Uskokaa nyt, että Suomen tupakkalaki määrää päättäjät tupakoinnin KIELTÄMISEEN Suomessa. Kielto etenee vaihe vaiheelta. 🚬🚬🚬💀💀💀
Te jotka vielä venkuilette, joudutte lopettamaan syöpäkääryleiden polttamisen kokonaan. Joko lähivuosina tapahtuvan kuoleman takia tai tupakkalain myötä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Roskaaminen tulisi olla rankaistavaa.
Tupakoitsijat saisivat keräillä kaikki tumppinsa.
Sauhuttelu on kyllä tosi vaarallinen ja täysin turha tapa.
Vierailija kirjoitti:
Sauhuttelu on kyllä tosi vaarallinen ja täysin turha tapa.
Valittaminen on kyllä tosi vaarallista ja täysin turha tapa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan että alkoholi kielletään.
Sen lisäksi on kiellettävä myös turhat lääkkeet, huumausaineet sekä karkit, limsat/energiajuomat, bensa ja sähkö.
lisänä meikit ja hiustuotteet ja hajusteet
Vierailija kirjoitti:
Odotan että alkoholi kielletään.
Sen lisäksi on kiellettävä myös turhat lääkkeet, huumausaineet sekä karkit, limsat/energiajuomat, bensa ja sähkö.
Sekä kantapäiden paukuttelu kävellessä, liikennevälineissä yskiminen ja aivastaminen, pulla ja leivonnaiset, istuminen sekä puhuminen, jos ei mitään kysytty. Miksikö, no siksi että nyt vaan olen sattunut huomaamaan, että joku tekee tällaista ja makeanhimo aiheuttaa addiktiota ja että minusta on kivaa kieltää se.
Se mihin sensujaan olen erittäin tyytyväinen on, että suurin osa ihmisistä käyttää yhdenmukaisesti mustua vaatteita, eikä pahemmin ajattele mitään. Se on jotenkin aika kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Odotan myös kieltolakia henkiselle ja psyykkiselle väkivallalle. Käytöstavat ja rehellisyys on oltava ehdottomia kaikessa elämisessä.
Entä jos ei vaan pysty?
Kieltolaki on aina ollut äärimmäisen tuhoisaa. Riippumatta mitä ajattelette tupakoinnista niin tuo laki on vain todella typerä päätös.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta aletaan tekemään valituksia kun poltan niin itse alan tekemään valituksia jokaisesta koiran haukkumisesta, jokaisesta vapaana kulkevasta kissasta ja jokaisesta kakarasta joka huutaa ja juoksee minun pihalla. Te naiset varmaa kuvittelette että tämän avulla te alatte hallitsemaan ja kontrolloimaan teidän naapureita mutta kannattaa varautua toimimaan itsekin täydellisesti kun teitäkin aletaan kyttäämään ja jokaisesta teidän rikkeestä aletaan tekemään valituksia
Ihmiset ovat snowflakeja ja sen takia ilotulituksetkin halutaan kieltää
Miksi jankutat. Palstalla on jankutus kielletty. Lue säännöt
Piereskelystäkin pitää seuraavaksi tehdä laitonta?
Sitten jos se pitää lopettaa kokonaan, niin minä ja moni muu on kuin perseeseen amputtu karhu. Seuraavaksi voitaisiin tehdä täysin alkoholiton Suomi. Se vasta aiheuttaa ruuhkaa päivystyksissä, onnettomuuksia,julmuuksia,eroja, kolareita ja ties mitä. Nykyään toivonkin aina vapaapäiviksi kaiken maailman juhlapyhät, ei siellä päivystyksessä jaksa katsella känniääliöitä. Saman palkan saa normi sunnuntaina, kun ei ole liikaa juhlijoita makaamassa päivystyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Piereskelystäkin pitää seuraavaksi tehdä laitonta?
Sen kiellon voisi sisällyttää ilmasto lakiin ja osaksi tavoitetta päästöttömästä Suomesta. Pieru on metaania ja voi vaan kuvitella mikä happikato siitä seuraa kun ihmisten annetaan vaan piereskellä. Toki tämä laki koskee sitten vain suomalaisia.
Ei hele tää ois paha. Eikö ees kotona sais?