Onko teillä sali-ihastuksia (gym crush)?
Nää on kai ihan yleinenkin ilmiö, mutta aiemmin somesta tästä lukiessani olen lähinnä hymähdellyt. Vaan hitto vie, nyt on kosahtanut omallekin kohdalle. On kyllä sali-into kasvanut sen myötä, josko siellä näkisi erään kiinnostavan tyypin.
Kommentit (34)
Treenaan salilla. En katsele muita ihmisiä.
Hohhoijaa. Eiköhän olisi jo aika laittaa miesten ja naisten salit erilleen. Kävisi vähän useampi vielä salilla. Ne kaikki pyöreät perheenäiditkin. Ja ne kaljamahaiset perheenisät; vaimo ei pahastuisi harrastuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Eiköhän olisi jo aika laittaa miesten ja naisten salit erilleen. Kävisi vähän useampi vielä salilla. Ne kaikki pyöreät perheenäiditkin. Ja ne kaljamahaiset perheenisät; vaimo ei pahastuisi harrastuksesta.
En ihan tajunnut pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Naisille on paljon omia saleja. Miehille ei juurikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa vaan. Minä käyn naisten salilla, mikä estää sinua menemästä, jos olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaimo ylipäätään pahastuisi harrastuksesta?
No ei ole. Ärsyttää myös ajatella että joku sellaisen kehittäisi minua kohtaan, jotenkin yksityisyyttä loukkaavalta tuntuisi, vaikka toki järjellä tajuan ettei siinä mitään suoraan väärää. Inhottaa vaan ajatus että ei ole omassa rauhassa harrastuksen parissa. Missä kuitenkin huolehtii itse vain omista asioistaan. Tekis mieli sanoa tällaisille ihastujille muutenkin, että yrittäkää keskittyä omaan tekemiseenne ja etsikää hormonien vipellyksen kohteet muualta, siihen on soveliaitakin paikkoja. Eihän salilla edes olla kontaktissa toisiin lähes ollenkaan!
Lesboille voisi perustaa omat salinsa. Vituttaa ne piikkitukkaiset naiset, jotka kyylää minua, pienikoista naista. En todellakaan ole teistä kiinnostunut!!!
Jokainen saa olla, mitä haluaa, mutta annetaan treenirauha heteroille, saatana.
On. Poikkeuksetta kaikki normaalipainoiset hyväkuntoiset naiset salilla. Ei ole tullut eteen vielä yhtään hyväkroppaista yli 20v ja alle 80v naista joka ei kiinnostaisi. M55
Ei todellakaan, ja olen käynyt todella kauan. Yhtään ainoaa edes esteettisesti kiinnostavaa miestä en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan, ja olen käynyt todella kauan. Yhtään ainoaa edes esteettisesti kiinnostavaa miestä en ole nähnyt.
Jos olet homo niin sano se vain.
Käyn eläkeläisten kanssa samaa aikaa salilla. Ei siis ole sali-ihastusta
N33
Vierailija kirjoitti:
Treenaan salilla. En katsele muita ihmisiä.
Tämä, ja uskon että tämä koskee myös fiksuja miehiä. N
Sali-ihastukseni kanssa olemme olleet onnellisesti naimisissa jo kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole. Ärsyttää myös ajatella että joku sellaisen kehittäisi minua kohtaan, jotenkin yksityisyyttä loukkaavalta tuntuisi, vaikka toki järjellä tajuan ettei siinä mitään suoraan väärää. Inhottaa vaan ajatus että ei ole omassa rauhassa harrastuksen parissa. Missä kuitenkin huolehtii itse vain omista asioistaan. Tekis mieli sanoa tällaisille ihastujille muutenkin, että yrittäkää keskittyä omaan tekemiseenne ja etsikää hormonien vipellyksen kohteet muualta, siihen on soveliaitakin paikkoja. Eihän salilla edes olla kontaktissa toisiin lähes ollenkaan!
Missä nykyään ihmiset voivat toisiaan tavata eli mikä on se "sovelias" paikka? Baareilu känniurpojen seassa ei moniakaan kiinnosta. Ruokakaupoissa tai muissa arkiaskareissa ei pitäisi lähestyä. Moni on etätöissä tai pienissä työpaikoissa, joissa ei ihmisiä juuri näe.
Aina sanotaan, että harrastukset ovat hyvä paikka löytää kumppani, mutta kuntosaliharrastusko ei tähän päde?
joo