Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kuuluuko" naisella olla pieni " pömppis" ?

Vierailija
30.05.2007 |

Mielestäni hieman pyöreä vatsa on kauniimpi kuin ihan littis!

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että olette silloin joka iikka sitä mieltä, että pömppö on mitä luonnollisin asia.

Vierailija
42/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti pitää olla vähän pömppis, ei liian laiha saa olla.

Vierailija
44/63 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja naisella myös biologisista syistä kuuluu olla enemmän vararavintoa ympärillä kuin miehellä, naisenhan tulee pystyä myös huonoina aikoina ruokkimaan jälkeläiset.

Omastani voisin kyllä antaa vähän pois kolmen synnytyksen jälkeen, mutta ihan olematonta vatsaa en tahdokaan.

Naisella takamukseen ja reisiin kertynyt rasva on hyvää vararavintoa. Sen sijaan kookas "pömppömaha" ja vyötärölihavuus ei naisillakaan ole terveydeksi eikä esteettiseksi eduksi.

Vierailija
45/63 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ollut litteää mahaa edes kun olin 165 cm/45 kg sillä olen laiha läski. Tällä hetkellä olen 165 cm, 68 kg ja maha on kuin raskaana olisin. Ihan hirveä! Yksikään mies ei voi pitää mahaani kauniina! Ihailen päivittäin netistä naisten litteitä masuja :(

Vierailija
46/63 |
23.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hoikalla synnyttämättömällä naisella vatsa pömpöttää.

Litteän vatsan saa treenaamalla vatsalihaksia. Se on sitten vaan makuasia mistä kukin pitää. Harvoin tavallinen tallaaja treenaa, ja syö oikein että saisi tuon litteän vatsan. Luonnon lahjana se ei tule....

Olen ollut hoikka(en laiha) synnyttämätön nainen, eikä vatsani pömpöttänyt. Nyt kahden lapsen äitinä olen edelleen hoikka, ei vatsani edelleenkään pömpötä, enkä kauhesti rehki ja jumppaa asian eteen. Geeniperimästä kulkee suvun naisilla litteä vatsa ja pyöreä pylly. Joskus - ilmeisesti harvoin - näin.

Ainakin vaateliikkeistä on vaikeaa löytää istuvia housuja ja kapeita hameita, joista ei jäisi vatsan kohdalle ilmavaa pussia.

Vastine lainattuun tekstiin on: kyllä litteä vatsa voi tulla luonnon lahjana siinä,notkeat nivelet tai tuuheat hiuksetkin, niin epäoikeudenmukaiselta kuin se tuntuisikin

Vierailija
47/63 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla

Naisella saa olla ihan mitä tahansa ja silti saa viettää rokkitähden elämää ihailtuna saaliina.

Vierailija
48/63 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppis kertoo naisella hedelmällisyydestä, kehossa on siis paljon naishormooneja. Litteitä vatsoja näkee miesmäisillä naisilla, joilla on korkeat testosteronitasot. Saattaapi pari partahaiventakin kasvaa...

Vierailija
49/63 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin pömppis on kivan näköinen.

Kyllä ehdottomasti iso kunnon kaljamaha.

Vierailija
50/63 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

että raskaudessa vatsalihakset erkanevat toisistaan, eivätkä useimmiten enää palaudu. Jos synnyttämättömällä pömppis niin sitten oma laiskuutta.

Eli tämä on taas naisten toisilleen tekemä ongelma? Miehet palstalla sanovat että pömppis on söpö, niin muut mammat haukkuvat että lenkille siitä.

Vierailija
51/63 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Se pieni "pömppä" on kohtu. Pitää olla aikamoiset vatsalihakset että lihakset saa pidettyä kohdun tiukasti takana.

Vierailija
52/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis. Se pieni "pömppä" on kohtu. Pitää olla aikamoiset vatsalihakset että lihakset saa pidettyä kohdun tiukasti takana.

Ylävatsalihavuuskin on vaan maksa ja mahalaukku!

Vierailija
53/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin turn off ja ällöä kuin pömppömaha naisella.

Vierailija
54/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus (kauan ennen lapsensaantia, parikymppisenä) valitin miehelle kun vatsa pömpöttää. Mies sanoi niin uskomattoman hellästi ettei siinä mitään pömppöä ole, sehän on kohtu. Tiedä nyt sitten oliko oikeilla jäljilläkään, mutta minä en ole enää sen jälkeen pömpötyksestä masentunut! Ajattelen vain että se on kohtu ja sellainen sen kuuluu olla.

Tuo ylimääräinen vatsanahka mitä raskauden myötä jäi onkin sitten asia erikseen, se vähän ärsyttää kun muuten olen hoikka.

Jos sinulla on eteenpäin kallistunut kohtu niin oli oikeilla jäljillä. Se pistää pömpöttämään.

Vierailija
55/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se naisten pieni pömppis on kivempi, kuin jos sitä ei ole. Mutta onko tälläsessä huutoäänestyksessä järkeä? Ei kenenkään tarvitse minun mieltymysten takia vatsaansa kasvattaa.

Vierailija
56/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennus 🤢

Vierailija
57/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus (kauan ennen lapsensaantia, parikymppisenä) valitin miehelle kun vatsa pömpöttää. Mies sanoi niin uskomattoman hellästi ettei siinä mitään pömppöä ole, sehän on kohtu. Tiedä nyt sitten oliko oikeilla jäljilläkään, mutta minä en ole enää sen jälkeen pömpötyksestä masentunut! Ajattelen vain että se on kohtu ja sellainen sen kuuluu olla.

Tuo ylimääräinen vatsanahka mitä raskauden myötä jäi onkin sitten asia erikseen, se vähän ärsyttää kun muuten olen hoikka.

Jos sinulla on eteenpäin kallistunut kohtu niin oli oikeilla jäljillä. Se pistää pömpöttämään.

Nämä raskaudet kun ei näy paljon päällepäin on yleensä naisilla joilla on taaksepäin kallistunut kohtu. Silloin lapsi painuu sisäelimiin päin. Eteenpäin kallistuminen tehostaa pullistumista. Raskaudet myös näkyy nopeammin ja selvemmin sekä hormonikierrosta johtuva turvotus ja kuukautisturvotus.

Vierailija
58/63 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pömppis olla pitää, ihan kuten Pulp fictionissa se Bruve Williksen hahmon tyttöystäväkin pohtii. Sellainen hoikka, mutta pehmeä ja hieman pyöreitä muotoja omaava on omaan silmään kaunein.

Vähän mautonta kyllä luetella omia mieltymyksiä tällei.

Vierailija
59/63 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu

Vierailija
60/63 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää mätimahat vaan nyt luulko että teidän möhämahanne on ok. Tässä tarkoitetaan pientä pömppöä, ei röllöttävää roikkomahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi