Paljonko painaa 180-190 cm mies?
Kertokaa rehellisesti painonne.
Ihannepaino olisi tuon mittaiselle 90 kg.
Itse painan 112 kg, joten ylipainoa on.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun täällä palstalla on kaikki hoikkia. Tuossa paikallisessa ostoskeskuksessa ei ole yhtään hoikkaa. Voi sanoa silmämääräisesti, että ei yhtään alle 90 kiloista.
Varmaan sen takia vientiä riittääkin minulla naisten keskuudessa. m48 180 cm, 69 kg, sixpack, v-mallin kroppa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun täällä palstalla on kaikki hoikkia. Tuossa paikallisessa ostoskeskuksessa ei ole yhtään hoikkaa. Voi sanoa silmämääräisesti, että ei yhtään alle 90 kiloista.
Varmaan sen takia vientiä riittääkin minulla naisten keskuudessa. m48 180 cm, 69 kg, sixpack, v-mallin kroppa
Hyi olkoon. Mahtaa naamasi jo roikkua, eikä se ole lainkaan nuorekasta. Pyllysi sitä voi vielä olla. Näytä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm on toivottoman lyhyt 🧌
Vierailija kirjoitti:
87-88kg vähän päivästä riippuen.
Eli ei lihaksia.
Vähintään 90kg tai on kukka keppi tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180cm on toivottoman lyhyt 🧌
Niin jos vertaa sinua minuun niin pätkä olet itsellä pituutta 211 cm.
veikkaisin että hän painaa n. 70 kg mäkihypääjät ehkä 58-65 kg. jos on ns tavalloinen niin ehkä 85 kg. tai lihavampi voi olla 90 - 150 kg. myös kehon rakentaja voi olla painavakin tavallaan ehkä 130 kg. tony halme oli jotain 130 kg. mutta joku rryyyydman on vähän eri pituinen. onko 160 sm. ei siis liity tähän.
Eikö aivottomille mene kaaleen että maailman miesten keskipituus on reilu 170cm joten kaksimetriset juoskaa pakoon, ette pääse koska tuollaiset kukkakepit huomataan jo kaukaa.
Normaalipaino 180cm pituiselle henkilölle sukupuolesta riippumatta on 60-80kg, ja 190cm pituiselle 67-90kg
Vierailija kirjoitti:
Eikö aivottomille mene kaaleen että maailman miesten keskipituus on reilu 170cm joten kaksimetriset juoskaa pakoon, ette pääse koska tuollaiset kukkakepit huomataan jo kaukaa.
Maailman miehet ei asu Suomessa: sopeudu!
195 cm/ 104 kg, onhan se nyt vain fakta, että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Vierailija kirjoitti:
87-88kg vähän päivästä riippuen.
Onko sun p.ska suolessa 1kg aina se sama vaihtelu?
Vierailija kirjoitti:
195 cm/ 104 kg, onhan se nyt vain fakta, että alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Olet läski.
Vierailija kirjoitti:
Normaalipaino 180cm pituiselle henkilölle sukupuolesta riippumatta on 60-80kg, ja 190cm pituiselle 67-90kg
190 cm ja 67 kg 🥸
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
75 kg. Toki jos läskiä, sipsukkaa ja bisukkaa törpöttää ja kolestrolit ja verenpaine huitelee taivaissa niin kyllä se läskieinari voi enemmänkin painaa, mutta ei sellaista pullanaamaa kyllä yksikään nainen halua.
190cm ja 75 kg on kyllä niin vastenmielinen kukkakeppi että ei kiitos ikimaailmassa.
Eikä ole. Aika normaali paino hoikalle miehelle. Oletan, että olet itse läski ja käsityksesi luonnollisesti terveestä painosta on pahasti vääristynyt.
Anorektikko avautuu. Fyi syömishäiriöt on autisteilla yleisiä ja tällä palstalla miehissä yliedustus. Ei ole myöskään tarkoitus pysyä samassa painossa koko ikä since 18v. Mikä on kenellekin normaalia, on todella yksilöllistä.
Ahaa. Sellaista tänään. 😂
Itse 185cm ja 72kg, se on ihan normaali paino tuon pituisena, jotenkin huomannut että nykyään selvästi ylipainoisia pidetään ihan normina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi olkoon. Mahtaa naamasi jo roikkua, eikä se ole lainkaan nuorekasta. Pyllysi sitä voi vielä olla. Näytä sitä.
Naama on hyvässä kunnossa ja komea. m48
Anorektikko avautuu. Fyi syömishäiriöt on autisteilla yleisiä ja tällä palstalla miehissä yliedustus. Ei ole myöskään tarkoitus pysyä samassa painossa koko ikä since 18v. Mikä on kenellekin normaalia, on todella yksilöllistä.