Paljonko painaa 180-190 cm mies?
Kertokaa rehellisesti painonne.
Ihannepaino olisi tuon mittaiselle 90 kg.
Itse painan 112 kg, joten ylipainoa on.
Kommentit (58)
98kg
Vähän on liikaa fläsää vyötäröllä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 183 cm ja painan 64 kg. Hyvin hoikka olen ihan perusrakenteeltani ja vuosikymmeniä kestänyt aktiivinen maantiepyöräily on pitänyt huolen siitä, ettei ylimääräisiä grammoja kehossa ole.
Ajatko maantiellä kun on pyörätiekin käytössä? Ajatteko porukalla rinnakkain mutkaisella tiellä? Onko sun trikoot täynnä kirkavia mukamas sponssimainoksia? Onko liiallinen pyöräily vaurioittanut alapään verenkiertoa ja aiheuttanut impotenssia, kuten tutkitusti saattaa käydä?
75 kg. Toki jos läskiä, sipsukkaa ja bisukkaa törpöttää ja kolestrolit ja verenpaine huitelee taivaissa niin kyllä se läskieinari voi enemmänkin painaa, mutta ei sellaista pullanaamaa kyllä yksikään nainen halua.
Mieheni on 195cm pitkä ja painaa 92 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
75 kg. Toki jos läskiä, sipsukkaa ja bisukkaa törpöttää ja kolestrolit ja verenpaine huitelee taivaissa niin kyllä se läskieinari voi enemmänkin painaa, mutta ei sellaista pullanaamaa kyllä yksikään nainen halua.
Oletko läskinaama pulla-ella?
Vierailija kirjoitti:
190cm ja 75 kg on kyllä niin vastenmielinen kukkakeppi että ei kiitos ikimaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 183 cm ja painan 64 kg. Hyvin hoikka olen ihan perusrakenteeltani ja vuosikymmeniä kestänyt aktiivinen maantiepyöräily on pitänyt huolen siitä, ettei ylimääräisiä grammoja kehossa ole.
Ajatko maantiellä kun on pyörätiekin käytössä? Ajatteko porukalla rinnakkain mutkaisella tiellä? Onko sun trikoot täynnä kirkavia mukamas sponssimainoksia? Onko liiallinen pyöräily vaurioittanut alapään verenkiertoa ja aiheuttanut impotenssia, kuten tutkitusti saattaa käydä?
Kiitos kysymyksistä. Olen aina ajanut maantiellä, taajama-alueiden ulkopuolella. Monissa paikoissa näiden teiden varsilla ei ole pyöräteitä. En aja porukassa, vaan pääsääntöisesti yksin. Joskus ajan kaverin kanssa, mutta silloin ajamme jonossa, jotta takana oleva saa hyödyn pienemmästä ilmanvastuksesta. Ei ole mitään printtejä ajovaatteissa, vaan tällä hetkellä käytössä muutamat perusharmaat ajohousut ja -paidat. Vielä en ole huomannut edes näin vähän yli 50-vuotiaana vaikutusta alapään verenkierrossa tai potenssissa, tosin en aja 6h per päivä kuten ammattilaiset, vaan käyn ihan tavallisessa palkkatyössä. Toki tämäkin vaiva voi tulla vielä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
rasva% vaan mukaan 22-25%
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihaksetNormaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
Se kolmas ulottuvuus on jalkojen välissä. Palstamiehellä keskipituus 20,5 cm.
Vierailija kirjoitti:
98kg
Vähän on liikaa fläsää vyötäröllä.
Ei ole, jos kerran olet 190 cm. Naisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
190 cm pitää painaa min. 100 kg ja 180 cm 90 kg.
180cm ja 90kg on ylipainoinen
Määriteltynä miten?
BMIn mukaan joo, mutta jos peili sanoo toista.
Osa ammatti jääkiekkoilijoista on tuollaisissa lukemissa
Koska kaukalossa ei kukkakepit pärjää. Oltava massaa ottaa taklaukset vastaan. Karalahti ainoita kenellä on edes ollut näkyviä lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
BMI väittää ylipainoiseksi. Peilissä erottuu vatsalihaksetNormaalipaino mainituille pituuksille miehillä on 80 -110 kg. Ero 180 cm pitkän ja 190 cm pitkän välillä on suuri, sillä pituuden kasvaessa massa kasvaa neliössä. Tämä tosiasia jää BMI laskelmista pois. BMI on kaksiulotteinen ja ihmisessä on vielä kolmas ulottuvuus.
180 cm mies on normaalipainoinen 60-kiloisenakin. Mutta sitten ei ole paljon lihasta.
Ja jos ei ole juuri lihaksia, ei ole mies sanan varsinaisessa tarkoituksessa.
Mikä se varsinainen tarkoitus on?
Tässä kysytään miehen normaalipainoa. Normaalipainon alapuolella on ruipelot ja yläpuolella läskit. Ei kai se nyt noin vaikeaa ole?
Normaalipaino 180 cm miehelle on 60–81 kg.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 185 cm ja painaa 74 kg. On kuin veistos.
Styrox-veistos. Pronssisena painaisi tonnin. Puhuttiinko me nyt muoviukoista vai valuteräsmiehistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
85-90kg
180 cm mies on normaalipainoinen 60-kiloisenakin. Mutta sitten ei ole paljon lihasta.
Ei kyllä ole.
Olen 180cm ja kun 22 vuotiaana painoin 67kg niin verisuoni näkyi otsassa.
Tykkäisin painaa noin 75kg, mutta sitten ei saisi syödä oikeastaan ollenkaan.
Olen 52v ja edelleen 180cm
Painan nyt sitten 85kg josta kahden eri mittausmetodin mukaan on lihasmassaa 40kg ja luuta 5kg.
En urheile, mutta olen tosi aktiivinen. Kävelen metsässä, soudan, teen halot kirveellä jne.
Normaalipaino 180 cm miehelle on 60–81 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on 185 cm ja painaa 74 kg. On kuin veistos.
Styrox-veistos. Pronssisena painaisi tonnin. Puhuttiinko me nyt muoviukoista vai valuteräsmiehistä?
En tiedä. Ei häntä ole tehty kummastakaan, ihan lihasta on ja sisäelimiä ja luita sun muuta. Helkkarin kovassa kunnossa ja se näkyy.
Olen 180 cm ja en kyllä muista koska viimeksi olisin painoni selvittänyt. Tykkäisin sanoa, että 70 kg, mutta voi olla vähemmänkin. Olen aika hoikka. Pitkään meni siellä alipainon rajoilla, mutta nyt tuntuu, että olen tässä painossa pysynyt jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
190 cm pitää painaa min. 100 kg ja 180 cm 90 kg.
180cm ja 90kg on ylipainoinen
Määriteltynä miten?
Osa ammatti jääkiekkoilijoista on tuollaisissa lukemissaKoska kaukalossa ei kukkakepit pärjää. Oltava massaa ottaa taklaukset vastaan. Karalahti ainoita kenellä on edes ollut näkyviä lihaksia.
Kehässä ja häkissä pärjää. Esim. Makwan Amirkhani, 178 cm, 70 kg. Ja Amin Asikainen 180 cm välisarjassa 72,5 kg.
Määriteltynä miten?
Osa ammatti jääkiekkoilijoista on tuollaisissa lukemissa