Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä taas yksi, joka ei kuluta

Vierailija
26.09.2026 |

Sain kuulla, että irtisanomisia tulossa. Miehellä oli jo ostoskorissa tavaraa nettikaupasta, sanoin että pärjätään vanhoilla, älä perhana osta!

N49v. En todellakaan työllisty enää. Tsemppiä työttömille! Liittynen joukkoon piakoin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa kaikki käteiseksi hyvissä ajoin.

Vierailija
2/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et työllistyisi. Tiedät jo valmiiksi että olet paska duunari ja tähän asti olet onnistunut tuurilla sluibailemaan työssäsi tuottamatta mitään työnantajalle? Vuoksesi siis todennäköisesti joku ahkerakin saa nyt potkut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin te säästätte? 

Vierailija
4/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen omatoimisesti laskenut osaltani polttoaineiden verotusta. Teen maksimimäärän etätöitä, en käy mökillä, ostan kaiken lähikaupoista ja ajan muutenkin niin vähän, että maksamani verot laskevat reilusti- Eikä elämänlatu juuri kärsi. Ähä-ähä!

Vierailija
5/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Ylikulutushan on jo nykyisin paha ongelma maapallolla.

Vierailija
6/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma näkemys on minulla sellainen, että keski-ikäiset työllistyy itseasiassa nuoria paremmin, jos vain on kokemusta ja hyvät puheen lahjat.

Miehet saa töitä naisia paremmin siksi että vaihtoehtojakin on enemmän. 

Vierailija
7/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et työllistyisi. Tiedät jo valmiiksi että olet paska duunari ja tähän asti olet onnistunut tuurilla sluibailemaan työssäsi tuottamatta mitään työnantajalle? Vuoksesi siis todennäköisesti joku ahkerakin saa nyt potkut. 

Siis olen ollut vuosia pätkätyöläisenä, nyt vakituisena. Huomasin merkittävän laskun työnantajien kiinnostukseen kun täytin 30v.

Ap

Vierailija
8/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa kaikki käteiseksi hyvissä ajoin.

Mitä, oletko niin köyhä että saat toimeentulotukea vai haluatko koijata kelaa?

Vierailija
9/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inseleitä on rahat loppu?

Vierailija
10/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin te säästätte? 

Tyhmin kysymys minkä voi esittää 😂

Vierailija
11/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma näkemys on minulla sellainen, että keski-ikäiset työllistyy itseasiassa nuoria paremmin, jos vain on kokemusta ja hyvät puheen lahjat.

Ei silloin jos on työkyky alentavia sairauksia. Eikä ole enää pätevyyttä mihinkään.

Vierailija
12/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on duuni, mutta lopetin kuluttamisen välittömästi kun työttömyysturva saksittiin. Nyt käyn töissä kustantaakseni mahdollisen työttömyyden, koska tältä alalta ei juuri töitä löydy.

Omasta näkökulmastani siis syyllinen siihen, miksi kansa ei kuluta on yksin ja ainoastaan perksokkelit.

Vierailija
13/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Mutta nimenomaan puhelahjoja ei ole, mutta tekemistä senkin edestä! Jotenkin hauska, meilläkin on töissä puhuja, mutta ei se kyllä mitään saa aikaisiksi

AP

Vierailija
14/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa jatkuvassa yt-uhassa ja lisäksi työpaikkani meno mennyt ihan järkyttäväksi näiden työelämäheikennysten vuoksi.

Aloin heti säästämään kun tämä hallitus tuli valtaan, koska todellakin osasin aavistaa mihin tämä tulee johtamaan (tosin ylittänyt kaikki pahimmatkin kuvitelmani). 

Vierailija
15/15 |
26.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosikymmenellä olet viimeksi ollut työelämässä mukana? Ei siellä tuollaista ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän