Paljonko painaa 180-190 cm mies?
Kertokaa rehellisesti painonne.
Ihannepaino olisi tuon mittaiselle 90 kg.
Itse painan 112 kg, joten ylipainoa on.
Kommentit (58)
Alle 30v mies 185cm painoi 70kg. Oli pulkannaru. Nyt 6kymppisenä painaa 90kg ja on oikein sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69 kg, 180 cm, lihasta on kohtuullisesti varsinkin yläkropassa. m48
*vain yläkropassa. Tuohon painoon ei kyllä riitä kummoisia lihaksia jalkoihin eikä etenkään pakaroihin. Vanha totuus on, että perse painaa ja tuolla painolla tuohon mittaan on melkoisen tyhjät housut.
Oikein hyvä kroppa käyttötarkoituksiini kuten kestävyysjuoksu. Juoksu on kevyttä, mutta hyvin on voimaa vetää leukaa ja tehdä dippiä. Sixpack näkyy. En tarvitse kovin isoa persettä. m48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
rasva% vaan mukaan 22-25%
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihaksetNormaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
180 cm mies on normaalipainoinen 60-kiloisenakin. Mutta sitten ei ole paljon lihasta.
Ja jos ei ole juuri lihaksia, ei ole mies sanan varsinaisessa tarkoituksessa.
Mikä se varsinainen tarkoitus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
69 kg, 180 cm, lihasta on kohtuullisesti varsinkin yläkropassa. m48
Painu pelle hiiteen, hei mä laskin jo viiteen!
Mikä sulla on hätänä?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 185 cm ja painaa 74 kg. On kuin veistos.
Esittääkö se veistos miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 185 cm ja painaa 74 kg. On kuin veistos.
Esittääkö se veistos miestä?
:D Jo vain. Komeaa sellaista.
Minun mieheni painaa 108 kg.
23 v poikani painaa 72 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihaksetNormaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
180 cm mies on normaalipainoinen 60-kiloisenakin. Mutta sitten ei ole paljon lihasta.
Mikä se varsinainen tarkoitus on?
Tässä kysytään miehen normaalipainoa. Normaalipainon alapuolella on ruipelot ja yläpuolella läskit. Ei kai se nyt noin vaikeaa ole?
Riippuu lihasmassan määrästä, onko alipainoinen (syömishäiriö), normaalipainoinen vai ylipainoinen (myös mahdollinen syömishäiriö).
190 cm pitää painaa min. 100 kg ja 180 cm 90 kg.
Tosimies painaa 2-3 kert/vrk ja sunnuntaisin pyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
182 cm ja 68 kg
Olet kyllä hyvin hoikka mies. Toki sinyn BMI:si on edelleen korkeampi kuin omani. Epistä että joku BMI 20 mies on käytännössä laihan na rk omaanin näköinen kun vastaavan lookin nainen saa vasta jossain 17 BMI:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
65-100kg jos on terve.
65-79 kg on miehellä alipainoa. Liikkuminen ja ravinto kuntoon, niin alkaa näyttämään mieheltä.
Siellä on joku läski vinkumassa, joka ei tiedä edes mikä on alipainon raja. 180cm alin normaalipaino on 60kg.
Pituus 189cm ja paino 62kg. 25 vuotta käynyt salilla muttei painoa pysty nostamaan tuosta .
M45
Vierailija kirjoitti:
190 cm pitää painaa min. 100 kg ja 180 cm 90 kg.
180cm ja 90kg on ylipainoinen
Itse 189cm ja paino 103 kg. Ylipainoa on, mutta se on lihasta. Sekä iso pää.
Itse olen 183 cm ja painan 64 kg. Hyvin hoikka olen ihan perusrakenteeltani ja vuosikymmeniä kestänyt aktiivinen maantiepyöräily on pitänyt huolen siitä, ettei ylimääräisiä grammoja kehossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Pääasia että on lihasta eikä läskiä. Ukot kuntokuurille!
Myöhäisillalla telkasta tuli Naked Atraction Suomi. Viidestä naisesta neljä oli sairaalloisen lihavia. Nuoria naisia. Ainoa normaali oli se yli nelikymppinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
Ei kyllä ole.
Olen 180cm ja kun 22 vuotiaana painoin 67kg niin verisuoni näkyi otsassa.
Tykkäisin painaa noin 75kg, mutta sitten ei saisi syödä oikeastaan ollenkaan.
Olen 52v ja edelleen 180cm
Painan nyt sitten 85kg josta kahden eri mittausmetodin mukaan on lihasmassaa 40kg ja luuta 5kg.
En urheile, mutta olen tosi aktiivinen. Kävelen metsässä, soudan, teen halot kirveellä jne.