Mistä löydän tiedon onko lähi Prismassani yhtä tuotetta hyllyssä? En vain osaa, vaikka IT-taitoni ovat keskitasoa.
Nykyään ilmeisesti S-kaupat sivuilta pitäisi katsoa, mutta on tehtykin nouto-ostajia ajatellen. Onpa typerää!
Haluan tietyn tuotteen ja menen sinne mistä sen löydän, verkkokauppa ostosta en nyt voi tehdä, eikä minulla ole aikaa hakea jotain halvatun tuotetta kaupasta toiseen.
Onko tarkoitus ajaa ihmiset ulos kaupoista ja ohjata nouto tuotteisiin? Minä valitsen itse tuotteeni, nyt ja jatkossa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.
Just näin! Helppoa todella. Itsekin katson aina etukäteen mistä hyllyvälistä löydän jonkin tuotteen, viimeksi tarkistin suihkun letkun pari viikkoa sitten.
S-kaupoilla on kyllä paska tuotehaku.
Tuotteen saatavuuden voi tarkistaa asettamalla noutopaikan, joka vaatii päivämäärän ja ajankohdan valitsemista. Vasta tämän jälkeen näkee vain tästä valitsemasta kaupasta saatavuuden. Kaiken kukkuraksi, en saa vaihdettua noutopaikkaa, kun muutin suunnitelmiani.
Hyllyvalikoiman tutkiminen on tehty kohtuuttoman vaikeaksi, eli kauppa vaihtuu, kun priorisoivat noutotilaukset ja kotiinkuljetukset.
Toi puhelinsoitto oli hyvä vinkki. Aletaan kaikki soittelemaan, että löytyykö hyllystä tätä ja tätä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi edes tehdä mitään feikkiostosta. Sen kun menee prisman sivuille ja selailee tuotteita. Avaat tuotesivun ja sitten klikkaat "tarkista myymäläsaatavuus". Ei voisi paljon yksinkertaisempi olla.
Osaan kyllä etsiä tuotteita kauppojen sivuilta, mutta laitapa sinne Prisman sivuille esim. Gouda-juusto ja kerropa meille onko sitä hyllyssä.
En ole ostamassa juustoa, mutta tätä esimerkki.
Ruoka on eriytetty omaan palveluunsa ja löytyy s-kaupat.fi sivustolta.
Minä lopetin s ketjussa asioinnin kokonaan koska ne sovellukset ja sivustot on niin hankalia asiakkaalle. Bongasin jopa yhdelle ja samalle tuotteelle neljä eri hintaa. Myyjälauman kanssa sitä ihmeteltiin ja kassalla sitten selvisi todellinen maksettava hinta. K ketjussa ei ole koskaan ollut tuollaista ongelmaa. Joskus hyllyn reunassa väärä hinta mutta pääasiassa kaikki täsmää.
Ja todellakin Prisman sivuilta ei löydy ruokia!
Uskoisin, että ap ei ole vaikeuksia löytää tuotteita nettisivuilta noin yleisesti, jos on keskitason IT-taidot.
S-ryhmän sivuilta ruoan hyllysaatavuuden katsominen on todellakin tehty idioottimaiseksi.
Ja mitä tekisit ilman digiä? Minä en varmaan sinun puolesta voi opetella sitä käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaan kyllä etsiä tuotteita kauppojen sivuilta, mutta laitapa sinne Prisman sivuille esim. Gouda-juusto ja kerropa meille onko sitä hyllyssä.
En ole ostamassa juustoa, mutta tätä esimerkki.
Noi saldot elää niin paljon ettei niihin voi muutenkaan luottaa
Juljus kirjoitti:
Tää on vähän outo neuvo, mutta itse olen tätä tekniikkaa käyttänyt tokmannin kanssa. Sitä toimiiko prismassa en tiedä. Mutta yrittää kyllä voi. Mä olen soittanut kauppaan ja kysynyt asiaa. Luit oikein. Soittanut kaupan numeroon ja seltä ovat yhdistäneet osaston myyjälle. Myyjä on käynyt katsomassa ja kertonut asian. Dadaa. Eikö olekkin ihmeellistä mitä nykytekniikka mahdollistaa.
Itsekin toimin viimeksi viikko sitten näin kun sulake paloi kesken ruuanlaiton: soitto lähimpään kauppaan ja sieltä löytyi.
Maailma kaatuu varmaan jos menee lähi prismaan katsomaan löytyykö ja sitä ei löydykään.
prisman sivut ei etsi ruokaa, vaan s-kaupat