" Kuuluuko" naisella olla pieni " pömppis" ?
Mielestäni hieman pyöreä vatsa on kauniimpi kuin ihan littis!
Kommentit (63)
saa tietty olla jos haluaa 8) mutta mä juuri yritän päästä moisesta eroon.. vatsalihaksia 3*päivässä ja 10km juoksua (kahdessa erässä tosin)
Vierailija:
pömppistä vaikka olen nainen.
se on osittain rakenteesta kiinni, ja on ihmisiä, joiden pitäisi olla lähes anorektisia että pömppö katoaisi.
ei kannata meuhkata jos itsella sattuukin olemaan semmoinen kroppa että litteä vatsa on oikeasti mahdollinen. kaikilla näin ei ole.
Jos minä vielä laihtuisin, niin olisin alipainoinen!!! Treenaan monta kertaa viikossa. Ja mulla ON PÖMPPIS!!! Repikää siitä. 2 lasta olen synnyttänyt ja toisen synnytyksen jälkeen pömppö ei enää lähtenytkään, vaikka kilot lähti.
siellä näkee pömppistä, vaikka niiden omistajat eivät takuuvarmasti ole ainakaan liikaa syöneet.
Se on sitten makuasia, kummasta kukakin itse silti tykkää enempi. Tämä poikatyttökroppa on btw erittäin uusi ilmiö pitkän historian valossa...
että raskaudessa vatsalihakset erkanevat toisistaan, eivätkä useimmiten enää palaudu. Jos synnyttämättömällä pömppis niin sitten oma laiskuutta.
Vierailija:
että raskaudessa vatsalihakset erkanevat toisistaan, eivätkä useimmiten enää palaudu. Jos synnyttämättömällä pömppis niin sitten oma laiskuutta.
Tutustu ihmisen anatomiaan ja käytä maalaisjärkeä ;)
Mulla on ollut aina pömppö vaikka olen ollut välillä anorektisen laihakin. Paino on vaihdellut vuosien aikana mutta pömppis pysynyt. Liikuntaa olen harrastanut. Nyt kyllä sektion jälkeen täytyy sanoa että vatsa on vielä enemmän pömpöllään vaikka paino on ihan sama kuin ennen raskautta?
Olen 170cm/65kg (eli en mikään tikku) eikä mulla ole pömppistä. Muotojakin löytyy kyllä, mutta maha ei roiku, kiitos pilataksen ja jumppapallon.
"
Afrikassa on tullut jonkin verran käytyä töissä, ja kyllä
siellä näkee pömppistä, vaikka niiden omistajat eivät takuuvarmasti ole ainakaan liikaa syöneet.
"
Älähän sotke tähän afrtikkalaisia, joilla " pömppis" johtuu proteiinin puutteesta aiheutuneesta turvotuksesta tai loisista.
nimim. afrikassa myös työkennellyt
hoikalla synnyttämättömällä naisella vatsa pömpöttää.
Litteän vatsan saa treenaamalla vatsalihaksia. Se on sitten vaan makuasia mistä kukin pitää. Harvoin tavallinen tallaaja treenaa, ja syö oikein että saisi tuon litteän vatsan. Luonnon lahjana se ei tule....
kimmoisuus vähenee, ryppyjä tulee, hiukset menee huonompaan kuntoon, lihakset alkaa pienentyä jne. Jokainen raskaus myös jättää jälkensä naisen vartaloon, vaikka kuinka palautuisi samaan painoon kuin ennen raskauksia. Ei kukaan nainen ikuisesti voi näyttää parikymppiseltä. Se on biologinen mahdottomuus. Katsokaapa vaikka äitejänne ja isoäitejänne. Vaikka ei ole pömppistä tai on, silti ihminen muuttuu ja vanhenee. Elämää se vaan on, ei sen enempää.
kun mulla on aina ollut litteä vatsa. Ja vielä litteämpänä se on pysynyt liikunnan avulla.
ja pitkä. mutta hänellä vatsa vähän pömpöttää. ei silti näytä lihavalta, mutta selkeä pömppö on alamahassa. On tehnyt kolme lasta ja liikuntaa harrastaa, vatsalihaksia myös treenaa. mutta ei lähde pömppö pois, vaikka mitä tekisi. siskollansa on myös, joten olisko jotenkin perinnöllistä?
itsellä taas ei pömpötä, mutta mulla on jenkkakahvat, joita taas anopillani ei ole. eli olen sivusta ihan litteän näköinen, mutta edestäpäin katsottuna huomaa, että jenkkakahvat on, ja se on siis eri asia kuin pömppövatsa. anopin vatsan taas huomaa sivustapäin, mutta ei edestä, ellei sillä ole sitten vääränlaiset housut jalassa...
Vierailija:
Älähän sotke tähän afrtikkalaisia, joilla " pömppis" johtuu proteiinin puutteesta aiheutuneesta turvotuksesta tai loisista.
nimim. afrikassa myös työkennellyt
Ei kuulu, tosi ei naisen vatsan tarvitse olla betoninkova pyykkilauta. Litteä vatsa ja kapea vyötärö- wau!
ihmisen kuuluu harrastaa liikuntaa, eikä mitään pömppöjä kuulu olla. Älkää selitelkö jos karkkia ja sipsejä on mässätty liikaa. Vauvan saamisen jälkeen voi kyllä harrastaa liikuntaa ja syömisiä vähentää. Itse en ainakaan halua mitään pömppöä. Silloinhan vasta ne kurvit erottuvatkin kun lantio erottuu kapeasta uumasta ja litteästä vatsasta.