Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Kuuluuko" naisella olla pieni " pömppis" ?

Vierailija
30.05.2007 |

Mielestäni hieman pyöreä vatsa on kauniimpi kuin ihan littis!

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimistuu vetämällä napaa sisään.

Ja naiset: ei se laardi, vaan ne lihakset ja niiden voima mitä sieltä laardin alta löytyy !

Vierailija
2/63 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus (kauan ennen lapsensaantia, parikymppisenä) valitin miehelle kun vatsa pömpöttää. Mies sanoi niin uskomattoman hellästi ettei siinä mitään pömppöä ole, sehän on kohtu. Tiedä nyt sitten oliko oikeilla jäljilläkään, mutta minä en ole enää sen jälkeen pömpötyksestä masentunut! Ajattelen vain että se on kohtu ja sellainen sen kuuluu olla.

Tuo ylimääräinen vatsanahka mitä raskauden myötä jäi onkin sitten asia erikseen, se vähän ärsyttää kun muuten olen hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pömppis on tosi seksikäs.

Vierailija
4/63 |
06.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni sievä pömppö ok, mut siinä se.

Vierailija
5/63 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen kuin hänellä oli - eli ei todellakaan puhuta mistään röllimahasta vaan siitä, että vatsan kohdalla ei ole suoranaista kuoppaa.

Vierailija
6/63 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikittainen mahalihas kuntoon ja sisäiset tukirangan lihakset kuntoon niin ei tule pömppistä.

Terveisin yli 40v suurperheen äiti, kenellä ei todellakaan ole pömppistä.

Vierailija
7/63 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon minä ja samoin mieheni. Mieheni mielestä seksikäs :)

t. pikkupömppis 2 lapsen jäljiltä

Vierailija
8/63 |
07.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sitten ilmeisesti voittanut geenilotossa, kun en treenaa ja lapsia on 4kpl.

Vierailija
9/63 |
30.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen hoikka, ja mulla on kuuden lapsen jälkeen vähän pömppövatsa. JOKAINEN on ottanut asiakseen udella, olenko raskaana tai sanoa kovalla äänellä tavatessamme, että olenko TAAS raskaana, kun näytän siltä. Siis jokainen, itseäni 10-30kg painavammat ihmiset.

Vierailija
10/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin pömppis on kivan näköinen.

Vierailija
11/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole voittanut geenilotossa, litteä vatsa vaatii paljon treeniä ja painonhallintaa. Siinä mielessä pieni pömppö on luonnollisempi.

Vierailija
12/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta myös mulla sellainen on ja olen siitä erittäin harmissani. Kaksi lasta. Muuten hoikka, mutta vatsa pömpöttää ja kyllä se muuten kivan vartalon pilaa.

Vierailija
13/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei 20 tytöllä

Vierailija
14/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten pidä muutenkaan kovin laihaa ja luisevaa kauniina. enkä hirveän ylipainoistakaan.

Vierailija
15/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulu. Se kertoo liikunnan puutteesta ja laiskuudesta. Ihmiset kun nykyään vain lihovat ja lihovat. Se on turhaa selitystä, että pömppö kuuluu olla. Ei kuulu. Ihmisen kuuluu kuluttaa se kalorimäärä jonka syö ja silloin ei synny pömppövatsoja.

Vierailija
16/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se katosi samalla kun sain lantion eli ensimmäisen synnytyksen jälkeen. vaikka painoa oli silloin 75kg

Vierailija
17/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisella myös biologisista syistä kuuluu olla enemmän vararavintoa ympärillä kuin miehellä, naisenhan tulee pystyä myös huonoina aikoina ruokkimaan jälkeläiset.

Omastani voisin kyllä antaa vähän pois kolmen synnytyksen jälkeen, mutta ihan olematonta vatsaa en tahdokaan. ;)

Vierailija
18/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien ihmisten ei todellakaan tarvitse olla muodoltaan tasan samanlaisia (lautoja joka suuntaan) vaan pömppömaha voi olla ihan vain muodokas kurvi ilman minkäänlaista ylipainoa. JA painoindeksikin sallii loistavasti muutakin mallia kuin laihuus.

Vierailija
19/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun 3 kertaa viikossa tunnin verran hikiliikuntaa.

Pömppömaha on eri asia kuin olla lihava. En minä ainakaan saa täsmäkulutettua tuota synnytysten jälkeen tullutta nahkapussipömppöä mitenkään pois, en edes vatsalihaksia treenaamalla.

Ylipaino on ihan eri asia kuin pömppömaha hoikalla naisella.

Vierailija:

ei kuulu. Se kertoo liikunnan puutteesta ja laiskuudesta. Ihmiset kun nykyään vain lihovat ja lihovat. Se on turhaa selitystä, että pömppö kuuluu olla. Ei kuulu. Ihmisen kuuluu kuluttaa se kalorimäärä jonka syö ja silloin ei synny pömppövatsoja.

Vierailija
20/63 |
31.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vastaisin että kuuluu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän