Olen suomalainen syntynyt täällä 60 v sitten,enkä hauku suomalaisia. Totuus vaan on että virolaiset on siistimpiä ja tyyllikkäämpiä!

Vierailija
47/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentaliteetti. Sama melankolia on kyllä suomalaisillakin. Vertaapa ruotsalaisiin, fralleralleraa.

Kova historia on sen meille tehnyt, mutta slaaveja emme siltikään ole. Suomalaiset ja virolaiset ovat suomalais-ugrilaisia, eivät slaaveja.

Vierailija
48/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska suuresta osasta miehiä ei ole elättäjäksi eikä perheen pääksi. Sellainen heittäytyminen vaatii luottamusta mikä on nykyaikana alhaalla. Lisäksi todella harva voi nykyaikana olla huoleton nykyaikaisessa yhteiskunnassa. Kaikesta kilpaillaan. 

Vierailija
49/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös Suomesta löytyy vastaavia. Miksi kuitenkaan kenenkään pitäisi tälläytyä erikseen jos vaikka ruokakaupassa käy? Ei minua kiinnosta olla joka hetki muiden silmänruokana.

He ovat luonnostaan kauniita,ei tarvitse tälläytyä erikseen. Näkee kilometrin päästä jos on virolainen tai suomalainen,koskee myös miehiä.

Ihan yhtä lailla luonnostaan kauniita naisia ja komeita miehiä löytyy täältäkin, eikä suomalaista ja virolaista erota elleivät ala puhua. Mutta jos olet eri mieltä niin pysy Virossa, niin ei tarvitse suomalaisia haukkua. Jos taas et voi olla Virossa niin huono juttu sinulle.

Olen suomalainen syntynyt täällä 60 v sitten,enkä hauku suomalaisia. Totuus vaan on että virolaiset on siistimpiä ja tyyllikkäämpiä!

Haukutpa kuitenkin, vertailemalla meitä jatkuvasti virolaisiin, joista sinulla on kyllä todella ruusuinen kuva. Totuus on silti, etteivät virolaiset ole meitä rakenteellisesti parempia.

Vierailija
50/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tämmöisia naisia hyväksikäytettään, manipuloidaan, tehtaillaan pennut ja hylättäään, tai muuten vaan tuhotaan koko naisen elämä. Olkaa varovaisia, kenelle tämä feminiinius on ykkösjuttu elämässä.

Vierailija
51/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mulla, en kontrolloi ketään. Annan miesten mennä menojaan. 

Vierailija
52/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löydy? Mä oon hoivaava (lapset, eläimet), tykkään sisustaa ja laittaa ruokaa sekä leipoa jne. Eivät nuo ole ainoita persoonaani kuuluvia piirteitä, mutta siitä huolimatta, että tykkään moottoripyöristä ja opettelen mielelläni ajamaan erilaisia laitteita, mun huumorintaju on absurdistinen ja makaaberi, olen erittäin kiinnostunut konfliktihistoriasta, olen mielestäni voittopuolisesti persoonaltani feminiininen. Mutta en ehkä sillä tavalla kuin sinä sen miellät.

Mä olen myös täynnä vastakohtia. Yhtenä päivänä saatan leipoa pullaa ja kuunnella klassista musiikkia, ja seuraavana päivänä ajaa motocrossia ja kuunnella gangsta-räppiä.

Vierailija
53/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä aikuinen ihminen oppii pitämään puolensa elämässä, kun on pakko. 

Kuvailet ihmisen, joka olisi äärimmäisen altis hyväksikäytölle. 

Sitten, kun luottaa toiseen, voi tuodakin pehmeämpiä puoliaan esiin. Ehkä et vaan ole luotettava, ap. 

Vierailija
54/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset naiset on supermiehekkäiden miesten kanssa. Vastakohdat vetoaa

Vierailija
55/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova historia on sen meille tehnyt, mutta slaaveja emme siltikään ole. Suomalaiset ja virolaiset ovat suomalais-ugrilaisia, eivät slaaveja.

Niin. Suomalais-ugrilainen mentaliteetti vaan nyt ei sano paljon mitään.

Vietän osan vuodesta Norjassa, ja sieltä käsin suomalaiset ovat ihan hämmentävän itäeurooppalaisia. Miesten ja naisten roolitus, vanhemmuuden vastuunjaot, ammattien ja työelämän sukupuolittainen jakautuminen, vanhustenhoidon ja terveydenhoidon tilanne, verotus, alkoholikulttuuri, perheväkivaltatilastot, teiden kunto, autokanta jne jne jne.

Vierailija
56/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat omineet ne feminiiniset piirteet meilyä naisilta. Harvassa enää onkaan miehiä. Enää on vain " miehiä " ja jotain ihme sukupuolettomia.

Vierailija
57/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska suuresta osasta miehiä ei ole elättäjäksi eikä perheen pääksi. Sellainen heittäytyminen vaatii luottamusta mikä on nykyaikana alhaalla. Lisäksi todella harva voi nykyaikana olla huoleton nykyaikaisessa yhteiskunnassa. Kaikesta kilpaillaan. 

Johan on horinat!

Pitäisi siis heittäytyä maksamaan 18v elareita jollekin mt-punapäälle, joka kasvattaa lapsestasi valkoroŝkaa etkä voi sille mitään.

Vierailija
58/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa suunnata katseet ulkomaille.

Vierailija
59/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pehmeä (koita vaikka). 

Mielellään vastaanotan kivoja juttuja (kuten hyvää seksiä tai hierontaa). 

Leikin toisinaan legoilla ja joskus koneilla (rallia ois kiva ajaa!).

Insinöörinä tarvitsen myös luovuutta. 

Olen siis feminiininen. 🥰

Vierailija
60/90 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset miehet kohtelevat naisiaan kuin prinsessaa koska naiset panostavat miehiinsä. Suomalaiset miehet vaan vetää turpaan ja huorittelee!

Puhu omasta puolestasi vaan. Koskaan en ole saanut turpaan, antamisesta puhumattakaan koko näiden 20 avioliittovuoden jälkeenkään.

Niin puhunkin. Onneksi olkoon sinulle! Toivottavasti miehes ei oo nyrkki pystyssä vieressä kun kommenttia kirjoitat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan