Ihmiset näyttävät syödessään typeriltä
Onko muita, joiden mielestä ihmiset näyttävät typeriltä syödessään? Tämän takia inhoan syödä julkisella paikalla, enkä voi käsittää miten joku voi tehdä jotain mukbang- tai asmr-syömisvideoita kymmenilletuhansille ihmisille.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Onko ihmisen tarkoitus näyttää aina pelkästään hyvälle? Mietitkö jatkuvasti miltä itse tai muut näyttää eri tilanteissa?
No voi hyvänenaika. Olenko sanonut, että ihmisen tulee aina näyttää hyvälle? Ap
Niin tyhmää, mutta samaa olen ajatellut. Leuat jauhaa.
Naidessaan ne vasta näyttävätkin typeriltä. Hölökynkölökyn.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kohta kun avaa suun ja laittaa sinne jotain. Naurattaa että edes aloitin tämän keskustelun, mutta tylsä ilta ja liikaa aikaa. Ap
Vaikka olisi kuinka kaunis ihminen niin se leukojen jauhaminen näyttää tyhmältä.
Ehkä pitäisi siirtyä pillillä imeskeltävään ruokaan. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se kohta kun avaa suun ja laittaa sinne jotain. Naurattaa että edes aloitin tämän keskustelun, mutta tylsä ilta ja liikaa aikaa. Ap
Ja se, kun akat varoo huulipuniaan ja lappavat ruokaa suuhunsa haarukasta hampaillaan. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se, kun akat varoo huulipuniaan ja lappavat ruokaa suuhunsa haarukasta hampaillaan. 😂
Pakkoko sitä on tuijottaa toisten syömäpuuhia, laittaa simmut kiinni tai katsoo muualle, niin tai räplää kännykkää. Jos näistä ei ollut apua, niin sitten vaan nostat lääkitystä.
Aika moni ihmisen kehollinen normaalitoiminta on nähtävissä noin. Eri ihmiset ovat herkkiä eri ilmiöille. Jotkut ovat taas simppelin sujuja tässä mielessä. Kaiken kaikkiaanhan kehot ovat aivan hirveän latautuneita - esimerkiksi tämä palsta sisältää tosi paljon omaa ja muiden kehoja koskevaa huomiointia, vaikka sen perustelut onkin muotoiltu toisin kuin ap:n.
Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sitä on tuijottaa toisten syömäpuuhia, laittaa simmut kiinni tai katsoo muualle, niin tai räplää kännykkää. Jos näistä ei ollut apua, niin sitten vaan nostat lääkitystä.
En tuijota ravintolassa ollessa toisten syömistä ja toivon, että muutkaan eivät tuijota kun minä syön. Olen ollut lapsesta asti sitä mieltä, että syöminen näyttää hassulle ja halusin tietää, että sattuuko palstalla olemaan muita, jotka ajattelevat samalla tavalla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
halusin tietää, että sattuuko palstalla olemaan muita, jotka ajattelevat samalla tavalla. Ap
No nyt kun laitoit miettimään asiaa...
Onko ihmisen tarkoitus näyttää aina pelkästään hyvälle? Mietitkö jatkuvasti miltä itse tai muut näyttää eri tilanteissa?