Etelänmies latasi Tinderin Lapissa näin kävi
Muutama tykkäys tuli Lapissa, mutta vain yksi mätsi. Valtaosa tykkäyksistä tuli norjalaisilta naisilta. Pääkaupunkiseudulla tulokset olivat yhtä laihoja. Oskari, toimittajamies on vielä varmaan naisten mielestä keskimääräistä komeampi. Tavallisella miehellä tuskin olisi tullut edes yhtään tykkäystä Lapissa tai pääkaupunkiseudulla.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Tinderin? Eikös saariselän baaritiskillä jako suoriteta joka ilta jo klo kymmeneen mennessä? Miksi näpertäö jonkun puhelimen kimpussa?
Tinderissä ihmiset loppuivat kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderin? Eikös saariselän baaritiskillä jako suoriteta joka ilta jo klo kymmeneen mennessä? Miksi näpertäö jonkun puhelimen kimpussa?
Tinderissä ihmiset loppuivat kesken.
No ei siellä pohjoisessa ole kuin muutama kymmenen sinkkunaista, joista puolet iältään +40v🙄🙄
- eri
Oskari on liian ruma pärjätäkseen hyvin Tinderissä. Missä ihme universumissa Oskari ei ole tavallisen näköinen mies, ap hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Venäjän puolella olisi tullut paljon mätsejä kauniilta naisilta.
Toivottavasti tuo raja vielä aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Oskari on liian ruma pärjätäkseen hyvin Tinderissä. Missä ihme universumissa Oskari ei ole tavallisen näköinen mies, ap hyvä?
Siis onko Oskari mielestäsi hyvän- vai huononnäköinen?
Testi on turha jos siinä ei kerrota yksityiskohtia siitä miten se tinder-tili on tehty.
Uusi käyttäjä uusilla rekisteröitymistiedoilla saa aina enemmän näkyvyyttä algoritmissa kuin vanha käyttäjä vanhalla tilillä.
Olin työkeikalla Kittilässä turistikauden ulkopuolella, latasin tinderin. Profiilissa toin selkeästi esiin että olen käymässä ja etsin puhtaasti vain juttuseuraa vaikka kahville. Samana päivänä tapasin ikäiseni naisen (n.35v).
Ajeltiin autolla, juteltiin, katseltiin paikalliset nähtävyydet, juotiin kahvit Sirkan kylässä kahvilassa ja hän heitti mut kotiin. Noustessani autosta hän sanoi "hei, nähdään, mut en mä mene sun kanssa naimisiin. Vielä. Heh heh".
Siinä vielä seuraavana päivänä vielä viestiteltiin ja tämä nainen sai valtaisan paskaraivomyrskyn. "MÄ SAAKELIKOSTAN TÄMÄN SULLE SÄ SAAT MAKSAA!! MÄ NÄYTÄN SULLE VIELÄ MITEN NAISIA KOHDELLAAN!! HERRANJUMALA ONNEKS EI MENTY YHTÄÄN SEN PIDEMMÄLLE TREFFEILLÄ!!"
Ja mistä syystä?
Hän kysyi että mitä ajattelin tehdä kun komennukseni Kittilässä päättyy? Sanoin että menen kotiin etelään ja jatkan hommia siellä, ei kai elämässä sen ihmeempää...
Väärä vastaus.
Tämä mimmi olisi halunnut että muutan hänen kanssaan Kittilään ja ihan vakavissaan ruvetaan parisuhteeseen jonka tähtäin on naimisiin meno. M43
Vierailija kirjoitti:
Tää. Ei Oskari nyt missään tapauksessa ruma ole, mutta ei todellakaan naisten mielestä keskimääräistä komeampikaan. Ihan perussöpö tavis.
Itse olen Lapista kotoisin, eikä kyllä ole käynyt mielen vieressäkään deittailla tai tinderöidä täällä. Kannattaa tutustua bileiden ja tapahtumien kautta. Joidenkin naisten tiedän tinderöivän laskukaudella, kun tulee söpöjä snoukkaajia eri maista.
Oskari on tavis, eli tinderissä täysin näkymätön. Tinderhän on täynnä tavisnaisia, mutta heille ei tavismies kelpaa. On siellä jonkin verran aivan jäätävän rumia naisiakin ja niiltä tavismies saa tykkäyksiä muutaman kappaleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Oskari mielestäsi hyvän- vai huononnäköinen?
Ei kumpikaan. Neutraali, tavallinen. Jonkun sopivan mielestä maailman komein. Moni nainen on ihastunut nimenomaan tavallisen näköisiin miehiin. Ei tavallisuus ole synonyymi rumalle tai huonolle.
Eri
Ajatella että elämme aikaa jona tällaisista aiheista tehdään juttuja mediaan.
Hän kertoo videolla, että hänellä oli tinder käytössä kesällä viikon ajan pk-seudulla ja tuolloin sai 23 tykkäystä ja 0 matchia.
Vierailija kirjoitti:
Olin työkeikalla Kittilässä turistikauden ulkopuolella, latasin tinderin. Profiilissa toin selkeästi esiin että olen käymässä ja etsin puhtaasti vain juttuseuraa vaikka kahville. Samana päivänä tapasin ikäiseni naisen (n.35v).
Ajeltiin autolla, juteltiin, katseltiin paikalliset nähtävyydet, juotiin kahvit Sirkan kylässä kahvilassa ja hän heitti mut kotiin. Noustessani autosta hän sanoi "hei, nähdään, mut en mä mene sun kanssa naimisiin. Vielä. Heh heh".
Siinä vielä seuraavana päivänä vielä viestiteltiin ja tämä nainen sai valtaisan paskaraivomyrskyn. "MÄ SAAKELIKOSTAN TÄMÄN SULLE SÄ SAAT MAKSAA!! MÄ NÄYTÄN SULLE VIELÄ MITEN NAISIA KOHDELLAAN!! HERRANJUMALA ONNEKS EI MENTY YHTÄÄN SEN PIDEMMÄLLE TREFFEILLÄ!!"
Ja mistä syystä?
Hän kysyi että mitä ajattelin tehdä kun komennukseni Kittilässä päättyy? Sanoin että menen kotiin etelään ja jatkan hommia siellä,
Apua 😆
Tuolle(kin) naiselle sopii paremmin joku lappalainen, ei neutraali mies etelästä. Tuollainen hulluus ei käsittääkseni ole aivan tavatonta Lapissa, mutta se ei liity sukupuoleen eikä siellä tarvitse kenenkään olla cool.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää. Ei Oskari nyt missään tapauksessa ruma ole, mutta ei todellakaan naisten mielestä keskimääräistä komeampikaan. Ihan perussöpö tavis.
Itse olen Lapista kotoisin, eikä kyllä ole käynyt mielen vieressäkään deittailla tai tinderöidä täällä. Kannattaa tutustua bileiden ja tapahtumien kautta. Joidenkin naisten tiedän tinderöivän laskukaudella, kun tulee söpöjä snoukkaajia eri maista.
Mikä Oskarissa on vialla? Tukka mintissä ja siniset silmät. Ainoastaan hieman pyöreät kasvot ja painoa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
Venäjän puolella olisi tullut paljon mätsejä kauniilta naisilta.
Maksullisilta*
Vierailija kirjoitti:
Ja mistä syystä?
Hän kysyi että mitä ajattelin tehdä kun komennukseni Kittilässä päättyy? Sanoin että menen kotiin etelään ja jatkan hommia siellä,
Ja sä mätsäsit lukematta profiilia? Vähän turhaa mennä hömppäkahville ihmisen kanssa, jolla lukee että etsii puolisoa ja parisuhdetta. Ihan sait mitä tilasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen Lapista kotoisin, eikä kyllä ole käynyt mielen vieressäkään deittailla tai tinderöidä täällä. Kannattaa tutustua bileiden ja tapahtumien kautta. Joidenkin naisten tiedän tinderöivän laskukaudella, kun tulee söpöjä snoukkaajia eri maista.Mikä Oskarissa on vialla? Tukka mintissä ja siniset silmät. Ainoastaan hieman pyöreät kasvot ja painoa.
- eri
Ei mitään vikaa, mutta ei mitään sellaistakaan mikä tekisi hänestä tavallista komeamman.
Menneisyydessä on ne ajat kun tavalliselle naiselle kelpasi tavallinen mies. Nyt naiset jahtaa samaa harvalukuista miesjoukkoa joka vain panee niitä kaikkia.